It is currently 07 Oct 2024, 14:26

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4189 posts ]  Go to page Previous 115 16 17 18 19168 Next
Author Message
PostPosted: 16 Mar 2011, 13:42 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
georgeg Quote:
Am vandut acum masina, daca mai era de actualitate postam :mrgreen: .
:oops:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 14:09 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2011, 09:50
Posts: 78
Car: Ex Chrysler 300M
Cristian_Nita Quote:
e ceva ce nu inteleg, spui ca ai condus masini puternice (Aston Martin db9) dar vrei un 159 sa-i pui gaz.
Da am avut placerea sa conduc si DB9 cateva ore. Este totusi un miraj, cred ca daca nu ai cam 5-6-10k euro / luna venit n-ai ce sa cauti la masina aia. Cat despre gaz pe alfa, am mai zis, cand stau de exemplu in traficul infect din bucuresti bara la bara nu vad de ce sa consum 16L de benzina versus 19 L de gaz care insa costa de aproape 2 ori mai putin. La fel, la un drum catre mare nu vad de ce nu as recupera 1 mil pe combustibil daca oricum in sec in care sar de 5k ture trece pe benzina daca vreau sa ma joc cu masina sau o pot trece total pe benzina.

Nu vreau motorul ala de 3.2 impozit mare, samd.
Ziceti ca 2.2 nu e prea treaba ?
Intr-adevar daca e sa fie motorina trebuie sa fie 2.4 sa stiu o treaba daca tot imi ingheata fundul putin iarna si daca tot nu am solutii anti consum cel putin sa traga si da, dupa caracteristiti ar trebuii sa traga.

Nici acel 1.8tbi nu l-am exclus ( pana sa ma patez de curand rau pe alfa vroaim si cautam SUbaru forester modelul vechi, 2008 2.5XT, trage intr-un mare fel masina aia ) dar nu prea sunt spre vanzare mai ales in leasing.

Daca e sa luam in consideratie si motorina, in afara de 2.4 ce alt motor mai merita atentie ? Presupunand ca nu gasesc 2.4 , ce ar fi cat de cat inspre feelingul lui ?


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 14:28 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 19:10
Posts: 223
Location: Bucuresti
Daca intr-adevar vrei 159, parerea mea este sa incepi sa te uiti la ele.
Aici ma refer la starea lor tehnica si estetica.
De curand am cautat una pt un prieten si sincer pretul reprezenta masina.
Greu gasesti ceva si bun si ieftin.
Cu ce te incanta un diesel (de exemplu) daca masina e doborata?
Daca te bucuri la pret mic initial e posibil sa bagi difernta de bani in reparatii, iar asta e valabil la orice auto,moto etc.

_________________
cuore sportivo
....cuz straight line is for vaginas


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 14:55 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
preDPF?

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 15:08 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
adica eliminat DPF-ul, pentru ca din cate stiu eu, nu au existat fara. pana si cele mai mici au.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 15:30 
Offline

Joined: 05 Feb 2011, 14:06
Posts: 93
Car: 159 1.9jtdm
Location: Bucuresti
Toate 1.9 au DPF, al meu e unul din primele luni ale lui 2006 si abia ce am scos DPF-ul.
2.4 de preferat ala de 210 cai cu turbina Garrett.
Cumnate terminate cu prostiile cu inghetat iarna, sistemul de incalzire auxiliara electrica pe 159 diesel e extraordinar, pariez ca se incalzeste mai repede decat benzina.

_________________
It doesn't hate you, it's just an Alfa.


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 15:51 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2011, 09:50
Posts: 78
Car: Ex Chrysler 300M
Pai eu nu stiam ca are asa ceva.
D-aia am sris aici ca sa vina lumea sa imi spuna, sa invat de la voi.
Multumesc.
Asa din cunoastintele voastre cat as consuma eu cu un 2.4 in Bucuresti :P ?


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 15:53 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Cumnate, aproape toate informatiile de care ai nevoie le gasesti pe forum, trebuie doar sa ai rabdare si sa citesti topicurile din sectiunea dedicata 159.

Asa cum zicea si Alex, in general pretul reprezinta masina, iar o alfa 159 cu o motorizare buna o gasesti rar si la preturi corespunzatoare.

Din cate stiu eu, consumul unui 2.4 sare de 10 in Bucuresti dar ii las pe cei avizati sa confirme.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 15:55 
Offline

Joined: 05 Feb 2011, 14:06
Posts: 93
Car: 159 1.9jtdm
Location: Bucuresti
Cumnatu Quote:
Asa din cunoastintele voastre cat as consuma eu cu un 2.4 in Bucuresti :P ?
Eu zic cam 11-12, al meu ia 9-10.
Inca o treaba: ia uita-te pe autoscout.it cate 159 JTS au gaz. Nu prea sunt pentru ca nu prea merge pus. O sa gasesti numai 1.8 MPI. Pe langa asta traseul de gaz fura multa caldura din instalatia de racire a motorului deci iar faci frigul.

_________________
It doesn't hate you, it's just an Alfa.


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 15:59 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2011, 09:50
Posts: 78
Car: Ex Chrysler 300M
Oo pai 10-12 maxim ar fi perfect. Asta inseamna un maxim 8 la 140-150% afara relativ constant.
As putea traii cu asa ceva. Si zic asta pt ca logica benzinai dpdv consum financiar era ca pe gpl sa ies ca si bani pe la un 10 ( presupuneam ca as fi papat un 17-18 pe benzina deci cam un 20 pe gaz )

In cursa raman deci 1.8t sau 2.4d ( desii inteleg ca e mai greu pe fata mult decat 1.9d, parca diferenta de cai si de cuplu atarna semnificativ in favoarea lui 2.4 )


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 16:23 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 19:10
Posts: 223
Location: Bucuresti
si uite asa ai sarit cu pretul la 17k euro cu q4 :)

_________________
cuore sportivo
....cuz straight line is for vaginas


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 16:46 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Cumnatu Quote:
Asa din cunoastintele voastre cat as consuma eu cu un 2.4 in Bucuresti :P ?
Din experienta mea proprie (2.4 jtdm, 210 CP):
- Bucuresti - in medie 11.2 l/100 km
- Afara - in medie 8.4 l/100 km
Nu merg prea nervos, dar nici prea usurel. Valorile sunt luate de pe calculator, nu sunt absolut reale.
Incalzirea e mai mult decat buna. Tot asa, botul mai greu e foarte bun iarna (cu cauciucuri adecvate am facut 2 ierni fara nici un fel de problema, ba chiar mi-a placut in anumite momente...) si ajuta si la stabilitate in curbe (zic eu).
Dupa parerea mea, motorul de 2.4 e excelent, mai ales daca nu-ti place sa mergi extrem de sportiv. Cred ca cel de 150 CP e un pic mic pentru 159. Bineinteles, daca accepti sa platesti mai mult.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 16:51 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15247
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Cel de 150cp da, este un pic mic. Cu un remap insa ajunge sa miste ca un 2.4 stock :wink:
Iar greutatea mare pe fata in nici un caz nu ofera un plus de stabilitate pe curbe, doar mai multa subvirare!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 17:31 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Aia era urmatoarea mea intrebare....nu e mai rentabil un 1.9 150 remapat ? Ar trebui sa se miste ca un 2.4 avand in vedere diferenta de greutate intre 1.9 si 2.4...apropo stie careva care e diferenta in kg intre cele 2 motoare?

+ impozitul si asigurarea la 1.9.

Cat e impozitul la 2.4 ?

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 17:44 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7878
Car: Vespa
Location: Bucuresti
thenuts Quote:
Aia era urmatoarea mea intrebare....nu e mai rentabil un 1.9 150 remapat ? Ar trebui sa se miste ca un 2.4 avand in vedere diferenta de greutate intre 1.9 si 2.4...apropo stie careva care e diferenta in kg intre cele 2 motoare?

+ impozitul si asigurarea la 1.9.

Cat e impozitul la 2.4 ?
La 2.4 e undeva pe la 900 ron /an . Inca decent zic eu pentru un motor care are ceva putere si cuplu . Pretul asigurarii difera mult ... sunt cazuri in care unul cu 1.3 plateste mai mult decat mine cu 2.5 ... Am o clienta care in 6 luni a folosit RCA-ul de vreo 7 ori :)) deci se duce naibii pretul la urmatoarea polita .


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 19:11 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2011, 09:50
Posts: 78
Car: Ex Chrysler 300M
thenuts Quote:
Aia era urmatoarea mea intrebare....nu e mai rentabil un 1.9 150 remapat ? Ar trebui sa se miste ca un 2.4 avand in vedere diferenta de greutate intre 1.9 si 2.4..
+ impozitul si asigurarea la 1.9.
E redundanta intrebarea.
Daca la 1.9 faci remapare ajungi aproape de 2.4 stock.
Daca insa aceeasi suma de bani o bagi in remaparea lui 2.4 ajungi.. undeva mai bine nu :P ?

Impozitul si asigurarea precum si consumul, da, sunt mai mari, logic. Dar nu mi se par aceste diferente motivand nealegerea unui 2.4
Dupa 3 litrii se schiba draconic taxele de impozit si de asigurare, pana acolo, ne descurcam.

Mai vedem, mai scrieti si voi, sunt si alte argumente gen kilometraj, optiuni, culori samd in alegerea ei si mai ales inca nu sunt banutii, fac studiu acum ca sa stiu ce sa caut.

Multumesc tuturor pentru raspunsuri ! Si le mai astept !


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 19:19 
Offline

Joined: 20 Feb 2011, 01:08
Posts: 30
Car: 159
Location: Focsani, Vrancea
lucianm Quote:
mirelino2000 Quote:
Am observat de vreo saptamana o chestie foarte ciudata. Undeva in jurul a 1500 de ture, daca merg sau macar incerc sa merg constatnt, masina incepe sa dea "in nas" pret de cateva secunde, iar daca apas pedala de acceleratie ceva mai tare, dupa o mica ezitare motorul incepe sa functioneze normal. Treaba asta se manifesta indiferent daca motorul e cald sau rece si am observat ca daor in treptele 1, 2 sau 3. Poate face si mai sus dar nu-mi dau seama. S-a mai lovit care de chestia asta?
P.S: Fiind din Focsani nu prea imi vine sa merg la Bucuresti sa pun un tester pe ea.
Exact acelasi comportament il reclamam unii dintre noi pe topicul cu supapa EGR. S-ar putea sa trebuiasca sa o cureti, la fel ca si clapeta admisie.
Astazi am fost la mecanic. Mi-a demontat EGR-ul si clapeta de admisie. Le-a curatat pe amadoua pt ca erau "jegoase". Masina insa se comporta la fel. in jur de 1400-1500 de ture masina merge in suturi daca o tin constant la turatia respectiva. Pe testerul multimarca nu da nicio eroare. Nu stiu de ce sa ma mai iau...

@Donis: care din furtunase era topit si cate sunt de toate? Mecanicul a gasit doar doua, pozitionate undeva in fata, oarecum deasupra radiatoarelor, sau prin zona aia. Mai sunt si altele?

_________________
ALFA ROMEO 159 1,9 Jtdm 120 CP


Last edited by mirelino2000 on 16 Mar 2011, 19:34, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 19:25 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Eu am inteles ca pe JTS nu merge pus GPL, pe motiv ca e motor cu injectie directa, raspuns primit de la http://www.agrom.ro/" onclick="window.open(this.href);return false; . Nu stiu de ce si nici nu inteleg, pentru ca spre exemplu am vazut GOLF 5 GTI care e si injectie directa si turbo, cu GPL. Sincer, la ce pret a ajuns benzina, sa bag de 100 lei doar 18 litri si sa merg 150 km in oras, mi se pare aberant de a dreptul.

De altfel, n-am prea vazut JTS-uri pe gpl nici pe mobile.de sau alte siteuri.


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 21:51 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15247
Car: 115/960
Location: Bucuresti
12l/100km ti se pare mult?! :blink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 22:27 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Cand benzina se apropie de 6 lei, da mi se pare foarte mult 12-13%.

Cum ti se pare 22% consumul? Acum 3 ani aveam 735i 2004, imi consuma in jur de 22% in oras, si mergeam la fel de mult cu 1 milion de lei cum merg azi si azi cu 13% consum, doar ca benzina la un moment dat in decembrie 2007 era sub 3 lei.


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2011, 00:35 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2011, 09:50
Posts: 78
Car: Ex Chrysler 300M
Conform carfolio.com 2.4d scoate 8.4 sec / 100 iar 1.8ti scoate 7.3
In fapt, pe strada asa le simtiti si voi ( ma refer la propeietari ) ?

of ce imi place de masina asta, nu mai am rabdare deloc desii sunt constient ca intretinerea e mai dificila ca la alte marci dpdv financiar e feelingul care deh, se plateste.


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2011, 01:01 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Eu am 2.4 si nu l-as da pe 1.8 TBI. Am condus 1.8 si nu m-a impresionat.
Fiecare dintre noi va emite o opinie. Cel mai indicat e sa mergi cu masinile pe care le ai in vedere de cumparat, a.i. sa simti pe pielea ta cum se misca, si asa te vei decide.


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2011, 01:15 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
nu am condus pana acum 159 2,4, dar la Brera se simte greutatea motorului si a masinii. Se misca o idee mai bine fata de 1,9-le 16v. Intr-un post anterior am vazut ca 159 2,4 cantareste 1680 kg, deci cu 80 kg mai mult decat Brera 2,4. Nu pot spune ca nu este sprintena, dar daca tot ar fi un 2,4, macar sa fie Q4.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2011, 14:31 
Offline
User avatar

Joined: 09 Mar 2010, 23:18
Posts: 37
Car: Alfa Romeo 159
Location: Deva
Quote:
@Donis: care din furtunase era topit si cate sunt de toate? Mecanicul a gasit doar doua, pozitionate undeva in fata, oarecum deasupra radiatoarelor, sau prin zona aia. Mai sunt si altele?
Unul din cele doua.

Legat de sututile pe care le simti...incearca sa citesti aici :arrow: http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?f=23&t=14177" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Image


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2011, 18:03 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Cumnatu Quote:
Conform carfolio.com 2.4d scoate 8.4 sec / 100 iar 1.8ti scoate 7.3
In fapt, pe strada asa le simtiti si voi ( ma refer la propeietari ) ?

of ce imi place de masina asta, nu mai am rabdare deloc desii sunt constient ca intretinerea e mai dificila ca la alte marci dpdv financiar e feelingul care deh, se plateste.
Sa nu te mai gandesti la JTS daca vrei sa ii pui GPL, mi-a mai confirmat cineva ca nu se monteaza instalatie pe JTS din cauza ca sunt probleme cu injectia. Deocamdata doar pentru TFSI si FSI sunt instalatii specifice pentru injectie directa de benzina, testate cu succes, si inca cateva tipuri de motoare de la Pejo si Mazda.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4189 posts ]  Go to page Previous 115 16 17 18 19168 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited