artistu' Quote:
Bravo seth,pare ca esti singurul care ...j... vede lucrurile clar (sa nu zic ce mi-a venit pe limba initial..)
ALXege Quote:
dragos, dragos.. de ce dai tu astfel de verdicte? Argumenteaza te rog..
De ce oare ar trebui sa argumenteze el si de ce sa nu faci tu asta...adica lumineaza tu populatia cu un grafic dyno sau ceva concludent,nu povestiri si remarci de genul "are toata lumea" ...ca daca are toata lumea,nicidecum nu inseamna ca este vb despre altceva decat spirit de turma,fara pic de reper de ordin tehnic.
Asadar...explica tu te rog...avantaje: Usureaza masina ? da,cu vreo 250grame ; Asigura un flux mai bun de aer in admisie? -Da,cam ca orice alt filtru sport + plus o admisie directa din teava de aluminiu facuta la radu sau la oricare altul care are stie ce face; Acea imbunatatire a admisiei,cand se simte cum se simte si cat se simte dpdv al performantelor ? - pe vreme f calda cu conditia sa-i duci ductul de aspiratie intr-un loc inspirat; se simte cam ca orice alt filtru sport+adm directa (un raspuns o idee mai bun in ture); ceva de genul 1-2bhp la un 2000 16v, o curba de cuplu mai inalta in ture. Ar merita mentionat pt unii,un sunet mai frumos al aspiratiei.
Dar trebuie tinut cont ca odata cu un filtru sport,mai ales in romania si ULEIUL trebuie schimbat Mult mai des... !
Daca doriti "tuning" cu 200euro....mai bine adunati bani pt a simti ceva si lasati pseudo-modificarile deoparte.
Vrei sa-ti traga mai tare masina? strange 2000euro si apuca-te de studiat/invatat ce presupune o conversie turbo...apoi treci la treaba ....sau daca esti fitzos,pune mana pe 7000euro si da-i altuia sa-ti faca masina,cu ajutorul kiturilor bolt-on.
#.-S ... cateodata am impresia ca ma aflu pe comunitatea virtuala a bucatarilor,nu pe un forum cu specific auto...
..culmea,membrul care ..chiar e bucatar (nu zic cine) ,are infinit mai multa cultura auto si chiar pricepere in a gasi solutii practice,decat cel putin 50% dintre membrii alfaclub:(
Mon cher, vrei tu sa para ca stii multe, dar nu stii mai nimic, chiar daca scrii mult.
In esenta ai dreptate, dar argumentatia, demonstratia, mai bine o tineai pentru tine, ca ti-a distrus concluzia.
Te rog eu, for the sake of the arument, and for my personal enjoyment, explica-mi si demonstreaza-mi urmatoarele :
"
Asigura un flux mai bun de aer in admisie? -Da,cam ca orice alt filtru sport + plus o admisie directa din teava de aluminiu facuta la radu sau la oricare altul care are stie ce face; Acea imbunatatire a admisiei,cand se simte cum se simte si cat se simte dpdv al performantelor ? - pe vreme f calda cu conditia sa-i duci ductul de aspiratie intr-un loc inspirat; se simte cam ca orice alt filtru sport+adm directa (un raspuns o idee mai bun in ture); ceva de genul 1-2bhp la un 2000 16v, o curba de cuplu mai inalta in ture."
Promit sa nu ridiculizez termenii folosit, precum "curba de cuplu mai inalta in ture".
Mai pe scurt, demonstreaza-mi cum vrei tu, pe viu sau cu linkuri, ca un filtru sport asigura permisivitate mai buna decat filtrul de fabrica. Si de ce e mai bine ca admisia sa fie realizata din aluminiu, material foarte bun conductor termic si cu o capacitate calorica mica.
De asemenea, te rog explica-mi ce e aia o admisie directa.
Ah, sa nu uit, te rog dezvaluie identitatea bucatarului, sunt foarte curios.
Si, te rog, nu mai face pe compozitorul cand tu esti un lautar care canta dupa ureche, sau altfel spus, fara paralele, nu mai face pe specialistul cand tu nu stii chestii de baza, ci doar repeti banalitati si prostii auzite si culese de ici si de colo.
zmarius, ca sa fie simplu raspunsul, desi ti l-am mai dat odata pe viu, nu te obosi cu filtre din astea, ia-ti un filtru din poliester ce il inlocuieste pe cel de fabrica, arata exact ca si cel de fabrica si se monteaza in cutia de fabrica. E singura modificare ce merita atentie, nu costa nici pe departe 200 Euro, costa 70 Euro(bine, nu e mare diferenta dar....), iar daca vrei neaparat sa cheltui toti 200 E pe admisie, refaci traseul de la cutia filtrului pina la clapeta cu coturi de silicon si diametru marit