It is currently 08 Nov 2024, 08:07

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
PostPosted: 02 Dec 2012, 22:53 
Offline

Joined: 02 Dec 2012, 22:22
Posts: 7
Car: alfa 156 2.0 ts
Salutare,sunt nou pe aici si am ajuns ca fiecare {banuiesc} dupa ce m-am izbit de o problema.Am schimbat motorul de pe alfa mea 156 1999 mot.2.0 ts,cu un alt motor identic ,prima problema a fost cheia care imi aparea in bord,am rezolvat-o, schimbind cutiuta aceea din spatele sigurantelor, cheia, cititoru acela rotund. Toate bune pun contactul si dispare cheia din bord,dau la cheie porneste la a doua cheie lunga se tureaza doar pe la 600,700,tacane cred variatorul acela de pe axa cu came admisie,daca vreau sa accelerez da sa se opreasca de tot. :scratch: :roll: .Mentionez faptul ca pe masina cealalta motorul functiona bine,am facut cu masina aceia c-am 600km si functiona super :mad2: .Atit avea o problema ca se aprindea in bord injectorul ala rosu dar nu am simtit efecte negative, poate daca accelerai mai brusc "dadea in nas",iar zgomote nu avea de fel,era f silentios.Daca are cineva idee unde am gresit,sau ce ar mai trebui sa schimb ca nu e compatibil??? :roll:


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2012, 23:17 
Offline

Joined: 02 Dec 2012, 22:22
Posts: 7
Car: alfa 156 2.0 ts
Nu stiu cum functioneaza cu topicurile astea ,ma repet sunt nou pe forum,dar am observat ca ceva nu am facut corect pt. ca apare off topic problema mea :!:


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2012, 23:46 
Offline

Joined: 08 Aug 2012, 15:09
Posts: 61
Car: 156 SW Selespeed 2.0
Location: Bucuresti
Parerea mea e ca ai uitat sa bagi vreo mufa, daca spui ca motorul functiona perfect pe alta masina. Verifica cu atentie instalatia electrica, toti senzorii, mufele la injectoare, bobinele, fisele etc trebuie sa gasesti problema pana la urma.

_________________
Now: BMW 323i
Ex: Alfa Romeo 156 SW Selespeed 2.0 TS
Ex: BMW E36 325i
Ex: Opel Astra GSi


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2012, 19:58 
Offline

Joined: 02 Dec 2012, 22:22
Posts: 7
Car: alfa 156 2.0 ts
Exclus sa fi uitat vreo mufa le-am controlat si recontrolat,am verificat scinteia cu toate bujiile afara este f puternica doar ca nu stiu o fi la timpul necesar,si cum am dat la automat cu bujiile scoase am observt ca da si benzina in cilindri pt ca se simtea dar ceva nu e la timp pt ca mi-a udat bujiile si le afuma.problema e tot electronica sau electrica :cry: .Problema probabil nu poate fi f.f grava doar ca nu stiu ce sa mai controlez. Benzineste, scinteieste da porneste greu nu se accelereaza de loc chiar se opreste cind dai sa accelerezi ,si sta intun relantiu asa pe la 700 dupa ce ajunge apa la 90.Orice sfat e binevenit ca nu stiu ce dra.." ei sa ii mai controlez.Orice va trece prin cap ca as putea controla va rog nu ezitatii!!! :scratch:


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2012, 22:52 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4320
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Reseteaza parametrii si reseteaza clapeta de acceleratie (idle reset) si verifica admisia, insemnand tot ce inseamna furtun de admisie. Incearca sa vezi cum functioneaza si fara mufa de la debitmetru (e pe furtunul gros de admisie). Completeaza-ti locatia si vezi ce erori are. Beculetul cu injectorul e echivalentul beculetului cu motorul.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2012, 17:34 
Offline

Joined: 02 Dec 2012, 22:22
Posts: 7
Car: alfa 156 2.0 ts
tomi_alfa Quote:
Reseteaza parametrii si reseteaza clapeta de acceleratie (idle reset) si verifica admisia, insemnand tot ce inseamna furtun de admisie. Incearca sa vezi cum functioneaza si fara mufa de la debitmetru (e pe furtunul gros de admisie). Completeaza-ti locatia si vezi ce erori are. Beculetul cu injectorul e echivalentul beculetului cu motorul.
Daca poti fi mai explicit cum se reseteaza parametrii. :? Daca e vorba de un tester atunci e o problema caci nu cunosc decit unul in Comanesti care e asa aglomerat ca abia luni mi-a zis sa incerc sa il sun daca are cumva mai liber iar altul pe aici pe la mine nu stiu, la alfa :roll: .poate imi recomanda cineva unul pt zona mea .com. Agas,jud Bacau.Sau poate e disponibil cineva sa se deplaseze ii platesc onorariul si deplasarea plus o cinste buna daca ii dam de capat.Ma repet nu e vorba, cred, decit de parte electronica sau electrica: relee,ecu,sau ....cine mai stie...


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2012, 21:17 
Offline

Joined: 02 Dec 2012, 22:22
Posts: 7
Car: alfa 156 2.0 ts
Am revenit,a durat putin pina am facut rost de cablu pt diagnoza si program ecu scan2.5.Mentionez ca am facut testul si a iesit cam asa :{ECU ISO Code: FE 86 85 98 76
12/8/2012 9:11:36 AM
CONNECTED TO:
ALFA 156 2.0 TS 16V
Bosch Motronic M1.5.5 Injection (TS '98)
--------------------------------------------------------------

ECU ISO code: FE 86 85 98 76
FIAT drawing number: 46768465
Hardware number: 0261204731
Hardware version: 00
Software number: 1037350396
Software version: 0203
Homologation number: 156_16
ECU programming date: 12/13/2000

READING ERROR CODES:
1: P0130 - O2 Sensor (1)
O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 1)
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii nu a primit semnal de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord nu a fost activat de aceasta eroare.
2: P0115 - Engine Coolant Temp. (1)
Engine Coolant Temperature Circuit Malfunction
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii a primit semnal invalid de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
3: P0100 - Mass air flow (1)
Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii a primit semnal foarte scazut de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
4: P0560 - System Voltage (1)
The ECU supply voltage is below or above the specifications.
Check the voltage between all the ECU harness positive and negative terminals key on, engine off, during cranking, and when the engine runs. Further, measure the voltages with and without the electric loads turned on, and verify that there are no ground differences when under load. Check the charging system voltage and the battery and cable condition.
Please Note: Disconnected battery or cranking the engine with weak battery may also set the code.
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii a primit semnal foarte mare de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord nu a fost activat de aceasta eroare.
5: P0110 - Intake Air Temperature (1)
Intake Air Temperature Circuit Malfunction
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii a primit semnal foarte mare de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
6: U1600 - Immobilizer: key faulty
Anomaly concerning the electronic key ECU immobilizer function. The electronic key ECU has not received the key code or the code is not included among the memorized ones.
Possible causes:
1) key non original or broken
2) ignition coil antenna disconnected or damaged
3) Electronic key ECU supply
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii a primit semnal invalid de la senzor. Eroarea este prezenta. Lua-ti masurile necesare pentru a remedia acesta eroare a senzorului. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
7: P0201 - Injector Cylinder 1 (1)
Injector Circuit Malfunction - Cylinder 1
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii nu a primit semnal de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
8: P0203 - Injector Cylinder 3 (1)
Injector Circuit Malfunction - Cylinder 3
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii nu a primit semnal de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
9: P0202 - Injector Cylinder 2 (1)
Injector Circuit Malfunction - Cylinder 2
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii nu a primit semnal de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
10: P0204 - Injector Cylinder 4 (1)
Injector Circuit Malfunction - Cylinder 4
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii nu a primit semnal de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
11: P0335 - Crankshaft Position (1)
Crankshaft Position Sensor A circuit malfunction
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii nu a primit semnal de la senzor. Eroarea este prezenta. Lua-ti masurile necesare pentru a remedia acesta eroare a senzorului. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
12: P1653 - Var.Cam Timing control
The Variable Camshaft timing system is not sensed to respond correctly to the ECU commands.
- Check the camshaft position sensor, cam timing control solenoid valve and the circuits for opens, shorts and weak connections
- Ensure that the Variable Cam Timing system mechanical parts are not sticking, the oil pressure is sufficient, the passages are not blocked and that the control solenoid valve works correctly
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii nu a primit semnal de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord nu a fost activat de aceasta eroare.
13: P0170 -
Fuel Trim Malfunction (Bank 1)
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii a primit semnal foarte scazut de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord nu a fost activat de aceasta eroare.
14: P0340 - Camshaft Position (1)
Camshaft Position Sensor A circuit malfunction (Bank 1 or Single Sensor)
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii a primit semnal foarte mare de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
15: P0230 - Fuel Pump (1)
Fuel Pump Primary Circuit.
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii nu a primit semnal de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.

CLEARING ERROR CODES...

READING ERROR CODES:
Nu sunt erori . Dupa aceasta am incercat sa pornesc,mici zvicniri si apoi nimic dai la automat si degeaba.Dupa am luat cheia contactu,imobilizatoru si compiuteru ala ce o fi el de deasupra la clapeta de acceleratie si le-am schimbat cu cele ale motorului original al masini .test care zice asa:{ECU ISO Code: FE 86 83 97 73
12/8/2012 9:48:04 AM
CONNECTED TO:
ALFA 156 2.0 TS 16V
Bosch Motronic M1.5.5 Injection (TS '98)
--------------------------------------------------------------

ECU ISO code: FE 86 83 97 73
FIAT drawing number: 46548643
Hardware number: 0261204948
Hardware version: 00
Software number: 1277356260
Software version: 0002
Homologation number: 932_20
ECU programming date: 05/15/1998

READING ERROR CODES:
1: P0655 - Engine Overheat Light circuit
Engine Hot Lamp Output Control Circuit
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii nu a primit semnal de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord nu a fost activat de aceasta eroare.
2: P0340 - Camshaft Position (1)
Camshaft Position Sensor A circuit malfunction (Bank 1 or Single Sensor)
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii a primit semnal foarte mare de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
3: P0100 - Mass air flow (1)
Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii a primit semnal foarte scazut de la senzor. Eroarea este prezenta. Lua-ti masurile necesare pentru a remedia acesta eroare a senzorului. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
4: P0170 -
Fuel Trim Malfunction (Bank 1)
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii a primit semnal foarte mare de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord nu a fost activat de aceasta eroare.
5: P0115 - Engine Coolant Temp. (1)
Engine Coolant Temperature Circuit Malfunction
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii a primit semnal invalid de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
6: P1653 - Var.Cam Timing control
The Variable Camshaft timing system is not sensed to respond correctly to the ECU commands.
- Check the camshaft position sensor, cam timing control solenoid valve and the circuits for opens, shorts and weak connections
- Ensure that the Variable Cam Timing system mechanical parts are not sticking, the oil pressure is sufficient, the passages are not blocked and that the control solenoid valve works correctly
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii nu a primit semnal de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord nu a fost activat de aceasta eroare.
7: P1511 - Idle actuator potentiometer
The idle speed actuator is equipped with a sensor sending its positioning to the ECU. The anomaly concerns this information which is inconsistent with the functioning conditions or is out of the allowable tolerances
Check wirings and connections before any replacement.
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii a primit semnal foarte mare de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
8: P1513 - Idle actuator control
The Idle Speed Actuator circuit is defective. Check for opens, shorts and weak connections:
1) the actuator internal circuit
2) the control circuit from the ECU to the actuator
3) The actuator power supply
Carry out the actuator test if available
Check additionally that the actuator and the idle air hoses have no vacuum leaks, and that all the parts including the throttle area have no deposits, all of which can prevent the system from keeping the correct idle RPM
HYUNDAI: Winding 2/Circuit
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii nu a primit semnal de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
9: P0201 - Injector Cylinder 1 (1)
Injector Circuit Malfunction - Cylinder 1
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii nu a primit semnal de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
10: P0203 - Injector Cylinder 3 (1)
Injector Circuit Malfunction - Cylinder 3
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii nu a primit semnal de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
11: P0202 - Injector Cylinder 2 (1)
Injector Circuit Malfunction - Cylinder 2
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii nu a primit semnal de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
12: P0204 - Injector Cylinder 4 (1)
Injector Circuit Malfunction - Cylinder 4
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii nu a primit semnal de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
13: P0443 - EVAP circuit (4)
EVAP Control System Purge Control Valve Circuit Malfunction
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii nu a primit semnal de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord nu a fost activat de aceasta eroare.
14: P1654 - V.I.S. Control
Anomaly on the control solenoid valve circuit for the inlet system with variable length manifolds (V.I.S.). Check the solenoid valve efficiency, the correct positive supply and the circuit of the solenoid valve to the ECU.
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii nu a primit semnal de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord nu a fost activat de aceasta eroare.
15: P0110 - Intake Air Temperature (1)
Intake Air Temperature Circuit Malfunction
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii a primit semnal foarte mare de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.

CLEARING ERROR CODES...

READING ERROR CODES:
Nu sunt erori
Si de data aceasta am resetat erorile acumulate in acest ECU si la automat acceeasi problema.Pentru cine se pricepe sau intelege ceva am scos si parametri la momentul respectiv.sunt acestia:ECU ISO Code: FE 86 83 97 73
12/8/2012 4:41:38 PM
CONNECTED TO:
ALFA 156 2.0 TS 16V
Bosch Motronic M1.5.5 Injection (TS '98)
--------------------------------------------------------------

ECU ISO code: FE 86 83 97 73
FIAT drawing number: 46548643
Hardware number: 0261204948
Hardware version: 00
Software number: 1277356260
Software version: 0002
Homologation number: 932_20
ECU programming date: 05/15/1998
READ PARAMETERS: :scratch:
Odometer: 124,997.7 km
Max RPM Exceded: 7,480 rpm
Engine Speed: 0 rpm
Engine Temperature: -30.4 °C
Air Temperature: -30.4 °C
Air Quantity: 0.0 Kg/h
Desired Intake Air Quantity: 33.0 Kg/h
Air Flow Signal: 0.00 V
Spark Advance: 9.00 grade
Injection Time: 0.000 ms
Injection Time Correction: 0.00 ms
Relative throttle pos.: 8.9 grade
Engine Load: 0.000 ms
Second. load (throttle): 4.278 ms
Battery Voltage: 12.94 V
Vehicle speed: 0 km/h
O2 Sensor Signal: 458.9 mV
Idle RPM Desired: 1,300 rpm
Evap. Canister Control: 0.00 %
Lambda Sensor Integrator: 1.000
Absolute throttle position: 38.9 grade
Min. throttle position: 30.0 grade
Self-adaptive TRA parameter: 0.000 ms
Self-adaptive DTV parameter: 0.000 ms
Self-adaptive FRA parameter: 1.000
FRA factor (high loads): 1.000
FRA factor (low loads): 1.000
Universal Code: Not enabled
Request line: Present
ECU Programmed: Programmed
Engine Start Permission: Allowed
A/C pressure switch 1st level: Not active
O2 Sensor Status: Cold
Idle recognition test: Performed
Throttle minimum opening: Stored
Idle recognition signals: Synchronized
Gas Pedal Position: Out of idle
Power Steering Enable: Disabled
Auto. Transm: gearchange: Not active
Ce pot sa mai mentionez ca am reusit sa il pornesc pt scurta perioada scotind toata rampa cu injectie si tinuta asa la distanta de 2 cm ca sa nu mai imi inece motoru porneste .Dupa parerea mea injectia ori este prea bogata ori nu este in timp real cu aprinderea.Ma repet inaite sa scot motoru sa il mut pe cealalta masina motoru functiona bine .Are cineva vreo idee ce poate fi gresit sau ce se poate remedia mai exista vreo speranta ....Daca a avut cineva rabdarea sa citeasca pina aici ii multumesc .


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2012, 21:20 
Offline

Joined: 02 Dec 2012, 22:22
Posts: 7
Car: alfa 156 2.0 ts
Acum nu am nici o eroare ,martori in bord nici unul aprins dar fenomenal nu vrea si gata.


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2012, 19:18 
Offline

Joined: 02 Dec 2012, 22:22
Posts: 7
Car: alfa 156 2.0 ts
Mare realizare azi am scos toate bujiile le-am curatat ,am reusit si am pornit.nu se tureaza peste 2000 si nu are gram de putere moare imediat,dar acm la diagnoza imi da: READING ERROR CODES:
1: P0100 - Mass air flow (1)
Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii a primit semnal foarte scazut de la senzor. Eroarea este prezenta. Lua-ti masurile necesare pentru a remedia acesta eroare a senzorului. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
2: P0340 - Camshaft Position (1)
Camshaft Position Sensor A circuit malfunction (Bank 1 or Single Sensor)
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii a primit semnal foarte mare de la senzor. Eroarea este prezenta. Lua-ti masurile necesare pentru a remedia acesta eroare a senzorului. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.
3: P0170 -
Fuel Trim Malfunction (Bank 1)
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii a primit semnal foarte mare de la senzor. Eroarea este intermitenta. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord nu a fost activat de aceasta eroare.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited