Motorul meu avea probleme. Totul parea normal, numai ca simteam o lipsa grava de putere. Tocmai de-aia am dus masina la dyno, sa vad cati dracu' cai mai are si sa vad ce e de facut. Pe dyno a crapat un cuzinet care a afectat si vibrochenul.
EGE, nu compara pedala la fund pe autostrada cu cea de pe loc. Cu vreo saptamana inainte de dyno am avut un drum de facut pana la Valcea, iar pe autostrada.... eh, dar sa nu intram in amanunte, ca poate citesc si militienii forumul asta... cert e ca n-a avut nimic. Si nici in perioada de rodaj nu eram, nu stiu cine ti-a spus asta. Dar e mult mai daunator pt. motor sa-l tii in sarcina pe loc. Al meu fiind, cu probleme, a cedat. Asta nu inseamna ca toate crapa, eu unul insa n-o sa mai duc masina (nici GTV-ul nici oricare ar fi ea) pe dyno.
Una peste alta, toata distractia m-a costat vreo 2000 de Euro (fiindca am schimbat tot din motor, nu am pastrat decat blocul) si daca nu era Silviu m-ar fi costat mult mai mult si la fel, ar fi durat mult mai mult (baiat bun Silviu asta, o avea el Twingo, da' e baiat bun).
Cert e ca acum e cu totul alta masina, toti care au mers cu ea inainte si dupa au remarcat asta.
Asa ca aveti grija cu dyno, nu inseamna neaparat ca o sa va crape ceva, dar nici bine nu face.
Silviu, Twingo cat scoate pe dyno ma?