It is currently 30 Nov 2024, 10:27

All times are UTC+03:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 47 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 05 Jan 2013, 23:16 
Offline

Joined: 04 May 2012, 02:39
Posts: 20
Car: 147
Location: braila
Salutare oameni buni tot vad ca se da vina pe antigel pe dracu pe lacu'

1. inainte de a veni frigul dupa cum am mai spus am vacut o revizie in care au schimbat si antigelul printre altele
2. o sa vedeti 2 poze facute acum 2-3 seri undeva la 4 dimineata cand asteptam un autocar sa trimit un colet fiind stationat cu motorul pornit de 10 min max 15 min asta dupa ce am mers ceva iar motorul era cald si apa imi arata pe ceas undeva intre 70-80 grade
3. caldura imi da ff repede cu exceptia ca intensitatea acesteia se diminueaza odata ce acul scade
4. o sa va anunt dupa ce ajung la service ce si cum e cu varianta de dotare imi plac masinile dar la asta nu stiu prea multe sincer a condus-o pana acum ceva timp o alta persoana eu nu prea vroiam sa aud de italiene dar acum sincer mi-am mai schimbat parerea insa nu cea de baza si anume cel putin pt alfa iti tre ceva banuti iar cum sunt un om care isi respecta viata sau cum spun unii bag banii in masini stiu foarte bine ce si cat
5. scuze daca am scris unele fraze mai fara noima, tastez de pe o gioagla de laptop undeva departe unde se mai si deconecteaza de la net si tre sa scriu de 2 ori aceeasi idee

Asa ca poate acum dupa ce v-am dat unele indicii in plus poate reuseste cineva sa imi contureze un raspuns mai clar la intrebarea de baza si anume cea legata de temperatura apei E PROBLEMA SAU NU

aici pozele

http://postimage.org/image/kkooquyrl/" onclick="window.open(this.href);return false; si http://postimage.org/image/dg1rlfsg9/" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 
PostPosted: 06 Jan 2013, 00:47 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3797
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Sigur ca e o problema undeva, asa cum au mai spus si altii, indiferent ce faci cu masina, temperatura apei trebuie sa ramana constanta, la 90 de grade.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 
PostPosted: 10 Jan 2013, 20:39 
Offline

Joined: 02 Apr 2008, 17:36
Posts: 1
Location: Buzau
Sigur termostat.

_________________
Alfa 147 1.6 TS


Top
   
 
PostPosted: 11 Jan 2013, 14:10 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2009, 23:45
Posts: 302
Location: Cluj-Napoca
suta la suta termostat exact asta patesc si eu ( asteapta in cutie sa fie inlocuit )

_________________
ALFA ROMEO 147 1,6 TS ECO


Top
   
 
PostPosted: 17 Jan 2013, 02:03 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
va salut, problema cu termostat cred ca apare si la mine, si nu sare de 70-80 grade....dar nu se apropie nici moart acul ala de 90, incep sa-mi fac griji ca am mers cu masina vreo ora ... si nu a sarit de 70-80 grade si chiar am mers tare ... din cate stiu eu termostatul a fost schimbat anul trecut dar nu stiu ce sa mai cred...vreun sfat ?!

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001


Top
   
 
PostPosted: 17 Jan 2013, 22:14 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
Acul indicatorului nu are cum sa stea la 90, mai ales pe perioada de iarna.O parte din caldura motorului, este ceruta de calorifer, astfel racind motorul. Termostatul...este un obiect metalic,cu rol bine definit, insa acuratetea lui in functionare nu este chiar atat de precis, nu este actionat electronic. Drept urmare apare variatia de temperatura si implicit plimbarea acului. Termostatul deschide undeva la 85 de grade, deci cam greu cu indicatorul la 90 ( pentru temperaturi coborate de iarna). Unele marci pacalesc soferii, prin blocarea indicatorului la 90, de parca ar fii perfectiunea intruchipata (de rasul lumii :) ).


Top
   
 
PostPosted: 18 Jan 2013, 10:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Esti sigur pe ce spui? Pentru ca la mine urca pana la 90 si in conditii de -17 (cea mai joasa temperatura la care am mers cu masina). Si are si variatii atunci cand e cazul. Spre exemplu la drum lung daca opresc la o benzinarie si las motorul pornit la relanti incepe sa scada temperatura deoarece functioneaza ventilatorul. Dupa o perioada termostatul inchide si temperatura urca din nou. Eu concluzionez ca e precis.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 
PostPosted: 18 Jan 2013, 12:58 
Offline
User avatar

Joined: 05 Mar 2012, 14:53
Posts: 35
Car: Seat LEON FR
Location: Cluj-Napoca
Imi dau putin si eu cu parerea. Am observat urmatoarele comportamente si anume:
1. temperaturi mici intre 4 si -10 grade, codus domol cu schimbatul vitezei pana in 2500-3000 rpm, temperatura nu sare peste 75-80 de grade.
2. temperaturi mici intre 4 si -10 grade, condus agresiv cu schimbatul vitezei peste 4000 rpm, temperatura ajunge si sta la ~ 85-90 de grade.
3. temperaturi peste 4 grade, orice stil de condus, temperatura ajunge si sta la 90 de grade.

_________________
Current - Seat LEON FR
Prima iubire: 147 1.6TS 105CP - SOLD


Top
   
 
PostPosted: 18 Jan 2013, 13:37 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2009, 23:45
Posts: 302
Location: Cluj-Napoca
movapsebik nu-ti bate capul deoarece functioneaza termostatul tau

_________________
ALFA ROMEO 147 1,6 TS ECO


Top
   
 
PostPosted: 18 Jan 2013, 15:34 
Offline
User avatar

Joined: 05 Mar 2012, 14:53
Posts: 35
Car: Seat LEON FR
Location: Cluj-Napoca
Da, asa ma gandeam (speram) si eu, ca functioneaza bine. Doar ca vroiam sa dau niste exemple ca poate se aplica la mai multa lume situatia mea. Adica (virgula) comportamentul expus de mine e unul normal.

_________________
Current - Seat LEON FR
Prima iubire: 147 1.6TS 105CP - SOLD


Top
   
 
PostPosted: 18 Jan 2013, 20:43 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2009, 05:04
Posts: 327
Car: Alfa 147 JTD
Location: Timisoara <=> Hunedoara
Ca exemplu pt alfa mea 147 jtd la -10 grade ajunge la 90 abia dupa 15-20 de mers prin oras, dar dupa ce a ajuns nu mai coboara(ma refer daca contiuni sa merg, daca stau pe loc la relantiu si dau caldura la max scade pana pe la 70).
Dar in cazul de fata ii cu siguranta termostatul.


Top
   
 
PostPosted: 19 Jan 2013, 00:10 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
[quote="yux_mm"]Esti sigur pe ce spui? quote] DA!
Decalibrarea unui termostat ajunge sa deschida mai devreme. Unul defect ramas pe deschis, cauzeaza ca indicatorul de temperatura sa nu se ridice deloc.
In majoritatea cazurilor, daca motorul nu reuseste sa incalzeasca apa, pentru ca cerinta de caldura este mai mare, (in cazul unui condus domol), cum ai dori sa stea indicatorul la 90?
Cand un termostat este pe inchis, antigelul parcurge doar circuitul mic: motor si calorifer, deci trebuie "produsa cantitate mai mare decat cerinta de caldura", altfel indicatorul nu urca. Pe cand circuitul mare are rolul de a elimina surplusul de caldura prin radiatorul din fata, inplicit ventilatorul la viteze mici!


Top
   
 
PostPosted: 19 Jan 2013, 03:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Inteleg ce vrei sa spui, insa tu te referi la un termostat care functioneaza defectuos sau nu functioneaza. Iar pentru un termostat bulit e limpede ca buna ziua ca apa nu mai sta la 90.
In urmatoarea fraza, care incepe cu propozitia de mai jos:
ursulet Quote:
Acul indicatorului nu are cum sa stea la 90, mai ales pe perioada de iarna...
esti foarte categoric in ceea ce spui. Iar eu tocmai iti explicam cum termostatul meu functioneaza in parametri normali. E o chestiune de exprimare, dar uite asa se induc erorile si colegii devin dezinformati.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 
PostPosted: 20 Jan 2013, 10:45 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Ia de buna ideea: circuitul de incalzire a habitaclului nu este termostatat (cine se uita la un ansamblu d-ala de JTD isi da seama). In concluzie, la incarcari mici ale motorului (aka mers in oras) combinat cu cerere de incalzire mare a interiorului (gen 25 grade pe clima), motorul se raceste prin radiatorul de interior (care banuiesc ca e maricel la cit de repede scade temperatura).

In plus, termostatul deschide la 85-87grade, deci 90 nu vezi decit daca senzorul este decalibrat (cum am patit la un termostat nou). AR vrea sa le mearga motorul mai rece, nu stiu cit de bine e, mai ales la sarcini partiale.

Ma intreb cum ar functiona toata treaba cu un mic obturator pe furtunul care duce spre caloriferul de interior.


Top
   
 
PostPosted: 21 Jan 2013, 15:02 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
Deci am oprit ventilatia complet si a urcat pana aproape de 90, dau la 3 gradatii pe display de la clima si scade 75-80, deci nu cred ca ar fi ceva in neregula, ca pe caldura cu o temperatura peste 5 grade urca acul pana la 90 si deschide, pt ca a fost schimbat termostatul

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001


Top
   
 
PostPosted: 22 Jan 2013, 17:03 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
Aceeasi fluctuatie am si eu de cand e frig (coboara spre 80 cand nu e peste ~2500 rot). Vara statea fix la 90. Poate totusi am o problema si eu ... nu stiu, pentru ca iarna trecuta nu imi aduc aminte sa fi fluctuat.

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
 
PostPosted: 22 Jan 2013, 20:15 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
iarna trecuta nu ai dat importanta :)


Top
   
 
PostPosted: 27 Jan 2013, 12:44 
Offline

Joined: 04 May 2012, 02:39
Posts: 20
Car: 147
Location: braila
mda, scuze ca nu am mai dat vreun semn dar la mine e mai greu cu timpul. Deci sa va zic pe scurt nu am ajuns pt incalzire am ajuns pt altele si anume
1. imi facea figuri ambreajul si era scimbat cu max 2000 km inainte mi se rupsese rulmentul cica, dar am schimbat tot chitul iar acum s-a constatat ca trebuia schimbata si pompa de ambreaj de attutnci dar... am schimbat-o acum
2. din cauza ambreajului in mare parte am lovit si troaca, nu rau dar am inteles de asigurare ca le dau o pagupa de vreo 10000 ron si daca te uiti nu e cine stie ce

Dar sa revenim la problema. Acum 1 zi am venit de la Bucuresti si credeti-ma ca a fost frig cam -6 grade si mai ales polei de am zic ca nu mai ajung, si asta o spun sa se inteleaga ca nu am mers turat caci nu aveam cum. Bunnnnn eram in pulover cald nici o problema dupa cum am mai spus da caldura si ffff repede dar apa nu se ridica mai sus de 80 grade nici s-o futi dar intotdeauna peste 70 undeva aici 70-80 pe ac. Am oprit eu intr-un sat la un magazin si mi-au sarit in ochi cateva cartoane pe care le-am pus in fata masinii pe unde am apucat, in principiu am astupat cam tot ce se putea astupa mai ales ca de la buseala o grila din bara pe dreapta jos s-a dus dracu. Am sperat sa vad o schimbare mai ales ca iarna trecuta la un Seat pe benzina cam ceva asemanator la acul de apa dar nu baga caldura decat ametita iar dupa ce i-am pus ceva in fata s-a schimbat treaba asta pana am ajuns sa il skimb, pe ternostat. Dar SURPRIZA nici o diferenta atat la drum cat si ca timp de incalzire ieri dimineata de ex. Pe scurt cartoanele alea sa le dau jos ca arata ca o tiganie masina si nu e nici o diferenta cu sau fara ceva in fata.

Trebuie cat de curand sa duc masina cu bara si ce o ai fi pe acolo si atunci o sa vad si cu apa care e treaba intre timp am auzit, nu mi s-a intamplat personal niciodata, dar unii au patit ceva asemanator si era de undeva de la un senzor daca are cineva idee sau a patit-o????

Cam atat momentan si ce sfat va dau unu pe care nu cred ca il stiu multi vis-a-vis de caseta de directie am cativa amici care si-au luat Mito noi noute si la toti cam la 50000 le-a picat caseta de dir. Mailul de la producator spune cam asa: la 40000 km sau nu mai stiu cate ore de functionare se schimba ulei din pompa de servo iar baietilor aia cu mito nu le-a schimbat si le-a picat. Acum nu stiu ce sa spun daca o fi fost de acolo sau nu dar cu siguranta atunci cand am intrebat in st si in dr de lichid de servo mai toata lumea a spus ca ala nu se schimba decat daca e negru in borcan daca daca dar nimeni acum ca am primit mail de la producator asta am sa fac o sa respect intocmai caci masina asta pe cat e de frumoasa si nervoasa pe atat de pretentioasa aaaaaaaaa si apropo de consum Braila - Bucuresti prin Bucuresti s aspunem cam 100 Km apoi Bucuresti - Braila consum la pompa 8.6 dupa comp de bord 7.4 asta ca spuneam ca imi consuma mult si toata lumea ca nu e asa. Credeti-ma ca nu ma mint singur sau imi pune cuneva motorina. asa consuma si asta e dar nu inteleg de ce mi-a arata mai putin pe conm bord sa fie ca de la B am activat comp B caci inainte sa plec i-am facut full si a batut com bord cu pompa exact chiar dar acei Km numai in Br cu o exceptie pana la Gl odata.
Va tin la curent. Pompa de ambreaj la Italoparts cam 200 ron apropo daca vrea cineva originala normal.


Top
   
 
PostPosted: 27 Jan 2013, 14:43 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
e ultima avertizare legata de forma de scriere. fa un efort.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 
PostPosted: 27 Jan 2013, 16:45 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
ursulet Quote:
Acul indicatorului nu are cum sa stea la 90, mai ales pe perioada de iarna.O parte din caldura motorului, este ceruta de calorifer, astfel racind motorul. Termostatul...este un obiect metalic,cu rol bine definit, insa acuratetea lui in functionare nu este chiar atat de precis, nu este actionat electronic. Drept urmare apare variatia de temperatura si implicit plimbarea acului. Termostatul deschide undeva la 85 de grade, deci cam greu cu indicatorul la 90 ( pentru temperaturi coborate de iarna). Unele marci pacalesc soferii, prin blocarea indicatorului la 90, de parca ar fii perfectiunea intruchipata (de rasul lumii :) ).
Ursulet esti praf. Vad ca esti si foarte mandru de ineptia spusa mai sus...
In primul rand, indiferent de conditiile de drum, temperatura apei trebuie sa fie mereu in urcare atata timp cat motorul este pornit.
In al doilea rand acul odata ajuns la 90 trebuie sa ramana intepenit acolo.
In al treilea rand este foarte normal ca indicatorul sa arate 90 mereu deoarece gradatia de 90 este indicata pentru o plaja de temperatura si nu doar pentru 90 de grade. In aceasta plaja de temperatura, indicata prin gradatia de 90, motorul isi face damblaua: deschide termostatul la 88, porneste prima treapta la ventilator la 105 si a doua la 110, toate astea se intampla vazand 90 pe indicator si ca sa nu te alarmezi tu sofer la fiecare oscilatie de jumate de grad al indicatorului.

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
 
PostPosted: 27 Jan 2013, 18:23 
Offline

Joined: 04 May 2012, 02:39
Posts: 20
Car: 147
Location: braila
**********************************e ultima avertizare legata de forma de scriere. fa un efort.*************************************

Mai baieti sau tu asta de ti-a luat mata forum ma tot futi cu scrierea pulii mele parca ar fi un forum de ortografie nu de ajutor Sincer spune-mi si mie cere e problema?????????


Top
   
 
PostPosted: 27 Jan 2013, 18:44 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Post-ul de mai sus ramane si aici se inchide. Mai luam o pauza.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 47 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited