It is currently 23 Nov 2024, 21:27

All times are UTC+03:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 345 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 1014 Next
Author Message
PostPosted: 09 Jul 2013, 00:46 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Auzi, jantele alea nu cumva sunt Novitec?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
PostPosted: 09 Jul 2013, 00:54 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
chiar crezi ca are cineva ceva cu tine personal?banuiesc ca la toti le pare rau de masina,este bine sa cunosti putina mecanica (nu ca altii care au masini si dupa 70k dupa ce au cumparat masina sau ultima revizie in garantie ajung la service si spun ca masina nu mai are vlaga si mecanicul il intreaba cand ai schimbat filtrele?iar acesta raspunde "trebuiau schimbate?"stiu personal pe cineva care a schimbat la 50-60k hiundai accent 1.5 crdi)
iar 6 in linie benzina in afara ca consuma 8litri/80km/h(asa consuma 520i al meu, l-am tinut 2 saptamani) nu ma dat pe spate mai multumit sunt de alfa gt.
un tdi iti poti lua oricand dar nu e alfa,banuiesc ca ai vrut"altceva",baietii de pe forum sunt critici si nu trebuie sa te superi sunt "alfisti" si asta spune tot.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 
PostPosted: 09 Jul 2013, 01:34 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
vreau sa rectific cu hiundaiul accent masina are 60k,tipul fiind marinar nu a facut prea multi km dar depasise din cate spunea el garantia de 5 sau 7 ani pe la 30 k si abia acum sa gandit sa schimbe uleiul si filtrele

mii de scuze

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 
PostPosted: 09 Jul 2013, 07:37 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
ALXege Quote:
Auzi, jantele alea nu cumva sunt Novitec?
Chiar acelea sunt, doar ca nu sunt facute de ei, ci de o firma careia nu-mi amintesc numele.

_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
 
PostPosted: 09 Jul 2013, 10:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Dupa cum zicea cu cateva pagini in urma cand cerea parerea legata de jante , astea ar fi Giacuzzo Masterline 8jx18h2 et35


Top
   
 
PostPosted: 09 Jul 2013, 11:51 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Bai ce sa ales de topicul omului... unu spune de accent 1.5 dizal, altul il pune la colt... rahat, a gresit omul, se poate intampla oricui... lasati-l in pace ca o repara el, iar daca nu... masina lui, banii lui... treaba lui, nu tre sa-l puneti la perete...

PS. f dragute jantele... iar masina estetic se prezinta intr-o stare dementiala Sper sa o faci cat mai repede :)

Succes la reparatie ! poate e gata pana la sfarsitul lunii ca sa te mai poti bucura de ea cat inca mai este vara !

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 
PostPosted: 09 Jul 2013, 12:39 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
Va multumesc pentru aprecieri!
In special tie, Mugurel, pentru parerile pertinente si ancorate in realitate!
Pe jante am si capacele Novitec. Arata foarte bine, sunt multumit. Am sa le duc si la indreptat, sa fie perfecte (imi ziceau cei de la Sigemo ca n-ar strica). Ma bucur ca au anvelope noi noute.
Daca am sa circul si la iarna cu ea, probabil am sa le folosesc pe cele de 17 OEM.

Legat de cunostintele tehnice... sa stabilim ceva de comun acord: Nu ma pricep la mecanica, dar nici retardat nu sunt. Nu e prima mea masina. Reviziile le fac la 15.000km, chiar daca folosesc ulei LongLife de 30k. Cat aveam masini noi, eram obligat sa le fac la reprezentanta, sau la prietenul meu, in Germania.
Masina arata foarte bine (atrage privirile tuturor), dar inca nu sunt multumit. Nu e perfecta. Am sa mai investesc 1.500 lei, la Tapiclean pentru un polish profesional cu umplerea zgarieturilor profunde si o reconditionare interior cu refacerea structurilor. De asemenea, o schimbare a pielii de pe volan, ca-mi strica tot feng-shui-ul, cand vad ca e uzata pielea :)
La motor, am sa fac tot ce trebuie ca sa fie in parametri optimi. Daca o sa ma mai coste inca 1000 euro+800 suspensia + 400 cosmetica+500 sistemul audio, asta e. E o bijuterie careia n-o sa-i scada pretul niciodata si pe care nu intentionez s-o vand. Ca sa stea linistiti alfistii :)

PS:


Attachments:
2013-07-09 09.20.18.jpg
2013-07-09 09.20.18.jpg [ 288.73 KiB | Viewed 3061 times ]

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.
Top
   
 
PostPosted: 09 Jul 2013, 13:02 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Nu vii cu ea la Fest?


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
PostPosted: 09 Jul 2013, 13:20 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
As veni cu mare drag, dar depinde de 2 aspecte:
1 - timpul. Imi deschid weekend-ul asta o terasa la Polus si sunt extrem de ocupat. Dupa ce deschid, voi fi si mai si.
2 - Sa ma tina motorul! :D
Am sa ma uit pe forum cand si unde e fest-ul. Oricum mi-e in plan sa merg un pic pe Transfagarasan, sa-i arat blondei patria :)

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.


Top
   
 
PostPosted: 09 Jul 2013, 14:33 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Informatiile sunt deja publicate: 19-21 iulie, Sighisoara, cu trackday duminica, la Prejmer.


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
PostPosted: 10 Jul 2013, 09:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
... Ege se gandeste deja la niste cadre cu una din culorile care l-au bantuit si poate inca il mai bantuie :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 
PostPosted: 10 Jul 2013, 19:03 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
Intra luni la mecanic. Daca imi repara motorul si scap de mersu cu inima stransa, as face cumva sa vin. Cel putin intr una din zile, sa ne cunoastem :)

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.


Top
   
 
PostPosted: 15 Jul 2013, 18:31 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2009, 23:45
Posts: 302
Location: Cluj-Napoca
news?

_________________
ALFA ROMEO 147 1,6 TS ECO


Top
   
 
PostPosted: 21 Jul 2013, 02:06 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Tara arde si baba se piaptana. Paravantul cum trebuie sa stea pentru o protectie optima, aplecat inspre in fata precum in poza sau perpendicular, la 90 de grade ?

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 
PostPosted: 26 Aug 2013, 17:27 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
Salut!

Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat, dar sunt foarte prins cu deschiderea unei terase.
Deflectorul de vant e cel mai eficient atunci cand sta vertical. Faza intermediara e atunci cand vine aplecat inspre scaun si aproape fara protectie e cand e lasat pe spate de tot.

Revenind la ale noastre:

I-am gasit "duhovnic". Un tip super ok, fost mecanic al reprezentantei Fiat, cu training-uri specializate pe aceste motoare, in Italia.
Il recomand cu mare drag. Il cheama Calin Giurgiu si are un service in p-ta 1 Mai, Cluj.

De cum i-a deschis capota, a stiut sa-mi zica toate problemele ei. Cunostea motorul pe de rost.
Totusi, avea emotii legate de bataia de jos. Mi-a explicat ca daca are joc arborele, trebuie rectificat, alti cuzineti, distractie mare. Daca nu, scap cu un reglaj de tacheti si calat la semne. Ori reparatie de 300 lei, ori schimbat motorul.

Pana la urma, am scapat usor. Mi-a tinut-o 3 zile si mi-a adus-o personal, sa facem ture.
M-a costat 400 lei manopera, inclusiv un bec pe faza scurta, antigel de buna calitate si pasta de etansare a garniturilor.
Motorul merge aproape perfect. In comparatie cu faza de dinainte, trage grav. Mi l-a laudat ca fiind unele dintre putinele v6-uri care in stare perfecta si ca va mai merge mult si bine de acum incolo. M-a rugat sa merg odata pe luna la el, sa-l tina sub observatie si odata la 30.000 km sa-i verifice tachetii, care ar trebui ajustati in permanenta.
Cu ce m-a socat: s-a oferit s-o faca gratuit. Imi adora masina si vrea si el s-o vada in perfecta stare. De asemenea, mi-a sugerat sa bag Selenia 20k. Mi-l ia cu 30 lei/litru.
Bataia de jos nu era de la cuzinet... ci de la galeria de evacuare. Trebuie sudata intr-un loc (inainte de cea Ragazzon) si trebuie sa-i schimbam garnitura. De asemenea, am sa-i scot catalizatorul :D
http://www.youtube.com/watch?v=nGYx-aPb_wA" onclick="window.open(this.href);return false;

Deocamdata suna groaznic. Scapa gaze aproape de motor si paraie ca un aro. Va suna demential dupa operatie.

Poimaine intra iarasi in service. Trage inconstant (muuult mai putin suparator ca si inainte) la rece, mai ales. Ii schimb bujiile (caut best buy NGK sau Magnetti Marelli, ca nu mai am bani de investit). Schimb cureaua de distributie. Costa 60 lei, Continental. E pacat sa n-o schimb, ca e veche si chiar n-as avea nevoie de-o problema de genul aleia pe care ar putea s-o cauzeze cureaua rupta.
Schimb filtrele de ulei, aer, benzina.
Schimb NEAPARAT amortizoarele. Toate 4 sunt dezastru, dar dreapta fata nu mai lucreaza deloc. Le-am gasit in dezmembrari la 100 lei bucata. Ei spun ca-s in perfecta stare si am 3 luni garantie. Cred ca e cea mai buna solutie, pe moment. Nu vreau sa investesc ~600 euro in Bilstein B6 Sport si nu vreau nici ceva ieftin. Pana la anul, cand voi trece la Bilstein noi, acestea isi vor face treaba.
Mai trebuie sa-i pun litrometru, ca mi-e vesnic becul aprins si rad fetele de mine :)), sa-i rebobinez motorasul care actioneaza niste carlige de prindere a trapei metalice de la decapotare, ca e foarte slab si ma poate lasa cand mi-e lumea mai... ploioasa.
Mai trebuie sa ii vopsesc 2 elemente: trapa de decapotare (i-e sarit lacul in 2 locuri si se vad diferente de nouanta intre suprafata acoperita de panza si cealalta) Si capacul portbagajului. Vreau sa-i astup gaurile eleronului. Renunt la el :) Probabil am sa-l pun spre vanzare, alaturi de jantele de 17, care, daca nu se vand, imi vor ramanea pentru iarna, in caz ca am sa mai circul cu ea.

Intre timp, masina a fost pe la cei de la Tapiclean, care au facut o treaba extraordinara cu interiorul. E ca nou. Au aplicat un fel de chit pentru piele in crapaturi, au vopsit peste si polishat. Apoi, aplecat un balsam pentru elasticitate si intinerire. De asemenea, volanul a fost revopsit si arata ca nou. Sunt extrem de multumit si-i recomand cu mare incredere.
Jantele merg la indreptat. Deocamdata am indreptat doar una, care avea si o fisura si se tot dezumfla. Celelalte n-au probleme grave, dar vreau perfectiune :)

Incet incet, pretioasa mea ajunge la ce trebuie sa fie. Feeling-ul overall se va schimba enorm odata cu repararea esapamentului si schimbarea amortizorului. Cred ca am sa las pentru anul viitor sistemul audio. Cel putin asa zic deocamdata. Cine stie ce mi se nazare, in functie de cum stau cu banii :)

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.


Top
   
 
PostPosted: 26 Aug 2013, 19:01 
Offline
User avatar

Joined: 02 Dec 2006, 00:02
Posts: 677
Location: Baia Mare
Felicitari nenea de cata rabdare ai dat dovada si tot nu ai renuntat.Incet incet rezolvi toate problemele.Sunt curios cu cat te-au amendat cei de la Tapiclean

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 165cp
ex:Seat Leon 1.9 TDI 2001 110cp+
ex:Skoda Octavia 1.9 TDI 2007 105cp
ex:Audi A6 2.7 quattro 2006 180 cp
ex:Alfa 155 1.9 TD 1993 90cp
ex:Alfa 156 1.9 JTD 2002 115 cp


Top
   
 
PostPosted: 28 Aug 2013, 12:17 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
Reconditionarea a costat in jur de 400 lei, dar merita fiecare banut. Arata cu totul altfel si volanul e "dat in spate" cu 100.000 km :)

Ieri mi s-a desprins aproape de tot galeria de evacuare, inainte de toba intermediara. NU vreti sa stiti cum suna!
Faptul ca am circulat aprox 10km "rally style", m-a facut sa ma gandesc daca mai vreau sa renunt la cat, sau sa pastrez un sunet mai civilizat.
Azi s-a intors la duhovnic, sa-i repare evacuarea, sa-i schimbe bujii, filtre, ulei (Selenia) si placute de frana.
Cele de pe masina sunt ceramice si foarte invechite. Deocamdata nu e o prioritate inlocuirea sistemului de franare cu unul mult mai performant.
Mai urmeaza amortizoarele cu tot cu flanse si paliere (sper ca zic bine. acei rulmenti+cauciuc din oala telescopului, in partea de sus, unde e prins. Cel din dreapta e distrus si suna urat la orice denivelare minuscula.
Va mai instra si la vopsitorie pentru cele 2 elemente si cam atat, pe anul asta :)

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.


Top
   
 
PostPosted: 11 Sep 2013, 18:35 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2009, 23:45
Posts: 302
Location: Cluj-Napoca
Hehe chiar eram curios de evolutie deoarece am vazut-o in trafic. Din pacate eu trec exact prin ce ai trecut tu cu motorul, de la nervi, bani bagati in fiare inutile, apoi dorinta de a scapa de fier, dar momentan sunt in procesul de dezasambalre al motorului bucata cu bucata si piesele comandate , gaura mare detot, dar intrebarea cu "de ce dracu o mai fac?" e in aer, un raspuns nu mi-am dat inca. :naughty:

Enjoy your ride

_________________
ALFA ROMEO 147 1,6 TS ECO


Top
   
 
PostPosted: 16 Feb 2014, 22:23 
Offline
User avatar

Joined: 14 Dec 2013, 23:14
Posts: 43
Car: alfa 156 1.9 jtd 16v
Location: Cluj
tudorbuda Quote:
Salut!


Il recomand cu mare drag. Il cheama Calin Giurgiu si are un service in p-ta 1 Mai, Cluj.


salut
ai cumva un numar de telefon de la nenea asta Calin sa imi fac si eu o programare sau merge si fara? tu cum ai facut?

ps:felicitari pentru alfina, e speciala


Top
   
 
PostPosted: 17 Feb 2014, 11:58 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
0758.471.590 Calin Giurgiu. Suna-l si vedeti cum va intelegeti.

Revenind la topic dupa luni si luni (mi-am deschis un bistro intre timp si n-am avut timp nici sa respir)
Masina mi-a stat tot in service, din toamna. Ii desfacuse Calin motorul sa vedem cum sta treaba cu cuzinetii, dar n-am gasit cuzineti noi, decat cu cota de reparatie. Arborele e oglinda, n-a fost afectat deloc, dar cuzinetii de la pistoanele 4,5,6 au fost afectati progresiv de lipsa de ulei. La 6 destul de mult (avea o mica bataie la cald. la rece nu suna nimic), la 5 usor vizibil si 4 foarte putin.
Ar trebui schimbati, dar n-am gasit. Am inteles ca s-ar potrivi de la toate modelele de v6. 2.0tb, 3.0 ambele variante, inclusiv de pe 166 si 2,5v6 de pe 156.
Ma poate ajuta vreun alfist? N-as vrea sa iau din dezmembrari, ca nu stiu ce iau. Doar un privat am am gasit dispsus sa vanda si si acela vindea doar blocul motor, cu 150 euro.

In rest, kit distributie, filtre, Selenia, bujii, placute de frana, le iau noi, bineinteles
Inca n-am gasit solutie cu telescoapele si palierele fata (cel dreapta fata suna ca naiba). Imi gasise Calin telescoape spate noi la 160 lei bucata. Pret ff bun, dar pe fata n-a gasit si acolo e problema mai mare.

In rest, o pregatesc pentru venirea primaverii. Abia astept tura de inaugurare, in noul an :)

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.


Top
   
 
PostPosted: 23 Feb 2014, 15:19 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2009, 23:45
Posts: 302
Location: Cluj-Napoca
Incearca la Premium Parts, tel: 0743658734, e un magazin mic vis a vis de expo transilvania, mie el mi-a adus toate piesele de la cuzineti, segmenti ... tooot , incearca si socializeaza telefonic cu el inainte sa-i faci o vizita .

Spor

_________________
ALFA ROMEO 147 1,6 TS ECO


Top
   
 
PostPosted: 25 Feb 2014, 15:39 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
In principiu, rezolv cam cu toate. Noi, din fericire. (cu telescoapele inca mai am dubii).
Singura chestie de care as avea nevoie seccond, ar fi palierele cu rulmenti de la telescoapele fata. Am inteles ca ori merg, ori nu merg, deci ar fi foarte bune si din dezmembrari, tinand cont ca nu costa aproape nimic, ele fiind aruncate la fier vechi odata cu epava, in mod frecvent. Noi, costa 200 euro si ar fi o prostie. Mai bine iau Powerflex spate de banii astia :D

Asadar: ma poate ajuta cineva cu palierele respective? Am inteles ca se potrivesc de pe Spider/Gtv 2.0tb, 3.0v6 12/24v.

Nu e momentul sa arunc cu banii. Am investit tot ce aveam cash intr-un bistro din centrul Clujului. Colac peste pupaza, mi s-a ivit ocazia sa iau un Golf 7 1.2 TSI cu 2.000 km, la un pret la care as fi prost sa nu-l iau.

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.


Top
   
 
PostPosted: 10 Apr 2014, 19:02 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
Noutati, bune si rele:

Bune, ca-s mai putine: Montat cuzineti noi, schimbat distributie, curea, rola fixa, pompa apa, rola intinzatoare. Filtre ulei Selenia, bujii Ngk, placute frana Ferodo, furtunasele pentru etrieri (erau invechite) sonda litrometrica (a trebuit dat jos rezervorul si, implicit, toata puntea spate). Motorul a pornit "la sfert", merge fff bine!

Rele: mi s-a stricat termostatul. Statea la 70. a urcat la 90, au pornit ventilatoarele, a scazut la 70. A urcat iarasi la 90... si apoi la 110.(la relanti, ca n-am miscat masina din altelier) A ramas blocat pe inchis si a si crapat un furtun in forma de T, intre termostat, vas expansiune si restul circuitului de racire, pe care nu l-am gasit nicaieri, asa ca incerc sa mi-l produc eu, cu un T metalic si 3 furtune. Termostatul l-am comandat, 130 lei, vine maine.

- inca mai am o bataie la cald. Mecanicul vrea sa desfaca si chiulasele, sa vada daca nu-i afectat si pistonul. Sper sa fie doar boltul, ca acela e 93 lei. Piston+camasa = 1500 lei.
- am luat din dezmembrari telescoape fata. Nu se potrivesc de pe 2.0tb. Au prinderea putin diferita. Nici palierele din dez. nu sunt bune, ca nu se roteste rulmentul. Sunt putin indoite, probabil vin de pe o masina lovita.

am gasit http://www.tuningshop.ro/prod_254966.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mi se pare bun pretul, pentru KW. sunt aproape la pret de Magnetti Marelli.

Daca aveti alternativa, va rog frumos!

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.


Top
   
 
PostPosted: 14 Apr 2014, 14:23 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2011, 22:49
Posts: 124
Car: Alfa Spider 3.0
Location: Cluj-Napoca
http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=65&t=22113" onclick="window.open(this.href);return false;

Pus la vanzare jantele despre care vobeam acum cateva pagini + eleronul
Daca le dau, mai pun ceva si iau o suspensie KW/Novitec.
Pana una-alta, a venit termostatul, insa nu am gasit nicaieri furtunul. Cica e si greu de produs si nici nu-l gaseste niciun program de identificare piese.
E cel putin frustrant.
Help, anyone?


Attachments:
IMG-20140410-WA0006.jpg
IMG-20140410-WA0006.jpg [ 76.43 KiB | Viewed 3338 times ]

_________________
Se spune ca a avea o Alfa Romeo e ca si cum ai avea o sotie fotomodel. Majoritatea or sa spuna ca-i proasta, dar toti barbatii or sa te invidieze. A mea e ca si o iubita capricioasa, pretentioasa, costisitoare, temperamentala, cu un mare respect de sine, uneori imposibila. Niciodata fidela pe deplin si o excita mecanicii, din cand in cand... dar de fiecare data cand ne intelegem bine si suntem doar noi doi, ma face sa-mi aduc aminte de ce iubirea noastra sfideaza logica si moralitatea.
Top
   
 
PostPosted: 14 Apr 2014, 21:24 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2012, 13:22
Posts: 112
Car: Mazda MX-5
Location: Munchen
http://shop.ar-hanel.de/shop/page/about ... hop_param=" onclick="window.open(this.href);return false;

Shop-ul nu merge foarte bine asa ca ar fi bine sa suni daca te descurci tu, daca nu, sa rogi pe cineva care vorbeste germana (am inteles ca ai ceva cunostiinte aici) si sa intrebi. Tipul vinde foarte multe piese rare pentru Alfa Romeo.

Sper sa-ti fie de ajutor, bafta.

_________________
Mazda MX-5
My Alfa Romeo 156 2.5 v6 Sportwagon

"You cannot be a true petrolhead until you’ve owned an Alfa Romeo – it’s like having really great sex which leaves you with an embarrassing itch" by Jeremy Clarkson.

"Owning an Alfa is like being married to a stripper , everyone mocks you , bur everyone wants to be in your shoes"


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 345 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 1014 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited