da. cum am mai spus in alt topic, am descoperit problema. lamela din stanga injectorului este impuscata. Posibil din cauza clemei slabe, exact cum a spus si madkat. Banuiesc ca se poate schimba acel contact al injectorului, adica, partea de sus unde intra mufa, iar apoi sa sttrang clemele la mufa, sau chiar schimbata mufa. Insa nu inteleg de unde vine eroarea P1238, mai exact cantitatea de aer ce intra in motor, este mai mare decat necesar, vazut inclusiv cu fiat ecu scan, la relanti, intra cca 200 mm3 de aer in plus decat cerinta motorului. O fi de la blindarea egr-ului? Sterg eroarea, iar la urmatoarea sau la a 2-a repornire, imi reapare eroarea.
Attachments: |

28042010474_1.jpg [ 86.89 KiB | Viewed 534 times ]
|
_________________ Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)
|