It is currently 24 Nov 2024, 22:01

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1029 posts ]  Go to page Previous 120 21 22 23 2442 Next
Author Message
PostPosted: 31 Mar 2011, 15:00 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
o sa incerc azi sa trec pe acolo, sa discut. oricum o sa imi fac si o programare la autoitalia de prin militari. am intrebat si cica ar costa 200 lei ( e cam putin, parerea mea; pe autotest200.ro era 360 de lei.
partea cu suspensia "sport" sa zicem asa, depinde clar de ce amortizoare, arcuri are pe dedesubt. oricum ar fi, sincer, nu prea ma incanta partea asta... drumurile noastre sunt asa cum sunt :D

poate imi spuneti si mie ce "mici probleme " la caroserie de a trebuit sa o vopseasca integral :samui:

va tin la curent!

Multumesc oricum pentru raspunsuri.

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2011, 15:02 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
masina overall e ok. m-am interesat acum si de km si sunt reali. a avut o problema la partea din spate dar a fost refacuta ok.

plus ca tipul e vopsitor, de aici si vopseaua integrala, care a fost un moft.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2011, 17:20 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
aaaa...si nu cauta 12 airbaguri ca nu o sa gasesti decat 6 ;) Verifica bine motorul, atat cu un tester cat si in mers...

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2011, 22:27 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Am fost si am vazut masina...Arata foarte bine per ansamblu, desi se vede ca a fost lovita in spate, mai ales ca sunt unele lufturi care se vad, desi per ansamblu totul arata bine.
Suspensia sport este de fapt luata dupa o alta masina..desi nu e noua..asadar o alta posibila problema.
Tipul nu mi-a placut ca a incercat sa ascunda unele chestii, ca dupa aceea sa le recunoasca in final ( ca a fost lovita in spate..eu zic ca a fost afectata si in fata un pic din lovitura); ca bucsele pe fata trebuiesc schimbate, desi e clar ca nu e doar atita.
Din pacate nu am mers cu masina, ca sa imi dau seama de mai multe chestii. E posibil sa aiba kilometrii ok (35.000), desi pedala de ambreiaj mi s-a parut suspect de tare pentru doar atitia kilometri.
Pina una alta, bugetul meu nu poate ajunge la 6.000 de euro, cat a cerut el de la bun inceput si de la care nu a lasat nimic.
Daca aveti oferte pentru o AR 156 JTDm 140CP 16V, incepand cu 2004 ( adica cu facelift) va rog sa imi dati de veste. :)

Am uitat sa iti zic Marius, ca are cele 12 de airbaguri :d le-am numarat cu proprietarul :)

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2011, 22:39 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
1. pe colegul il cheama Marian, ai de dat un miel acu rapid.
2. inseamna ca nu stiti sa numarati. maxim pe 156 s-au pus 6. sofer, pasager, scaun sofer, scaun pasager, cortina stanga, cortina dreapta. atat.
3. masina nu a fost lovita in fata, doar in spate cum am mai zis si a fost reparata ok.
4. masina chiar are km aia. cred doar ca nu esti obisnuit cu ambreiajul de alfa, care e mai tare o idee.
5. te rog sa ai grija cu postarile consecutive. ai buton de edit.

m-as mira sa gasesti o 56 facelift, peste 2004, sub 6000 euro. asta sa fie in stare ok..

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2011, 23:30 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
adriand78 Quote:
...
Suspensia sport este de fapt luata dupa o alta masina..desi nu e noua..asadar o alta posibila problema.
...
Am uitat sa iti zic Marius, ca are cele 12 de airbaguri :d le-am numarat cu proprietarul :)
daca taceai, filosof ramaneai :bash:

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2011, 00:43 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
tzzivii Quote:
1. pe colegul il cheama Marian, ai de dat un miel acu rapid.
2. inseamna ca nu stiti sa numarati. maxim pe 156 s-au pus 6. sofer, pasager, scaun sofer, scaun pasager, cortina stanga, cortina dreapta. atat.
3. masina nu a fost lovita in fata, doar in spate cum am mai zis si a fost reparata ok.
4. masina chiar are km aia. cred doar ca nu esti obisnuit cu ambreiajul de alfa, care e mai tare o idee.
5. te rog sa ai grija cu postarile consecutive. ai buton de edit.

