Multumesc
dobermann pentru aprecieri, iti raspund aici la intrebari, nu este nici un secret.
1. Costul buzelor montate si vopsite este undeva la 550 lei, mai ales ca avem deja matrita si se poate confectiona usor. Cand le vrei imi zici, putem trimite si nevopsite si montezi tu acasa la tine. Probabil si pretul va fi atunci mai mic.
2. Griul din poze e gri, eu am vrut mai inchis, insa socoteala din magazin nu s-a potrivit cu ceea ce a iesit dupa ce am aplicat vopseaua pe masina. Oricum, o sa le inchid putin in viitorul apropiat cu un strat de lac.
3. Pentru soft mai bine pun ce am postat la Tibi:
ace117 Quote:
In acest weekend am facut o vizita lui Tibi (ILuzoriu) pentru un upgrade de soft. Am mers pana la Bucuresti cu DFP-ul scos (multumiri lui tzzivii pentru ajutorul acordat telefonic), aproximativ 200 de km, cu check engine-ul aprins, dar fara alte probleme.
Ajuns acolo am pus noul soft, cu DPF off, cu clapete swirl off si alte tweak-uri pe care numai Tibi le stie si...am scos bestia din Ragazza! Pot sa va spun cu mana pe inima ca acum Brera este ceea ce ar trebui sa fie un Brera, adica frumoasa si super rapida!
Fiind un soft agresiv, estimam intre 255 si 260 CP si 580-600 Nm cuplu, in conditiile in care masina scoate fum foarte putin spre aproape deloc. La "blana" lasa un puff, in care dispare ca un luptator ninja, dar in rest nu este "tractor" deloc. Trage liniar de la 1400 (!) pana la 5000+ (nu am testat maximul), iar consumul de intoarcere spre casa, in aprox. 200 km, a fost de 7.3% (am si o poza in acest sens), in conditiile in care am alternat plimbarea cu distractia!
Deci se poate si mai putin, dar atunci am trecut degeaba la stage2!
In concluzie:
Felicitari Tibi, este tare frate!!!
Deci am ramas pe turbina KKK, nu pun Garrett deocamdata si folosesc in continuare filtru de aer stock. Masina se conduce foarte lejer in oras, mi se intampla sa uit sa retrogradez atat de elastica este. Cuplul a fost limitat la 600 Nm tocmai pentru a nu suprasolicita volanta si ambreiajul. Iar consumul e foarte ok, a scazut in conditii de condus lejer si nu "blana", pentru ca atunci puterea isi cere tributul.
Succes in continuare
dobermann, tinem legatura!
_________________
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" ~ 210 CP/460 Nm
EX - ALFA ROMEO BRERA "LA RAGAZZA ROSSA" ~ 240 CP/580 Nm - ILuzoriu stg2