Multa vreme a trecut de cand nu am mai scris. A cam stat pe bara o perioada, lipsa timpului fiind piedica cea mai mare. Nici cu finantele nu e vreo fericire
Insa, de vreo 2-3 saptamani lucrurile s-au schimbat, in bine. Am inlocuit cele 2 furtune buclucase, filtrul de aer este cel al ei, am scapat de oribilitatea aia. Dupa schimb, masina trage mai bine, era sesizabil. Inlocuit o bucsa la caseta de directie, care tot mai are un pic de joc dar e ok ptr moment, pus alta clapeta de acceleratie, a mea era pe moarte, ramanea turata in 2000.
Pus suspensia B14, masina se simte mult mai inchegata, nu am apucat sa o probez corespunzator, s-a chinuit ceva Florin la demontat si montat.
We trecut am mers la BV si avand in vedere ca la masina trebuie multa munca pentru a o aduce la un nivel bun, nivel care totusi se apropie, abia acum pot spune ca m-am bucurat cat s-a putut de masina. E fantastica, sunt uimit de cum se aude si trage motorul asta dupa 4000 ture.
I-am luat deja galerii evacuare fara catalizatoare, urmeaza si operatiunea asta; sunt un deliciu ptr politie, evacuarea suna tare pana in 2500 ture..
2 burdufe la planetara schimbate, mici atentii din astea.
Imi mananca destul de mult ulei, are Selenia 10-40..poate in primavara desfac motorul si il aranjez calumea..sa vedem unde si cum si daca sunt bani.
Cred ca si timoneria e cam pe duca, a sarit de 2 ori nuca aia in ultima saptamana, da e ok, m-a invatat Boby cum sa o pun la loc.
In rest, nu am scapat de jantele ei minunate, mai testez "noua" suspensie si ma gandesc sa trec pe 17..om vedea. Cred ca we asta mai bag o tura pana in BV..sa testam corespunzator suspensia.
A, nu mai are pleoape domne..niciun check engine..nimic..
Trebuie sa multumesc oamenilor si aici, lui Boby, Scociu, Florin, Cip Militaru, etc..o fac si aici ptr ca ii stresez tare pe oamenii astia..nu stiu cum de ma suporta
tot timpul mai sun cu o intrebare, cand e gata aia, cand o testam, cand..aia..
Bag poze in curand, nu ca ar fi vreo noutate estetica..
Incet incet..