m-as mira sa gasesti o 56 facelift, peste 2004, sub 6000 euro. asta sa fie in stare ok..
1. Ai dreptate : raman dator cu un miel.
2. corect...greseala mea ca m-am lasat "pacalit" de proprietar atunci cand a numarat pe cel tip cortina :(
3. eu am vazut masina pe intuneric si mi s-a parut a fi si partea din fata afectata...
4. stiu ca masinile diesel au in general ambreiajul mai tare, dar mi s-a parut totusi un pic mai tare..din nou, e posibil sa ai dreptate.
5. voi fi..

Probabil masina isi merita banii ( cei 6.000 euro) insa din pacate eu nu ii am :(

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2011, 10:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
nu cred ca e o regula cu masinile diesel si ambreiajul tare. am condus un golf 5, focus si mondeo diesel si ambreiajul e piftie la fiecare dintre ele. dupa respectivele experiente m-am urcat la mine si mi-am rupt piciorul cat de tare este :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2011, 11:02 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Deci, in principiu, asa este ambreiajul la AR 156 JTD si nu ai ce sa ii faci ?! Sa inteleg ca ambreiajul "mai tare" nu ar semnala vreo problema pentru o masina de 35.000 km?

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2011, 11:09 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
benzinarele sunt la fel, confirm, ambreiajul la alfa e un pic mai tare, mai barbatesc. Iti ia o perioada sa te obisnuiesti cu el, mai ales daca anterior ai condus numai masini cu ambreiaj soft.

in schimb, la Bravo tot piftie. :lol:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2011, 11:47 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
da, asa e, mai tare. iar mie mi se pare chiar ceva mai scurt decat la alte masini pe care le-am condus.
faptul ca e mai tare mie imi da un mai bun control al lui, il simt mai bine. reversul medaliei e ca in trafic bara la bara o sa faci febra musculara. :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 27 Apr 2011, 13:30 
Offline

Joined: 26 Jan 2011, 11:40
Posts: 2
Mie mi-a picat cu tronc o AR 156 Selespeed, ma tenteaza enorm, am observat ca unii o critica fiindca se schimba vitezele cu intarziere, desi nu mi-ar cam veni a crede.

Am observat ca are si butoane pe volan pt. schimbarea vitezelor, dar are si schimbator de viteze in podea, eu acum ce sa inteleg, ca schimbi viteza si ea nu intra in viteza decat mai tarziu, cand vrea ea si chiar mai tarziu decat daca ar avea cutie manuala ? Asta mi s-ar parea mai degraba o defectiune.

Astept pareri, multumesc.


Top
   
PostPosted: 27 Apr 2011, 13:48 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
majoritatea cutiilor selespeed au probleme mai devreme sau mai tarziu. alta mancare de peste e cand o iei noua si ai numai tu grija de ea apoi. probleme mai putine au fost la cele care au echipat versiunile GTA.

eu as ocoli aceasta cutie..

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2011, 15:33 
Offline

Joined: 12 Mar 2010, 01:27
Posts: 20
Vai ce vesti proaste despre selespeed, tocmai ce am rezervat o minunatie la un dealer ( neamt) , este vb despre un JTS SW de 2 litri, selespeed, cu suspensii sport, garda coborata la sol, evacuare sport, piele, navigatie, faruri GTA, tapiserie sport piele ,distributie schimbata, service la zi, 170 oookm, etc etc o aduceam in tara ptr vanzare undeva la 3400 -3500 EURO , taxa acum ca scade cu 30% este 1300 euro.
Care i baiul cu aceasta cutie? daca a fost intretinuta corespunzator?


