It is currently 22 Nov 2024, 17:34

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 360 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 515 Next
Author Message
PostPosted: 27 Sep 2011, 15:50 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Cred ca glumesti! Nu o sa grabeasca nimeni lucrarile pentru o intalnire Alfa Romeo, fie ea chiar si internationala. Anul trecut s-a amanat o etapa de raliu pe Transfagarasan pentru ca nu au fost in stare sa finalizeze niste lucrari la timp (lucrari care btw, n-au mai fost facute nici pana in ziua de azi), in conditiile in care totusi lucrarile erau deja planificate! Daca tu crezi ca cineva se va simti de la sine si va grabi niste lucrari (lucrari de anvergura, nu e vorba de 2 km de marcaje..) doar ca sa nu "ne facem de rusine", cred ca nu realizezi in ce tara traiesti! In plus, nu poti risca sa organizezi evenimentul acolo bazandu-te pe bunul simt al autoritatilor.. :roll:
PS: Transfagarasanul se bucura oricum de o mult mai mare mediatizare internationala decat Transalpina, e ca si cum te-as pune pe tine acum sa alegi intre Stelvio Pass si Grossglockner. Pe care te-ai duce?

(hint: Grossglockner este un traseu mult mai spectaculos pentru condus decat legendarul Stelvio ;) )

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 15:53 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2008, 22:12
Posts: 172
Location: Craiova
staff_ferrari Quote:
Razvan ai dreptate in legatura cu parapetii,marcajele si portiuniile neasfaltate dar nu vad asta o problema in cazul in care o sa fie un eveniment de talie internationala dupa cum aveti intentii in organizare.Atata timp cat o sa fie mediatizat din timp sigur cei care trebuie sa finalizeze lucrariile or sa se implice mai mult...parerea mea!Pe trans s-au putut repune marcajele si asfalta pentru top gear si ghost rider, deci nu vad aici de ce ar fi imposibil atata timp cat cei din media or sa faca reportaje despre cea mai inalta sosea din Romania!
Portiuni neasfaltata nu mai sunt, marcaje si parapeti...adevarat , nu exista de nici o forma, eu la FEST am ajuns dupa un traseu Transalpina-SEBES-AIUD-SIBIU-BRASOV, conditi de cazare sunt la hotelul de la baza partiei, unde cred eu ca au si o sala de mese incapatoare, cred ca e mai mare decat Caraiman, ma refer la hotel + cunosc o persoana care are 3 vile-pensiune acolo(poate si sponsorizeza ceva), cu conditii super bune, sunt una langa cealalta, as putea vb cu el pentru o intalnire de mica anvergura, de evaluare. Referitor la masinile oprite pe strada pt poze, sincer nu am intalnit asa ceva, decat ff rar si nu m-au incomodat si ma repet..este acel platou sus unde putem baga 300 alfe;))..super tare

_________________
Mercedes Benz E220 CDI 170 CP DJ 01 WRM
MINI ONE D 75 CP DJ 01 RUM
VW Golf 6 1.6 105 CP - ex
Mercedes Benz E 200 KOMPRESSOR 163 CP - ex
Opel Corsa 1.4 i - ex
159 JTDM 150 CP - ex
B 10 EEM
147 1.6 TS 120 CP - ex
DJ 10 RUM

156 SW 2.0 TS SELESPEED- ex
DJ 99 RUM
33 1.7 ie- de vanzare/dezmembrare
OT 99 RUM


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 16:39 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2008, 19:07
Posts: 259
Car: AR 156 FL
Location: sibiu
ALXege Quote:
Cred ca glumesti! Nu o sa grabeasca nimeni lucrarile pentru o intalnire Alfa Romeo, fie ea chiar si internationala. Anul trecut s-a amanat o etapa de raliu pe Transfagarasan pentru ca nu au fost in stare sa finalizeze niste lucrari la timp (lucrari care btw, n-au mai fost facute nici pana in ziua de azi), in conditiile in care totusi lucrarile erau deja planificate! Daca tu crezi ca cineva se va simti de la sine si va grabi niste lucrari (lucrari de anvergura, nu e vorba de 2 km de marcaje..) doar ca sa nu "ne facem de rusine", cred ca nu realizezi in ce tara traiesti! In plus, nu poti risca sa organizezi evenimentul acolo bazandu-te pe bunul simt al autoritatilor.. :roll:
PS: Transfagarasanul se bucura oricum de o mult mai mare mediatizare internationala decat Transalpina, e ca si cum te-as pune pe tine acum sa alegi intre Stelvio Pass si Grossglockner. Pe care te-ai duce?

(hint: Grossglockner este un traseu mult mai spectaculos pentru condus decat legendarul Stelvio ;) )
Ce incerc eu sa subliniez e faptul ca locatia trebuie schimbata anual, cum de altfel si speram sa se intample anul acesta....dar am ales sa nu particip dat fiind aceeasi locatie.
Ideea e sa facem ceva unic macar de fest, iar daca luam in calcul tot felul de nimicuri clar ca si la anul tot in Brasov se va tine!Cat de riscuri...sunt la tot pasul si in fiecare moment, iar despre mediatizarea transfagarasanului pe plan international doar cei de la top gear ne-au scos putin in evidenta si asta nu pozitiv.
Si inca ceva, e voarba si de atitudinea noastra, scopul pentru care suntem aici si felul in care ne unim fortele pentru a creea ceva frumos, in primul rand pentru noi cei care suntem pasionati!

PS:Oare noi cei din tara asta de ce nu putem fi toti uniti? .....pana la urma noi trebuie sa ne gandim la cei ca noi de aici nu din afara!

_________________
156 T.Spark 1.6 120 CP
SB 07 SZB
http://www.facebook.com/AlfaClubSibiu


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 17:21 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Despre ce vorbim aici? Razvan tocmai si-a exprimat intentia mai sus sa organizam Festul pe Trans anul viitor, de unde o tot dai cu Brasovul? Daca toate motivele enumerate de Razvan mai sus pentru care Transalpina inca nu reprezinta o optiune pentru tine sunt "tot felul de nimicuri", inseamna ca nu are rost sa continuam discutia.. Cat despre mediatizarea Transfagarasanului, wtf, TopGear-ul l-a scos PUTIN in evidenta si NU POZITIV? Tu chiar vorbesti serios? Asta ai inteles tu cand prezentatorii celei mai populare emisiuni automobilistice au afirmat ca Transfagarasanul este cel mai bun drum din lume, better than almighty Stelvio? Si oricum te inseli sa crezi ca doar TopGear-ul "ne-a scos putin in evidenta", a fost un boost enorm de imagine, intr-adevar, dar cel putin prin cluburile Alfa Romeo din strainatate a fost mediatizat si de noi, alfistii din Romania, cel putin pe AlfaOwner, care e cam cea mai mare comunitate internationala de Alfa, si sunt convins ca oameni precum Dany sau Triesse au povestit si colegilor din Germania, Portugalia etc.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 18:12 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Citesc cu atentie sugestiile voastre. Cu toate acestea, dupa fiecare Alfa Fest raman surprins sa observ cat de pretentiosi suntem noi ca si natie. In tarile din vest intalnirile sunt de cele mai multe ori organizate in acelasi loc de ani de zile. Mai mult decat atat, se rezuma la a expune masinile pe un camp iar activitatea alfistilor este aceea de a se plimba printre ele si a schimba cateva vorbe cu proprietarii. Accept ideea ca suntem o natie mai cu "motz" si cautam sa raspundem acestui tip de nevoi, in masura in care se pot aranja lucrurile.

Revenind la subiectul Transfagarasan, daca ceea ce ne propunem acum chiar va iesi bine, cu siguranta vom repeta cativa ani reteta. Ar fi stupid ca in fiecare an sa luam totul de la zero ca organizare doar pentru ca "am mai fost pe trans si vreau in alta parte". In final, suntem o comunitate construita din initiativa unor oameni care au depus aceste eforturi in regim de voluntariat. Fiecare dintre cei implicati in conducerea Alfa Club sau in organizarea evenimentelor, platim din buzunarul nostru pentru ca ceilalti sa aiba unde sa se intalneasca. Nu caut sa obtin respectul cuiva prin aceste afirmatii ci doar sa existe opinii obiective atunci cand lucrurile sunt primite pe tava.

Sper ca anul viitor sa aduca Alfisti din tari care au traditia acestui tip de comunitati si astfel sa aiba si colegii nostri referinte despre ce inseamna intalnirile unor pasionati. Oricum, deja suntem cativa care vom incepe primele demersuri pentru evenimentul de anul viitor, asa ca odata cu evolutia lucrurilor vor aparea si informatii concrete. Odata cu aceste informatii vom putea masura si nivelul de implicare al altora de pe forum. Este mult de lucru si chiar vom avea nevoie de oameni cu experienta in diverse domenii. Sper doar sa avem de unde alege.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 18:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Constat cu amaraciune ca s-a ajuns sa "se mearga la AlfaFest" doar ca sa mai vada fiecare cate ceva de prin tara si nu pentru a se intalni, macar in acea unica data din an, cu ceilalti membri ai comunitatii asteia cu care imparte aceeasi pasiune, respectiv Alfa Romeo ! Si pe deasupra mai vorbim si de a ideea de a fi uniti intre noi, de a face ceva pentru noi insine... :thumbdown:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 19:08 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2008, 19:07
Posts: 259
Car: AR 156 FL
Location: sibiu
ALXege Quote:
Despre ce vorbim aici? Razvan tocmai si-a exprimat intentia mai sus sa organizam Festul pe Trans anul viitor, de unde o tot dai cu Brasovul? Daca toate motivele enumerate de Razvan mai sus pentru care Transalpina inca nu reprezinta o optiune pentru tine sunt "tot felul de nimicuri", inseamna ca nu are rost sa continuam discutia.. Cat despre mediatizarea Transfagarasanului, wtf, TopGear-ul l-a scos PUTIN in evidenta si NU POZITIV? Tu chiar vorbesti serios? Asta ai inteles tu cand prezentatorii celei mai populare emisiuni automobilistice au afirmat ca Transfagarasanul este cel mai bun drum din lume, better than almighty Stelvio? Si oricum te inseli sa crezi ca doar TopGear-ul "ne-a scos putin in evidenta", a fost un boost enorm de imagine, intr-adevar, dar cel putin prin cluburile Alfa Romeo din strainatate a fost mediatizat si de noi, alfistii din Romania, cel putin pe AlfaOwner, care e cam cea mai mare comunitate internationala de Alfa, si sunt convins ca oameni precum Dany sau Triesse au povestit si colegilor din Germania, Portugalia etc.
De unde o dau cu Brasov-ul?I-a ghiceste anul asta!Dupa cum vezi a fost doi ani la rand, de ce nu ar fi si al tre-lea?Apropos tu cum de ti-ai rupt bara pe trans daca erau marcaje si parapeti?
Top Gear-ul se pare ca tu l-ai vazut montat la tv si atat, dar poate arunci o privire aici http://www.youtube.com/watch?v=EQf_hkLK ... re=related si poate imi spui ceva POZITIV!
Tu chiar crezi ce vezi la televizor?

PS:Daca poate cineva sa faca o statistica cu participantii din fiecare an la fest veti vedea incotro ne indreptam.

_________________
156 T.Spark 1.6 120 CP
SB 07 SZB
http://www.facebook.com/AlfaClubSibiu


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 19:17 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2008, 19:07
Posts: 259
Car: AR 156 FL
Location: sibiu
georgeg Quote:
Constat cu amaraciune ca s-a ajuns sa "se mearga la AlfaFest" doar ca sa mai vada fiecare cate ceva de prin tara si nu pentru a se intalni, macar in acea unica data din an, cu ceilalti membri ai comunitatii asteia cu care imparte aceeasi pasiune, respectiv Alfa Romeo ! Si pe deasupra mai vorbim si de a ideea de a fi uniti intre noi, de a face ceva pentru noi insine... :thumbdown:
Sincer ai constatat prost! :bash:
Iar cand vad cat de "rotunzi" sunt unii membrii ai acestei comunitati nu prea imi vine sa ii vad nici macar o data pe an.Sunt prea putini oameni aici cu care intradevar poti realiza ceva pentru aceasta comunitate caci restul sunt mai multi!

_________________
156 T.Spark 1.6 120 CP
SB 07 SZB
http://www.facebook.com/AlfaClubSibiu


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 20:01 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
@ Staff_Ferrari si oricine altcineva impartaseste aceleasi opinii.
Regret ca ai anumite prejudecati fata de cei de pe aici sau despre evnenimentele noastre. Din pacate acelasi gen de prejudecati ne aduc astazi in situatia de a avea doua cluburi. De fiecare data cand am propus dezbaterea unui subiect, s-au denaturat temele discutiei pentru ca raspunsurile mai degraba au cautat sa vina cu alternative in loc sa contribuie cu solutii pentru realizarea unei idei. Este imposibil sa existe solutii realiste atata timp cat nu participi direct la activitatea clubului si la actiunile sale. Sper sa nu imi iei in nume de rau afirmatiile mele insa nu folosesc nimanui presupunerile despre felul in care ar fi bine sa se realizeze un Alfa Fest. Implicarea directa este singura cale prin care poti avea masura lucrurilor. Abia atunci pot exista concluzii despre calitatea evenimentelor sau a oamenilor implicati. Pana atunci, sunt doar vorbe fara fond.

Primesc acuza ta vis a vis de organizarea Alfa Fest in Brasov. Probabil ca vezi in asta un lucru negativ. Eu am avut exclusiv intentia de a avea o locatie centrala, avand in gand cheltuielile la care se supun participantii din intreaga tara. Am cautat solutii echitabile pentru toata lumea. Probabil ca o fi gresit, nu stiu. Nu am nici macar idee despre gresala in sine si probabil imi voi re evalua calitatile. Pe de alta parte, cereai o statistica a participarilor la Alfa Fest. Ei bine, 2012 a stabilit recordul de participare. Nu substantial mai mult fata de anul trecut. Cred pe de alta parte ca indiferent cum ar fi organizat Alfa Fest, nu va aduna mai mult de 70 de masini din Romania. Asta pentru ca pur si simplu nu prea stim sa ne comportam ca o comuniate si ne dam singuri peste picioare. Alfaamore a ales sa se separe de noi pentru ca sperau sa faca mult mai multe singuri decat puteam impreuna. Cate masini participa la intalnirile lor?

Apropos de asta, i-am invitat oficial pe cei de la Alfaamore la Alfa Fest si nu prea m-a bagat nimeni in seama. Nu reusesc sa inteleg de ce exista atitudinea asta dar raman in continuare deschis fata de ei. Intr-o zi probabil vor reveni la ganduri mai bune.

In final nu asta este ideea de fapt. Important este ca timpul petrecut impreuna pe acest forum, sa ne ajute sa invatam cum sa evoluam. Nu este nimeni tinut cu forta asa ca exista optiunea retragerii din aceasta comunitate, pentru cei care nu se pot integra. Pana astazi, oamenii blamati degeaba de altii, sunt singurii care au dus mai departe aceasta comunitate. Poate ca Alfa romeo a avut ghinionul ca prima comunitate care sa reprezinte marca in Romania sa fie fondata tocmai de noi. Cel putin asta gandesc diverse persoane atunci cand intra intr-o "casa" construita de altii si isi permit sa scuipe pe masa pentru ca nu le place farfuria.

Sper ca in continuare sa dezbatem tema "Alfa Fest 2012 pe Transfagarasan, cu participare internationala". Ma astept sa discutam idei pertinente, solutii si sa descoperim oameni dispusi sa ajute cu timp, know-how si implicare. Altfel vom avea o idee si 5000 de pareri.

PS. M-am uitat la filmul din link-ul tau si nu am reusit sa inteleg de ce lumea crede ca suntem altfel decat ne prezinta Top Gear! Suntem exact in lumea prezentata de ei. Cei care credem ca suntem diferiti de respectiva realitate trebuie sa putem genera consecinte vizibile la nivel macro, nu doar sa ne lamentam si sa ne consideram jigniti.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 20:19 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3795
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Drumul de la Curtea de Arges la Vidraru pe care eu nu puteam intra cu GTV-ul a fost reparat si se prezinta foarte bine. Portiunea dintre Vidraru si Valea cu Pesti e intr-adevar de cosmar, dar ca urmare a amanarii Raliului Argesului a fost reziliat si contractul cu firma care trebuia sa se ocupe de reabilitare si nu am nicio indoiala ca anul viitor raliul se va desfasura in conditii excelente, deci eu nu cred ca ar trebui sa ne facem griji din punctul asta de vedere ! Haideti sa plecam de la premiza ca urcarea dinspre Curtea de Arges se va face in conditii optime, alte obiectii mai sunt ? Sunt din Curtea de Arges, cunosc bine zona si imi place sa cred ca stiu si ce spun. Sunt multe festivaluri care se desfasoara an de an acolo si stiu cat de mult sprijin primesc din partea autoritatilor, noi nu vom face exceptie ! Valea cu Pesti reprezinta o investitie uriasa, au nevoie de promovare tot atat de mult cum avem si noi nevoie de capacitatea lor de cazare, intamplator pot ajunge atat la primar cat si la cei care administreaza Valea cu Pesti, ce ziceti, incercam ?

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 20:29 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Valak Quote:
Drumul de la Curtea de Arges la Vidraru pe care eu nu puteam intra cu GTV-ul a fost reparat si se prezinta foarte bine. Portiunea dintre Vidraru si Valea cu Pesti e intr-adevar de cosmar, dar ca urmare a amanarii Raliului Argesului a fost reziliat si contractul cu firma care trebuia sa se ocupe de reabilitare si nu am nicio indoiala ca anul viitor raliul se va desfasura in conditii excelente, deci eu nu cred ca ar trebui sa ne facem griji din punctul asta de vedere ! Haideti sa plecam de la premiza ca urcarea dinspre Curtea de Arges se va face in conditii optime, alte obiectii mai sunt ?
Cu siguranta, daca accesul pe Trans va fi ok pe versantul sudic, vom include o parte din locatiile respective in program. Traseul este foarte frumos si poate fi util in primul rand celor care vin din sud. Ma refer aici si la bulgari, sarbi, greci, sloveni etc.

Oricum, ca sa nu mai lasam loc prea multor divagari, propun ca viitoarele posturi sa apartina celor care vor sa se implice cu adevarat. Ideea o cunoasteti asa ca va rog sa va anuntati intentiile si sa descrieti felul in care puteti contribui la acest proiect. Vor fi necesare intalniri pe parcursul proiectului asa trebuie sa fiti constienti ca sunt drumuri de facut. Prima etapa din proiect va fi realizarea unor filmari pe Trans in urmatoarele 2 saptamani. Deja am avansat discutiile pe partea tehnica.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 20:47 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
@Ferrari: Cu tot respectul, care e problema ta pana la urma? Ca io nu reusesc sa pricep ce te deranjeaza, si chiar nu vreau sa ne contram, doar te intreb. Nu-i bine Brasov, nu-i bine pe Trans, dar singurele tale argumente sunt ca TU ai mai fost acolo, corect? Bun, in contextul in care discutam era vorba de un eveniment de amploare, care sa atraga participare internationala alaturi de cea nationala, ca ar fi frumos, si pentru asta era nevoie de un REPER, o atractie pentru petrolheads care sa le fie deja cunoscuta si oarecum promovata. Adica asta e ideea de baza, de aici pleaca tot... si acum vii tu si spui ca nu-i bine pe Trans, sa mergem pe Transaplina, ca pe trans ai tot fost... intelegi ameteala din jurul argumentului tau? In plus, bara lui Ege s-a rupt in parcare, lovita de-un bustean... nu-ti inteleg ranchiuna, te-am cunoscut personal si impresia generala era una buna.
Inca ceva: cu toate ca am tot repetat evenimentele pe Trans, uneori chiar de 2 ori pe an, tot am avut participare bogata. Ghici de ce?


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2011, 22:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
doamnelor si domnilor, momentan ideea cu trasul mi se pare foarte potrivita, si asa cum zicea si felina, locatia tre sa aprinda un beculet in creierul petrolheadarilor. iar pentru asta top gear a pus de ja masa. e adevara cam tot ce se prezinta in episodul cu pricina. dar nimic neadevarat, asa ca daca e sa ne fie rusine sa ne fie. momentan realitatea nu poate fi schimbata, iar sa o ascundem am cadea in penibil in momentul in care va fi deconspirata.

revenind la idee, dat fiind faptul ca pendulez destul de des intre bucuresti si brasov vreau sa ma implic activ in realizarea acestui eveniment. nu stiu sa va zic acum cu ce anume as putea sa va fiu de ajutor, insa intotdeauna se gaseste ceva de facut, vorbit, aranjat, indrumat, pictat, scris, printat, etc, etc.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 28 Sep 2011, 10:09 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2010, 10:21
Posts: 255
Car: VW TIGUAN 2.0 TDI
Location: Sfantu Gheorghe
Puteti conta pe ajutorul meu in mediatizarea evenimentului pe MediaPro, respectiv ProMotor. Cand avem mai multe date concrete incep discutiile cu Roxana Ciuhulescu, realizatoarea emisiunii.

_________________
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" ~ 210 CP/460 Nm
EX - ALFA ROMEO BRERA "LA RAGAZZA ROSSA" ~ 240 CP/580 Nm - ILuzoriu stg2

Image


Top
   
PostPosted: 28 Sep 2011, 10:40 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
N-ar fi oare bine sa mutam discutia pe un topic separat, titlul celui de fata e totusi altul... :roll:

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 28 Sep 2011, 11:04 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
firestarter Quote:
PS. Rog pe unul dintre moderatorii mai priceputi in administrarea forumului sa mute postarile despre Alfa Fest 2012 intr-un topic dedicat.
Am mai incercat si eu insa nu cred ca a vazut cineva textul. Eu nu umblu prea des in zona de administrare si imi e teama sa nu fac vreo prostie.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 28 Sep 2011, 11:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Done!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2011, 01:02 
Offline

Joined: 20 Sep 2011, 22:52
Posts: 7
Car: 159 2.4 jtdm nero
Location: curtea de arges
eu locuiesc in curtea de arges asa ca pot veni periodic cu informatii despre starea drumului pe ruta curtea de arges-baraj vidraru-balea sau cu mult asteptata asfaltare care deocamdata se afla la stadiul de proiect


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2011, 08:37 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
maruska Quote:
eu locuiesc in curtea de arges asa ca pot veni periodic cu informatii despre starea drumului pe ruta curtea de arges-baraj vidraru-balea sau cu mult asteptata asfaltare care deocamdata se afla la stadiul de proiect
Buna treaba, multumim frumos pentru ajutor.
Poti obtine informatii despre asfaltarea respectivului tronson?

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2011, 09:29 
Offline

Joined: 20 Sep 2011, 22:52
Posts: 7
Car: 159 2.4 jtdm nero
Location: curtea de arges
va pot anunta sigur in momentul in care vor aparea masinile de asfaltat pe traseu deoarece in zona se fac multe lucruri din vorbe dar nimic nu se face
voi reveni cu informatii imediat ce stiu ceva concret
daca mai pot fi de folos cu altceva in viitor cu mare placere,stiu ca pot fi ajutat de valak si hermanoli ,orasenii mei :)


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2011, 14:52 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Vin si eu cu o intrebare legata de Trans: exista loc in care sa aduni 100 de masini? Nu de alta dar din cate imi amintesc eu, e un complex hotelier la baraj si unul la Balea.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2011, 17:07 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Dany Quote:
Vin si eu cu o intrebare legata de Trans: exista loc in care sa aduni 100 de masini? Nu de alta dar din cate imi amintesc eu, e un complex hotelier la baraj si unul la Balea.
Salutare Dany. Da, este loc si de mai multe masini, insa nu toate la un loc. Sunt jos la baza cateva hoteluri/pensiuni noi si care sunt destul de mari, cu parcari destul de generoase. Ideea era sa umplem tot ce se poate umple sus, apoi la Cascada (hotelul este destul de mare, la fel si parcarea), apoi la baza. Acum sa speram ca evenimentul va avea amploarea pe care ne-o dorim si atunci ne vom extinde mai departe, limita fiind Complexul Albota care este chiar la inceputul drumului, langa Cartisoara. Nu este obligatoriu sa fie toti cazati in acelasi loc, ci important este ca tot evenimentul sa se desfasoare in jurul Transfagarasanului si pe el, as zice.
L.E. Acum mi-am dat seama, te referi la a strange masinile la un loc? Daca da, atunci parcarile de sus, cele care sunt semiamenajate si care sunt de o parte si de alta a drumului sunt arhisuficiente, incap acolo mai mult de 100 de masini.


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2011, 20:04 
Offline

Joined: 20 Sep 2011, 22:52
Posts: 7
Car: 159 2.4 jtdm nero
Location: curtea de arges
e loc sus la balea,mai jos spre arges la cabana capra,si mai jos la piscul negru,la baraj vidraru sau in curtea de arges


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2011, 18:13 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1229
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Nu stiu daca e o abordare benefica dar vin cu o sugestie referitoare la cooptarea cluburilor straine in proiectul AlfaFest international: Sunt foarte multe cadre trase pe trans de-a lungul intalnirilor plus filmulete si ar fi o idee sa fie montate pe un suport media sub forma unui album sau scurtmetraj si apoi sa fie distribuit cluburilor straine prin posta sau personal (si aici ma includ) deoarece am avut un contact minim cu Alfaclub Netherlands si as putea ajuta teoretic la promovarea acestui eveniment in randul acestui club, plus, daca ar fi sa fortez un pic nota as putea promova evenimentul si in randul cluburilor scandinave. Sper sa fie o ideea buna si sa se transforme intr-un proiect viabil.

_________________
Alfa Stelvio Q4 2.2
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2011, 18:23 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Jumatate din ideea ta este si ideea noastra. Pana la distributia prin posta :lol: Traim in secolul 21, ne putem promova suficient de bine pe Internet :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 360 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 515 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited