It is currently 29 Nov 2024, 06:37

All times are UTC+03:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 271 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 611 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 01 Apr 2007, 18:51 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Aaaa, praguri de GTA ? Date fiind bara fata si bara spate GTA, pragurile de GTA oricum sunt singurele care se potrivesc, altfel arata in opinia mea...incomplet, neinghegat.
Cit despre vopsea, eu unul le-as fi dat pe ochi cu ea, nu exista sa nu se potriveasca, doar nu le era greu sa refaca nuanta pe computer sau sa comande vopsea Grigio Sterling de la Alfa.

PS. Mai e valabila provocarea benzinarelor ? Am un amic care nu are ce face ;)


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 01 Apr 2007, 20:42 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nuanta este 100% OK! Diferenta sta in lac, care stii ce se intampla cand pui un lac nou langa unul usor matuit... Cu un polish se rezolva :D

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Apr 2007, 16:16 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 12:04
Posts: 71
Location: Bucuresti
Alex, felicitari pentru masinuta. Am studiat-o duminica si se vede ca te-ai legat de ea, sufleteste vorbind. Bună treaba, foarte buna.

_________________
Alfa Romeo 147 FL 1.6 T-Spark 2006 (My Beloved)
Subaru Forester 2.0 XQ 2008 (Off Road Vehicle)
Fiat Grande Punto 1.3 Mjet 90cp 2007 (City Ride)


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 09:55 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Ceva mai multe impresii despre noul highlight al masinii (Q2)??


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 11:16 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
pay avand in vedere ca intre timp Tantza a primit si un soft custom in locul powerboxului Novitec, iar duminica am avut placerea de a ma da o tura, pot spune ca diferentialul e acolo (si probabil se simte, Alexx e cel mai in masura sa aprecieze asta), dar masina mi se pare ca a devenit prea violenta chiar si pentru Q2. Ma intreb sincer ce s-ar fi intamplat cu viteza 2 fara diferential, what a waste :)
Oricum, criminala masina, de departe cea mai tare ALFA din club in opinia mea!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 11:53 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
IRBabuin Quote:
Ceva mai multe impresii despre noul highlight al masinii (Q2)??
Pai - discutand la modul Before / After
1 - cand masina avea novitecul si nu avea q2 - treapta a2a blana era toata patinaj !
2 - masina cu novitec si q2 - treapta a2a blana si masina a dat un mini scartz si a tasnit in stilul caracteristic !
3 - masina cu soft si q2 - treapta a2a scartie binisor insa pune puterea jos , garantat fara q2 a2a era o metoda sigura de tocit cauciuc
4 - masina cu soft si q2 - treapta a3a mini scartz ! :twisted:
Cred ca cei care s-au plimbat cu masina duminica au simtit munca depusa la aceasta masina .
Felicitari Alexx pentru perseverenta si pasiune , sper ca nu te-am dezamagit cu sfaturile pe care ti le-am dat (adik sunt sigur ca nu :D) !

_________________
Image


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 12:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Nu ar fi mai bine sa faceti un topic separat ?
Pe bune .

L.E. Am deschis un topic la "Tuning si alte modificari".

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Last edited by Silviu on 03 Apr 2007, 12:49, edited 1 time in total.

Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2007, 12:53 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Baubau, t-am mutat posturile aici
Te rog sa continui acolo.


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Apr 2007, 10:06 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Revin cu noutati.
Dupa cum a spus Ege mai sus, am dat jos powerboxul si mi-am facut o resoftare. Rezultatele sunt impresionante, mult peste asteptarile mele, masina a devenit violenta, creste in ture extrem de repede, rupe aderenta oricand in sarcina in primele doua trepte si la schimbul spre a treia.
Sper sa tina transmisia :oops:
Acum incep sa ma orientez pentru o tubulatura siliconica turbina-intercooler si un ceas de turbo. Chipintaci.
Merci Meme pentru raspunsul de mai sus, cunosti foarte bine masina, ai fost alaturi de mine prin toate servisurile si magazinele prin care am tot alergat, sfaturile tale mi-au fost de mare folos. :love:

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 12:31 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Pe principiul "tot raul spre bine".
Intr-un final am priceput de ce schimbam debitmetrele la masina mai repede ca sosetele din picioare. Turbina masinii are un mare joc in ax, segmenti mancati, nu mai tinea presiune, scuipa ulei pe admisie, etc, etc.
So, decat sa platesc destul de mult pentru o reconditioanre de turbina, am decis ca e mai bine sa imi cumpar alta mai mare.... mult mai mare :twisted: . Rezultatul va fi unul impresionant, pana in alfafest masina va fi gata sa rupa asfaltul. Acum sunt in cautari de ceas presiune turbo.

