It is currently 12 Apr 2025, 21:33

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 29 Mar 2010, 22:35 
Offline
User avatar

Joined: 22 Jul 2008, 21:49
Posts: 213
Location: Marseille
Nu credeam ca poate fi atat de neplacut sa conduci cu toate indicatoarele din bord nefunctionale.Ca sa fiu exact fac referire la ace km/h,rpm,temp.apa,indicator combustibil,odometru.
La pornire toate acele incep sa tremure rapid pret de 2-3 secunde apoi se culca linistite pana la urmatoarea pornire.
Orice informatie cu privire la acest defect mi-ar fi de mare ajutor,inainte de a programa o eventuala intrare in service.Multumesc.

_________________
166/2.0ts/150 cp


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2010, 08:12 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jul 2008, 17:56
Posts: 468
Car: 159 2.4 SW TI Q4
Location: Austria
salutare, si eu am avut aceeasi problema, la mine era din cauza ca nu mai aveam incarcare, ori e rupta cureaua la alternator si clima, dar atunci nu mai ai nici servo(cel putin la 156), sau e alternatorul. la mine au fost ambele cazuri, in cazuri diferite.O zi buna


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2010, 13:09 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
Carerra, am avut aceeasi problema ca si tine. La mine era ceva ars pe acolo, si s-a rezolvat numai cu schimbarea bordului...


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2010, 22:20 
Offline
User avatar

Joined: 22 Jul 2008, 21:49
Posts: 213
Location: Marseille
@silencer:Nu vad sincer legatura intre problema mea si alternator respectiv clima.

_________________
166/2.0ts/150 cp


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2010, 00:13 
Offline

Joined: 26 Jun 2009, 20:05
Posts: 41
Location: Constanta
same: am scos bordul si la facut un mosh electrician... in ct te pot indruma !

_________________
Dacia 1310 1998, 1,4 cm3
BMW 325 TDS 1996
Alfa Romeo 166 JTD 2002


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2010, 16:02 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jul 2008, 17:56
Posts: 468
Car: 159 2.4 SW TI Q4
Location: Austria
carrera Quote:
@silencer:Nu vad sincer legatura intre problema mea si alternator respectiv clima.
incep sa iti cada ceasurile cand nu mai ai incarcare, deci alternatorul nu mai produce curent...ceasurile sunt primele semne ca nu mai ai destul curent...la mine s-a rupt cureaua de la alternator(curea care antreneaza si compresorul de clima si servodirectia) si incet incet au inceput sa "moara" ceasurile...


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2010, 14:27 
Offline

Joined: 20 Apr 2010, 13:47
Posts: 8
am avut acceasi problema......eu am rezolvato prin schimbarea firelor....si a mers :P...(alfa romeo 146)


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2010, 15:43 
Offline
User avatar

Joined: 22 Jul 2008, 21:49
Posts: 213
Location: Marseille
Problema se agravase in atat de mult incat nu mai puteam inchide masina din telecomnada,datorita martorului din bord care imi semnaliza usa spate dreapta deschisa.
Problema am rezolvat-o abia dupa ce am fixat bine cele 3 mufe din spatele ceasurilor.Era vorba doar de cateva contacte imperfecte datorita incalzirii excesive a bordului de la soare.

_________________
166/2.0ts/150 cp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited