Salut,
Am facut o diagnoza masurand corectiile la nivel de injectoare si am nevoie de o parere.
Atasez un grafic si niste valori, si mentionez ca am pornit masuratoarea, pe loc, la relanti si apoi am mers cu masina aprox 1.5km.
Shared data:
http://goo.gl/xsBgZq. Cred ca print screen-ul e cel mai relevant.
Se poate observa ca inj1 sta pe la ~3mm^3/i cat timp masina e la relanti, apoi scade in timpul mersului si apoi valorile se cam echilibreaza pana la primul stop.
Mentionez ca motorul era rece, statuse oprit peste noapte.
Am generat un alt grafic sa prind toata inregistrarea aici:
http://goo.gl/EXQ1Bb. Se poate observa ca, inainte sa opresc motorul, valorile raman pe la 1.35, -0.57, 0.17, -0.95
E cazul sa ma alarmez, sau e ceva rezonabil pentru un Alfa GT 1.9 JTD din 2004 cu 170.000km
Mersi