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 13:02 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
madkat Quote:
naspa ca trebuie sa umbli si la turbina
ma indoiesc :twisted: vorbim dupa !

_________________
Image


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 13:55 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Alta turbina inseamna alt intercooler, inseamna alt soft, inseamna multe chestii.
Oh well, mult succes.


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 15:03 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
alt intercooler - are
alt soft - are

nu-i mai trebuie decat alta turbina deci.. si ceas de presiune vad :D

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 15:10 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Deci bomba (antipersonal) devine torpila! :shock:
Foarte tareee frate ;)


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 15:59 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Vreau o tura la Oradea :)
Bravo, Alexx ;)

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 16:34 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
ege, cind schimbi turbina iti trebuie un intercooler de capacitate mai mare decit ala pt. turbina mai mica, dooh, la fel si cu softul, se umbla la presiuni, la turatii, etc.


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 17:43 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
alexandrus, Tantza are deja intercooler marit (novitec), are deja soft custom (la care se umbla periodic, bineinteles ca se va umbla si dupa inlocuirea turbinei actuale.. s-a umblat la el pana si la inlocuirea temporara a debitmetrului, deci nu ma indoiesc ca il va modifica din nou..), nu mai trebuie decat turbina..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 19:45 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
deci
1 - masina va primi ( astazi am comandat ) o turbina hibrid a carei configuratii sper sa ramana, pentru moment cel putin, secret
2 - este evident ca softul va fi pesonalizat
3 - astazi s-a achizitionat ceasul de Turbo Boost (indispensabil in procesul de realizare a softului ) si confectionat custom de catre noi suportul pentru ceasul mai sus mentionat . ( ceasul este un RaidHP - smoked ) !
Speram din toata inima ca masina sa fie gata pentru Fest , totul depinde de sosirea turbinei - undeva la inceputul saptamanii viitoare .

_________________
Image


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 19:49 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Meme Quote:
deci
1 - masina va primi ( astazi am comandat ) o turbina hibrid a carei configuratii sper sa ramana, pentru moment cel putin, secret
2 - este evident ca softul va fi pesonalizat
3 - astazi s-a achizitionat ceasul de Turbo Boost (indispensabil in procesul de realizare a softului ) si confectionat custom de catre noi suportul pentru ceasul mai sus mentionat . ( ceasul este un RaidHP - smoked ) !
Speram din toata inima ca masina sa fie gata pentru Fest , totul depinde de sosirea turbinei - undeva la inceputul saptamanii viitoare .
Inchid citatul :lol: Exact. Doamne ajuta!

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 19:52 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jun 2006, 22:08
Posts: 512
Location: Cluj/Petrosani
deci Tantza va deveni Super Tanza, nu ca nu ar fi deja

_________________
A fost :( Alfa 147 1.6 TS 105CP
Image


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 20:14 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Si Costel ? :ph34r: :tempted:

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 18 Apr 2007, 15:49 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
:lol:
Ceasul de turbo l-am pozitionat in buzunarul de sub clima, pe partea soferului, ingropat bine astfel incat sa mai pot deschide scrumiera masinii. Am facut rost de o bucata plana de acelasi material din care este confectionat si bordul :wink: , l-am traforat pe dimensiunile cerute de catre spatiu si apoi am taiat o gaura pe diametrul ceasului. am folosit cam jumatate din buzunar pentru a-mi mai putea pune si un telefon mobil acolo. Deocamdata decat am cumparat ceasul si i-am facut carcasa, ramane de instalat senzorul.
Am sa fac poze de indata ce apuc.
Cat despre modificare... sunt convins ca va fi o mare schimbare. Pana in alfafest e gata

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2007, 02:06 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Pai atunci iata si dovada! Sa se consemneze in analele forumului :lol:
Image

Image

Scuzati calitatea pozelor, dar telefonul meu mobil stie doar sa sune si sa primeasca/trimita mesaje (si nici asta foarte bine), dar sa mai faca si poze!

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2007, 03:46 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Superba masina. Dupa ce rezolvi si cu noul soft si cu intercoolerul si turbine, pune si tu niste filmulete pe youtube cu masina in actiune :D :twisted:


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2007, 09:20 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2006, 12:07
Posts: 1093
Location: Bucuresti
foarte misto a iesit...

_________________
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt...so I Am so Clever That Sometimes I Don't Understand a Single Word of What I Am Saying"


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 271 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 611 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited