Dragi colegi,
Astazi am implinit 30.000 km din care 20.000 impreuna, si va scriu cateva randuri.
In primul rand, in ciuda celor pe care le voi scrie la capitolul "Probleme", sunt foarte incantat de masina mea, si pot spune ca este o masina echilibrata din toate punctele de vedere, este excelenta atat pentru oras cat si pentru drumurile lungi prin tara dintr-un colt in altul. Ce m-a impresionat cel mai mult este stabilitatea la viteze mari si confortul scaunelor la drumurile lungi. Selectorul DNA este creierul masinii in timp de motorul este inima care bate cu putere la 6000rpm. Sunetul motorului iti da o senzatie pe care numai o Alfa ti-l poate oferi. La capitolul consum pot spune ca sunt deasemenea foarte multumit (mai ales ca sunt un sofer mai "energic" ca sa zic asa
). Extraurban: mediu 8-9, urban 10-11, in regim de condus sportiv si numai pe D. Record minim Bucuresti - Targoviste extraurban, N, condus potolit, max 90km afara, 60km in sate, drum liber, 3,8%. Consum maxim, Bucuresti, distanta parcursa: 17km, in regim competitie
aglomeratie, etc 14,3%.
Una peste alta, sper sa nu vand masina niciodata, si la 100k sa o pun undeva bine intr-un garaj si sa o conduc duminica
La capitolul probleme as putea mentiona: (ca deasta iubim alfele)
- TCT-ul a cazul pe la 19k, in sensul ca s-a defectat ceva acumulator de presiune (s-a reparat pe garantie)
Probleme curente: (pe care le voi rezolva la hibernarea de iarna)
- Masina are lag 1 sec la plecarea de pe loc in orice mod DNA
- Vibratii destul puternice ale oglinzilor si habitaclului la relanti
- In ultima perioada cateodata la mers intins imi da eroarea Dynamic unavailable
- Difuzorul de apa (spalator) spate nu mai merge
- In compartimentul motor am un furtunel de protectie cablu, in care nu e niciun cablu, insa atarna pe acolo furtunelul
- In orice mod la 1-2 min de la plecarea de pe loc, cu start-stop oprit, cand opresc sa stop masina are un fel de zvac inainte 1cm, care pare oprit de faptul ca tin piciorul pe frana. se intampla asta doar o data pe zi si doar la 1-2 min dupa ce plec, si doar cand stationez
- cateodata mai ales in aglomeratie, schimbarea automata in treapta inferioara, mai ales de la 3 la 2 sau 2 la 1, cat si de la 1 la 2, 2 la 3 se face cu afectarea conforului, adica, parca nu apesi bine ambreiajul, se smuceste pana "gaseste viteza"
In ciuda celor scrise mai sus, masina este una pe care as recomanda-o oricui.