Ultimul eveniment auto la care am participat ca si spectator anul trecut a fost principalul salon auto italian rezervat masinilor noi, desfasurat intre 3 si 12 Decembrie. Showul are alura si anvergura celorlalte mari saloane internationale cunoscute, din pacate faptul ca Italia se gaseste in criza si-a lasat amprenta asupra editiei de anul trecut : nume mari au lipsit (Porsche, Toyota, BMW etc) premierele au fost de fapt doar variante noi ale unor modele deja existente, prototipurile expuse erau reciclate de la Frankfurt. Ce a avut in plus, ceva ce nu se regaseste la nici un alt salon mare, a fost pista amenajata de catre organizatori, pe care aveau loc in fiecare zi evenimente si demonstratii diferite. In ziua in care am vizitat eu Motor Show-ul am putut vedea la lucru diverse echipaje Maserati Corse - am fost insa atat de prins incat am uitat sa fac poze
. Pentru a va putea face o idee despre atmosfera speciala de acolo, am gasit galerii foto din alte zile in care
Ferrari, respectiv
Lamborghini au fost protagoniste.
In salonul propru-zis atentia mi-a fost indreptata in mod natural inspre italience, si indeosebi Alfa, cu restul nu o sa va mai plicitisesc.
Alfa Romeo a avut o prezentare foarte chic, as putea spune, cat se poate de impartial, ca dupa cel al Maserati-ului, a avut parte de cel mai elegant stand din cadrul MotorShow-ului. Pe langa prezenta luminoasa si stilata, mai placut a fost sa vad foarte multi oameni interesati de cele 2 modele Alfa expuse, desi nu mai reprezinta o noutate pentru nimeni. Oameni in varsta, pustoaice cu parintii de manuta in cautarea primei masini, tinere familii...pare curios, dar cu numai 2 modele Alfa pare sa atraga un spectru destul de larg de clienti. Din pacate insa, conceptul 4C
era plecat cu colindul, asa ca a trebuit sa ne multumit cu un ecran fancy care prezenta poze si informatii.