eu ziceam de alea normale, mai am un amic cu o impreza de 2.5 aspirata, mama ce faina e masina aia, nu stie ce e aia mecanica, probleme, infara de faptul ca la interior e un fel de accent, nu stii ce bestie mica zace in ea iar partea care imi place la ele este ca nu scrie mare pe ele 4matic sau X5, desi bat la cur tiganiile amintite.
vroia sa i puna si el turbina dar l am linistit, fiecare trecem prin fazele normale, la inceput avem un cazan, apoi ne luam o masina, dupa care auzim de "tiuning" si ai punem cai, unii depasesc faza asta altii nu, de exemplu unul din baietii unde mai repar eu masinile daca maine isi cumpara un tico trebuie sa faca el ceva al el sau un 1.5dci, pur si simplu eu cred ca omul are o buba la cabina, nu e asta sensul vietii, nu asa se tine o masina, dar in fine, eu inca astept ziua in care o sa si cumpere o masina care sa reziste cativa ani intreaga pe mana lui, fara zenoane, ochi de pisica lesinata, cai pe hartie, teava goala, etc.
de la foresterul din 2014:
X Mode
The 2014 Forester has a new feature called X Mode that allows owners in North America to go through more extreme conditions both on the road and off. The concept is that any driver, regardless of skill level, can drive safely on wet roads or muddy areas. It works by distributing torque evenly to all four wheels and, should one or more wheels begins to slip, X Mode kicks in, and the vehicle moves forward without losing traction (in mud or snow). This means no free-spinning tires. After it is engaged by a simple push button, X Mode stays engaged up until the vehicle's speed is about 25 mph then disengages itself.
cum o functiona treaba asta?
_________________ Alfa Romeo Crosswagon
nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....
Go further! AlfaClub.ro is about support!
|