PS deja ma bate gandul sa anulez rezervarea, sa vezi ce ma injura neamtul. :(

_________________
Ex: Peugeot 405 SR 2.0 benzina 1990.
EX:Ford Mondeo Mk3 2.0 TDDi 2001
EX: Renault Clio Symbol 1.4 benzina 2002
EX:Alfa Romeo 156 1.6 TS 2004
EX:Ford Mondeo Mk2 2.0 16 v benzina 1997


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2011, 01:06 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
Salut,
Intr-adevar, la capitolul fiabilitate, selespeed-ul de pe 2.0 nu e ceva cu care AR sa se mandreasca, dar asta e si de la caz la caz. A mea a inceput sa faca figuri din prima saptamana de la cumparare, dar din cauza ca a fost intretinuta ca c**ul si nici nu stiam eu cu ce se mananca atunci, inca lucrez sa o pun la punct. La capitolul schimbat lent sau cand vrea ea, sa fim seriosi, fata de tiptronic sau altele similare imi pare mult mai rapid selespeed-ul(vorbesc de automate din ani similari si pret apropiat). Cutia asta (cand functioneaza sau nu are draci) este un vis, si la drum lung, si urban.
Daca vrei sa o cumperi pentru revanzare, nu cumva sa ramai cu ea, ca pe aici pe forum cam toti fug de selespeed, stiu ei de ce :lol: .
Cunosc selespeed-uri care si dupa ani buni si kilomentraj la greu functioneaza impecabil, vezi ex-a lui rutamircea, deci cred ca nu prea e o regula. Despre intretinerea selespeed-ului propriuzis, nu prea ai ce sa ii faci decat sa folosesti lichidul hidraulic corespunzator, Tutela CS Speed si nu alte porcarii de lichide de transmisie automata, care mi-au distrus mie garniturile din actuator. Baiul ar mai fi ca pompa de hidraulica este scumpa rau iar actuatorul, in caz ca pica, no comment :ziped: .

Sper ca am fost de ajutor,


Numai bine,
Dan

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2011, 13:10 
Offline

Joined: 12 Mar 2010, 01:27
Posts: 20
Madkat mi a dat direct cu firma n cap..:)) oricum apreciez sinceritatea. Sunt inca in dubii , pana duminica trebuie sa i spun la om ce si cum. Aseara ca sa ma lamuresc l am sunat pe Mirica care mi a spus sa verific culoarea uleului de la cutie, normal ar trebui sa fie galben. Cum nu pot face asta personal i am spus omului ce sa faca, si mi a dat un sms in care mi a spus ca are facuta acum 14.000 km ultima inspectie facuta la Alfa Romeo, inclusiv cutia de viteze iar masina este in perfecta stare de functionare, motor si cutie, etc. Faza e ca omu e neamtz, nu vreun turc nebun, iar din experienta mea stiu ca nemtii sunt seriosi , nu se preteaza la magarii, adica daca masina are ceva iti spun. Masina o iau pentru vanzare dar asta nu inseamna ca vreau sa tzepuiesc pe cineva sa i cada omului cutia sau altceva , sau mai rau sa ma lase pe mine la dracu n praznic si la ce specimen frumos este chiar ma gandeam ca pe forum are mai multe sanse sa se dea.
Nu sunt samsar si nu traiesc din asta, dar cand am timp liber, avand si niste relatii acolo , dau o fuga si aduc un specimen frumos indiferent de marca, asha de amorul artei. Daca nu incalc vreo regula a forumului pun si un link cu nemernica asta frumoasa :

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false;

Chiar sunt intr o mare dilema.

_________________
Ex: Peugeot 405 SR 2.0 benzina 1990.
EX:Ford Mondeo Mk3 2.0 TDDi 2001
EX: Renault Clio Symbol 1.4 benzina 2002
EX:Alfa Romeo 156 1.6 TS 2004
EX:Ford Mondeo Mk2 2.0 16 v benzina 1997


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2011, 16:02 
Offline

Joined: 12 Mar 2010, 01:27
Posts: 20
Revin cu o adaugare. Pentru cei mai eruditi ca mine, uleiul de la cutia selespeed are un interval de schimb, sau se schimba numai la nevoie? In caz ca masina e intretinuta la alfa romeo exclusiv si ei nu depisteaza nimic in neregula la cutia de viteze, se schimba uleiul din cutie?

Stima

_________________
Ex: Peugeot 405 SR 2.0 benzina 1990.
EX:Ford Mondeo Mk3 2.0 TDDi 2001
EX: Renault Clio Symbol 1.4 benzina 2002
EX:Alfa Romeo 156 1.6 TS 2004
EX:Ford Mondeo Mk2 2.0 16 v benzina 1997


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2011, 21:01 
Offline

Joined: 06 Feb 2011, 13:01
Posts: 17
aveti idee ce capacitate are rezorvorul pt alfa 156, 2.4 jtd, 140 cp din 2001?


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2011, 21:53 
Offline
User avatar

Joined: 16 Mar 2009, 13:53
Posts: 1203
Car: Spider 916
Location: Valcea/Bucuresti
63 litri


Top
   
PostPosted: 25 Jun 2011, 19:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
Constantin22 Quote:
uleiul de la cutia selespeed are un interval de schimb, sau se schimba numai la nevoie?

Daca te referi prin uleiul de la selespeed la lichidul de selespeed, care are rol hidraulic si nu de gresare, se completeaza numai, in cazul in care este sub nivel, nu se schimba(atentie, lichid TUTELA CS SPEED). Uleiul din cutia propriuzisa este un ulei de cutie normal, si se schimba la kilometrajul indicat si la cutiile manuale. Nu stiu exact numarul de km la care este indicat sa se schimbe uleiul din cutie dar daca cauti pe net, sunt sigur ca ai sa gasesti.

numai bine

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2011, 16:31 
Offline

Joined: 07 Jul 2011, 11:15
Posts: 5
Car: vw golf 2
Location: Piatra Neamt
Salutari!

Desi am citit paginile acestui topic tot nu sunt complet lamurit cu privire la pct. forte si pct. slabe ale acestui model. Sunt 80% decis sa cumpar o alfa 156 din 2005, motor 1.9 diesel cu 140 cai, sport wagon, full ca si dotari, cumparata de la reprezentanta deci are toate cartile si istoricul reviziilor. Are 85 mii km cred eu reali (e un amic cel care o vinde) si din ce mi-a zis numai bilelete antirului trebuie schimbate (le are cumparate).

Ce am inteles eu din topic:
- motor bun, fiabil, consum ~ 7-8% urban si spre 5% extraurban. Sunt din Piatra Neamt si nu e chiar asa de aglomerat iar de mers merg normal, nu ma mai gadila retina cand vad 150km/h in bord, mai bine mai incet si mai sigur/economic. Partile slabe ar fi la suspensii care sunt mai sensibile pe drumurile noastre.

Ce alte probleme electrice sau mecanice (turbina) sunt des intalnite? Sunt locuri unde apare rugina mai des? Alte lucruri la care sa ma uit cand o verific care ar fi?
Daca se baga la diagnoza ce lucruri se pot verifica?

Pretul e 4500 euro, stiu, si mie mi se pare mic dar amicul de la care o cumpar este de incredre..il stiu de ceva timp si nu e genul de om care sa traga tepe.

Astept sfaturi si pareri!

Multumesc!

_________________
vw golf 2, low and slow!


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2011, 11:12 
Offline

Joined: 07 Jul 2011, 11:15
Posts: 5
Car: vw golf 2
Location: Piatra Neamt
Up-date. motorul este cel de 116 cai, 85kw nu cel de 140 cai. Inca 1 intrebare: la cati km se schimba distributia?

_________________
vw golf 2, low and slow!


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2011, 15:28 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Distributia se schimba la 3 ani sau 60.000 km la JTD-uri. Depinde care conditie intervine prima. Bafta!

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2011, 15:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
revizia se face la 2 ani sau 60.000km. vezi cartile pentru romania. probabil ca in tarile cu apa calda o fi la 3 ani, dar in romania inca nu curge apa calda.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2011, 20:44 
Offline

Joined: 07 Jul 2011, 11:15
Posts: 5
Car: vw golf 2
Location: Piatra Neamt
Masina a fost luata din Italia de la reprezentanta si adusa pe platforma in Romania, cel putin asa reiese din acte deci piesele nu au fost din cele de proasta calitate, asa cum se procedeaza la alte grupuri auto (pt Romania pun piese mai slabe si revizii mai dese). Am intrebat la un magazin de piese si in programul lor a zis ca se schimba la 120 mii....Am scos de pe net o carte tehnica (de pe alfaamore) si acolo zice 60 mii km dar nimic de ani.

Volanul nu e cam tocit pe spite?

Image

_________________
vw golf 2, low and slow!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1029 posts ]  Go to page Previous 120 21 22 23 2442 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited