Jaguare...nasol. E drept ca nu e bine sa generalizam, dar stiu ca ai dreptate intr-o oarecare masura.
147-le pe care-l am, este prima mea masina si nu prea am repere pentru comparatii relevante.
Eu am luat-o in octombrie 2008 la circa 100.000 km din DE. Era impecabila. O conduc din februarie 2009, si de atunci am facut cu ea peste 70.000 km. Reparatii si intretinere? Nu stiu ce sa zic...uneori ma gandesc ca am cheltuit mult prea mult cu ea, alteori ma gandesc ca totusi, la atatia km facuti in tara asta, adaugati peste cei 100k din germania, am cheltuit o suma normala.
Estimativ, in 2 ani si jumatate, Alfa mea a generat cheltuieli de vreo 2500 euro, reparatii si intretinere. Am schimbat brate superioare (maine le schimb a doua oara
), bielete antiruliu (de vreo doua ori), kit ambreiaj, ceva garnituri pe la cilindrul receptor (chestia asta a facut ca masina sa nu mai plece de pe loc, si sa fiu nevoit sa o iau cu platforma), baterie, bujii, toate amortizoarele plus flansele pe fata, bucse bara st., tampon central motor plus bieleta antibalans, discuri si placute pe fata, transmisia cu fulia de la alternator, distributia cu nu stiu ce fulie mai mare, furtun turbo. Am curatat injectoarele, schimbat tot felul de beculete, ulei, filtre, diagnoze, etc.
In cazul meu, ca si in al multor altora, cred ca cele de mai sus sunt probleme/cheltuieli/batai de cap absolut normale, dat fiind numarul de km facuti si vechimea masinii. Dar daca as fi fost in locul primului proprietar, si as fi scos din buzunar 22.000 euro, atat cat a costat masina asta cand a fost noua, si m-as fi trezit ca am probleme de genul celor mentionate de Jaggguar, oricat de fan as fi, as fi renuntat la Alfa cel putin pentru o generatie.