valerica Quote:
Pretul la cele din link e mare sau mic?
Basculele superioare le-am schimbat in urma cu putin timp, la mine scartaiau doar la rece, in momentul in care motorul se incalzea, probabil de la caldura se inmuiau si scartaiau din ce in ce mai usor pana la deloc. Sa fie o problema calitatea bucsei si nu neaparat lubrifierea periodica?
asa cum e el facut bratul este o gluma la prinderea lor, sant niste bucsi cu alunecare care se uzeaza foarte repede la drumuri nasoale adica la miscarea sus jos a rotii pe denivelari din cauza migratiei acelei vaseline, exact de aici am pornit.
pe parcurs am observat si o mai buna rigiditate a bratului, practic roata nu mai joaca daca este lovita cu piciorul si o directie mult mai precisa toate astea vin la pachet cu zero zgomote de rulare si cu pastrarea geometriei pe durata de viata a bratului.
proiectul poate fi imbunatatit prin folosirea unor rulmenti japonezi nu chinezesti/romanesti si prin tratamentul termic al bucsilor originale sau fabricatea lor din otel special insa lucrurile astea muta costurile spre 1000 ron pe pereche si maresc si timpul de executie al unui set de brate.
momentan timpul de livrare la client este de 48 ore care include achizitie/prelucrare/transport la client.
in ceea ce am facut am folosit materiale de calitate suficienta, ma bazez mai mult pe design decat pe materiale extrem de durabile, am mers pe seturi de brate de la FRAP, care au o calitate buna, aproape de Lemforder, pot merge si pe Lemforder la o adica pentru cine doreste, insa banuiala mea e ca nu o sa trebuiasca sa mai umblu le ele prea curand la cum se prezinta.
acum iarna era o scartaiala in masina de imi era rusine sa pun frana sa nu se incline caroseria, ce sa mai, merge ca o masina nemteasca(cum erau ele odata).
ceea ce vedeti in oferta de mai sus este o broscarie la o alta broscarie, un nonsens tehnic, bratul din aluminiu nu trebuie supus nici unei actiuni de gaurire/frezare mai ales in acea zona de o importanta vitala, acea modificare nici nu rezolva nimic si este si moartea pe roti, de acolo poate pleca o fisura oricand.
le:
observati coloratura pliantului si prezentarea broscareasca de doi bani
