It is currently 29 Nov 2024, 22:36

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 49 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 23 Apr 2007, 12:24 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Nu radeti ca va sparg :D
Vreau sa analizez un pic si aceasta posibilitate, daca tot am amortizoarele duse.
Variantele ar fi: KW, Eibach, Bilstein (evident Nr 1 dar si scump), etc (?)
Ma intereseaza doar variante care coboara masina 30-35 mm maxim.
Care ar fi mai ordinea ca si calitate, cine stiti ca ar putea aduce (RacingNick - i-am contactat eu, cea mai buna oferta -> KW -30mm 760 Euroi.. :? )
Problema e daca de Eiback stiu ca sunt destul de buni, de KW nu prea stiu multe...
In plus, ceva si mai ieftin ar fi minunat :D
Trebuie sa ma decid oarecum repede: suspensie stock (adica imi iau amortizoare stock noi) sau kit suspensie coborata, arcuri+amortizoare.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 12:40 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2006, 12:07
Posts: 1093
Location: Bucuresti
Avand in vedere investitia in suspensia stock cam mare care trebuie sa o faci, clar iti iei suspensie care-ti coboara garda...

_________________
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt...so I Am so Clever That Sometimes I Don't Understand a Single Word of What I Am Saying"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 14:27 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Daca ai bani de KW V2, clar alea, dar sunt 1300 Euro in Germania, deci....
Altfel, KW V1, care probabil sunt ce ai gasit tu la pretul ala mic, nu merita oboseala. Poate nici nu sunt V1.
Vezi aici si te orientezi sa stii ce sa ceri lanoi :
cheap : http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1144.html
cheap : http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1163.html
decent : http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3256.html
expensive : http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1291.html


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 14:42 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
cea mai ieftina varianta ar fi in opinia mea amortizoare sport stock (probabil cele de TI) + arcuri sport (fie tot cele stock, fie ceva aftermarket).. Investitia ar fi undeva in 5-600 euro (nu uita ca se adauga si manopera la treaba asta)

lateredit: alexandrus, ai un mod foarte ciudat de a pune problema.. de ce ma rog nu merita oboseala pt varianta mai ieftina? probabil ca intradevar nu sunt la fel de performante ca celelalte, dar hei, nu uita ca folosim masina pe strada, nu in cine stie ce competitie.. pe strada te asigur ca se simte o imbunatatire majora, chiar si numai cu arcuri sport pe amortizoare stock si masina devine un fel de kart in curbe..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 15:07 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Alexandrus, merci, dar link-urile alea le stiu si eu iti dai seama :lol:
La 1300Euro nici gand nu as lua KW, cata vreme pot lua Bilstein B12 la maxim 1080 Euro la o adica...
ALX, nu stiu daca merge varianta de suspensie TI pe JTD... :?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 15:10 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Tupac, lasa masina cum a facut-o mama ei, inlocuieste-i amortizoarele cu unele noi si de marca. Atat de mult alergi masina pe drumuri cu viraje, curbe periculoase, serpentine, de vrei sa-i pui suspensii sport??? :roll:
Parerea mea .
Nu uita : arcurile sport distrug mai repede articulatiile pe drumurile noastre.

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 15:17 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Problema este ca acum e mai inalta Silviu. Cu rotile de 17 sunt cam 1cm mai inalt si oricat de tolerabil este pentru suspensie (ca banuiesc ca a fost gandita chestia..), tot ma gandesc ca stabilitatea nu e aceeasi poate...
Da, stiu si neajunsul cu articulatiile, ai dreptate :(
Dar bag niste bani seriosi in amortizoare fie ele si stock, e cam frustrant cand ma gandesc ca astea stock costa cat alea sport :evil: ...Si daca acum am +1cm, cu suspensie -30mm as avea un -20mm fata de varianta stock+jante 15" intiala, ceea ce nu e mult.
Off...grea decizie, va rog sa ma credeti :(. Oricum, orice varianta as alege mi-e teama ca nu prea voi mai avea timp sa le pun pe masina pana Vineri... :(


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 15:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Corect ! Pana la urma ... decizia va fi a ta. :wink:

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 15:20 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jun 2006, 22:08
Posts: 512
Location: Cluj/Petrosani
pararea mea ca daca tot trebuie sa dai banii, mai bine ar fi sa treci pe sport, despre articulatii trebuie sa te gandesti daca o sa ti masina atat de mult incat sa se strice

_________________
A fost :( Alfa 147 1.6 TS 105CP
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 15:29 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Pai masina o tin, ca nu am bani de dat pe alta si nici nu bag bani in ea cu caruta sa o dau apoi :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 15:37 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai first of all, daca tot dai banii poate vrei ceva cu adevarat special, de aia ziceam de KW-uri. Crede-ma, KW sunt printre cele mai bune daca nu chiar cele mai bune suspensii, Bilstein sunt bune dar scumpe.
KW V1 nu merita pentru ca pur si simplu nu iti ofera nimic, sunt fix suspensii normale, putin mai joase, dar mai scumpe. De banii aia poti cumpara kit suspensie stock de GTA sau de TI(ma rog, varianta sport).
Daca vrei doar ieftine, mai joase si atit, da-mi un PM, poate te pot ajuta ;)
Daca insa vrei ceva deosebit, ti-am zis, KW V2, ca pentru KW V3 nu iti trebuie doar bani, ci si rabdare ;) Stiu ca nu sunt ieftine, dar pentru ce ofera nici scumpe nu sunt.

PS. Daca gasesti pe undeva Novitec, au reduceri mari acuma si sunt chiar bune, sunt KW-uri de fapt.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 15:45 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Da mah, dar dupa ce ca 147-le e destul de inalt, acum sunt mai capra si cu 1cm?! :cry:
Cum credeti ca lucreaza amortizorele stock cu arcurile coborate 30mm? As merge pe varianta asta, dar e pacat de banii dati pe amortizoarele noi, ca le stric mult mai repede :(


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 15:46 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Vezi ca nu e 1cm e doar 0.5cm ;) Matematica asta....


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 15:49 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
E mai mult de 0.5, nu e nici 1 ce-i drept. Undeva pe la 0.7 parca :p
Oricum, nu asta e ideea. 0.5, 1, 0.7, ideea e ca mai inalta! Upgrade capra adica :roll:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 15:58 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
pererea mea o cunosti deja.. eu sunt pt coborare! e drept ca va trebui sa fi ceva mai atent dupa o astfel de modificare, dar atat ca si look cat si ca performante merita din plin!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 16:07 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
DA da, o stiu , si inca cum! :shock:
:D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 16:41 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Cristi, tu trebuie sa iei in calcul mai multe variante. Daca in mare parte din km. pe care-i parcurgi sunt mai mult urban, nu merita sa pui suspensie sport. Unde alergi ca la curse in capitala noastra super aglomerata ? Daca ai in plan sa rulezi numai sportiv, super viteze, pune suspensie sport.

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 17:03 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Chiar ma intrebam cand o sa-mi dai in cap :)
In alta ordine de idei am gasit kit no-name (facut de FK cica) la 479 EUR :lol: :lol: Mai bine merg asa cum sunt acum! :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 17:19 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
FK Automotive nu e chiar no-name. Doar ca sunt cunoscuti mai mult pentru stopuri si faruri decit pentru altceva ;)
Dar ti-am zis, daca vrei suspensie mai sportiva, exista destule variante, in functie de pretul pe care esti dispus sa il platesti.
Stock, si 147 si 156 sunt cam barci, suspensiile sunt cam moi pentru gusturile mele, dar acuma depinde de fiecare cum prefera.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 17:23 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Pai FK nu e chair no-name, dar nu sunt nebun sa dau bani pe suspensie facuta pe cine stie ce vapor poate :shock:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 17:31 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Vezi ca FK nu cred ca fac ceva pe vapor, totusi : http://www.fk-automotive.com/data01/en/worldwide.php


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 18:42 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Nenea alexandrus sa stii ca mi-am pus amortizoare stock si nu este deloc barca. daca nu ai mers cu o alfa care are amortizoarele terminate nu ai de unde sa stii. la fel si dupa cum se comporta masina dupa ce au fost schimbate. :wink:
Tupac, nu-ti dau in cap, mi-am exprimat punctul de vedere. Faci cum vrei, sunt banii tai in fond .
Succes !

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 18:48 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Si...am comandat amortizoarele stock :(
Tara misto la noi, pana afli niste preturi la ceva (ca sa nu mai zic sa si aduci!), te mananca Sfintii. Si cand afli te ia groaza din pacate.
Asta e, raman pe stock. Sper sa nu constat dupa ce pun amortizoarele ca sunt in aceeasi barcuta ca ma duc sa imi iau gun si imi trag un glonte singurel. :evil:
Silviule, ai dreptate. Eu merg mult in oras :( (stii cat te urasc acum?! Stii?! Trebuia tu sa imi aduci aminte :cry: )
In cel mai rau caz, anul viitor imi pun arcuri -30mm pe amortizoarele normale (desi nu e o idee stralucita) si asta e. Acum e prea mare efortul financiar si datoriile sunt mari....
Asta e
O sa las topicul, cred ca e interesant, poate sunt si altii in aceleasi dileme.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 18:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Cristi, crede-ma ! Ai sa fii foarte multumit cu amortizoare stock. Daca nu, accept sa-ti dau o bere :lol:
Anul trecut in iunie, am schimbat amotrizoarele originale care erau aproape terminate cu unele pe gaz, numite BOGE.

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2007, 19:17 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Silviu, in mod normal e foarte corect ce spui tu. Suspensia stock ar trebui sa fie mai mult decat suficienta pentru un om normal ca mine. Sper sa se comporte bine si cu cei 0.5-0.7cm in plus datorati jantelor de 17"...
La vechea 145 am schimbat amortizoarele pe spate. Ce bine era cand nu imi faceam griji de suspensie sport, amortizoare super-extra, arcuri, etc..da' aia venea de la mama ei echipata sa te dai pe circuit :love: (si sa-ti faca nisip eventualele pietre la rinichi ce-i drept... :blink: )


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 49 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited