Nu am mai scris de ceva vreme.
Dupa revizie si schimbat capete de bara+bielete si bratul inferior stanga, plus curatat admisia am plecat intr-o vacanta ceva mai lunga. Intre timp am pus (si omologat la rar) si jantele de 17 cu gume 225/50/r17 Michelin. Eroarea de vitezometru a scazut sesizabil (la cote normale as adauga). 97 pe gps la 100km/h in bord.
Asadar, dupa aproape 4900km, m-am intors cu ea acasa fara niciun incident si fara nicio problema. Intre timp, pe A1 transilvania am profitat de 2 iepuri vag-onetari si am testat si eu top speedul, 220 pe bord
. Poate ca mai urca un pic, dar ma apropiam de tdi-isti si nu vroiam sa trec eu in fata,din motive de detector
.
Traseul a fost:
Bucuresti - Budapesta - Venezia - Genova - Monte Carlo - Marsilia si retur cu ceva invarteala prin Franta.
Consumul a fost de 6.0 (vezi ps2) cu 65-70% trafic pe autostrada, dar si cu niste monstruase blocaje prin franta. In afara tarii am rulat legal. In Romania, cam 80-130...
Poze, cand le scot de pe aparat, dar printre ele e si una cu o alta Alfa, din colectia bunului meu prieten Albert (cum ar zice conu' mihai alexandrescu).
PS. De remarcat cum conduc frantuzoaicele pe soselele lor inguste de munte. Freaky freaky! (si unele cu masini gen Jeep wrangler) Fara sa taie benzile! Am ramas masca (barbatii nu conduceau asa tare). Nu mi-am permis sa cer mai multe detalii ca eram cu sotia in masina si mi-era ca gaseste o tigaie pe undeva.
PS2. Consumul real inca l-am determinat, dar pe bucati am avut 5.9 (real 6.4), 5.9 (5.
, 6.9 (6.5) si 6.0 (6.1). Erorile in ambele sensuri imi sunt un pic inexplicabile intrucat am alimentat cam la 700-1100km deci 1-2 litri in plus nu puteau influenta asa mult erorile (care sunt si in sus si in jos)