acesta este un proiect special DIY pentru ca este nevoie doar de doua(2) cote pe strung, una din piese a fost facuta de mine insa finisata de sorin, practic ai de alezat 4 bucsi de metal la o cota fixa apoi de facut canalul pentru acea siguranta, asta ar fi operatiunea la care e nevoie de prelucrare.
restul, adica presarea se facea acasa la o menghina sau pe genunchi folosind o tija filetata si introducand ambele bucsi de fier cu rulment in brat deodata.
bucsa originala nu este atinsa, ea isi pastreaza in continuare functia pentru care a fost gandita, este inlaturata doar frecarea din acel lagar, ca sa aiba loc rulmentul am prelucrat doar bucsile metalice.
deasemenea elasticitatea bucsii nu este afectata, ea nefiind presata deoarece bucsile de cauciuc de la bratul superior au imediat dupa zona de uzura o teaca metalica care separa zonele de lucru, practic zona de lucru pentru amortizare este virgina.
o sa revin cu feedback dupa montaj, momentan masina este o moara cu ciocanele,bratele noi dupa 30-40k bat si scartaie de te scot afara din masina,in special dimineata, sa vedem dupa.
va exista si o versiune evoluata a proiectului(scumpa) insa la vremea ei, sa vedem cum se comporta v1.0
solutia folosita a fost simplitatea si costul extrem de scazut pentru ca scump stie sa faca toata lumea.
Ca si claim al meu ar fi inlaturarea zgomotelor(scartaiala) in procent de 100% , viata pivotului teoretic ar trebui sa se imbunatateasca insa voi fi rezervat in a face o prognoza foarte optimista, eu personal sper la un 60k fara nici o bataie din zona acestor brate cu regim de utilizare on si offroad(4-5%).
mentionez ca am folosit materialele cele mai ieftine de pe piata, ma bazez mai mult pe design decat pe calitatea materialului, conform noii filozofii in vigoare