Alexandrus Quote:
Oricum, avem imagini diametral opuse despre ceea ce inseamna Alfa Romeo daca tu afirmi ca se poate relansa marca cu un Bravo recarosat, adica Giulietta. Dupa mintea mea, o marca precum Alfa nu poate merge pe compromisuri, se incearca asta de ani buni si rezultatele sunt cele care sunt, solutia este "ori la bal ori la spital", adica ori sarit la gatul BMW si altora, dpdv tehnic, dpdv al traditiei, bla bla, adica platforme si motoare independente, noi, cat mai aproape de ceea ce a fost Alfa odata (RWD, motoare cu adevarat interesante, si asa mai departe), ori pus capat agoniei.
Platforme si motoare independente costa bani, ceea ce la Alfa nu s-a mai vazut de multa vreme. In plus, presupunand prin absurd ca Marchionne ar gasi fondurile necesare si tot ar fi un flop, cumparatorul zilelor noastre difera semnificativ de cel din urma cu 20 de ani. Astazi se cauta gadgeturi, siguranta, consum mic, pret cat se poate de jos (se accepta plasticaraie atata vreme cat pretul e cel corect), cred ca 99% din cumparatorii de masini noi cand aud de MacPherson nu se gandesc la suspensie ci la fotomodelul australian cu acelasi nume. Parca un sondaj printre posesorii de BMW comandat chiar de firma bavareza a dezvaluit ca 90% din clienti habar n-au ca masina are tractiune spate, ei cumparand marca doar ptr. imaginea ei.
In aceste conditii e clar ca Alfa trebuie sa-si reconstruiasca incet incet imaginea, ptr. ca cele platforme si motoare independente au venit in trecut la pachet si cu ceva rugina si alte hibe celebre care bantuie si azi imaginea casei italiene. MiTo si Giulietta merg pe drumul cel bun momentan.
In plus, nu cred ca pe la universitatile pe unde a studiat Marchionne s-a predat conceptul de 'ori la bal ori la spital', presupun ca mai degraba cel de 'sustained growth'.
Acum evident ca toti cei ce intra in categoria 'pasionati' (cum sunt probabil majoritatea de pe acest site) ne dorim ceva senzational, dar nu se poate momentan. Eu zic ca acest concept, daca va intra in productie (si momentan toate datele converg in aceasta directie) e un pas in directia buna. Si ma gandesc deja sa ma alatur
tipilor astora care deja fac o comanda de 30 de bucati
Pot intelege critica la Mito si Giulietta, dar in cazul acestui concept mi-e greu sa inteleg ce mai aveti impotriva lui
LE: de acord cu Alexandrus in ceea ce priveste GTA-ul, conceptul e 4C si nu 4C GTA.