nu asta incerc sa fac. se vede ca masina cu LSD e mai asezata , nu stiu sigur daca e numai de la diferential .
oricum ambele se conduc greu pe suprafete umede , tipul e profesionist si testele sant facute pe pista unde nu poti lovi pe nimeni(cu exceptia unui lamboghini:) )
dupa revizualizare raman la parerea mea ca nu are sens sa iei o astfel de masina cu sute de cai pe fata.cred ca e mai ieftin din punct de vedere al producatorului un model de genul asta insa dupa mine cand ai sarit de pagul de 200cp e bine sa ai un awd.
cu lsd sau fara masinile nu stau deloc bine pe ud si dezastru pe gheata.
daca mergi incet cu ele stau bine dar ce sens mai are sa iti iei 260 cai, poate pentru ca asta e trend ul ,e si asta o explicatie.
sant niste masini care pot fi fun , arata bine, sant puternice dar stau prost pe drum din cauza puterii prea mari si tractiunii fata.
btw, VXR are un diferential autoblocant multi plate ,nu are torsen....
http://www.gboxweb.com/drexler.html" onclick="window.open(this.href);return false;