It is currently 11 Jan 2025, 02:41

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 132 33 34 35 36190 Next
Author Message
PostPosted: 17 Apr 2010, 08:59 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2938
Location: Bucuresti
dan Quote:
Salut

Placutele de frana ar trebui sa le schimb daca nu s-a aprins martorul de uzura din bord? Eu am facut cu masina in jur de 40000 km si nu au mai fost schimbate de cand am cumparat masina.
Martorul se aprinde cand chiar trebuiesc schimbate... daca se aprinde!
Depinde ce placute ai si in ce conditii ai exploatat masina... am prieten care a schimbat placutele la 15000 km...
Cel mai bine, cum a spus si CristianMiu, le verifici cu ochii!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2010, 12:56 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jul 2009, 23:14
Posts: 232
Location: Cluj-Napoca
As avea si eu o intrebare. Dupa de imi dau seama ca trebuie schimbate bujiile? (in afara de nr km parcursi)

_________________
Alfa GT 2.0 jts Bambina
Fiat Bravo 2 1.6 jtdm 120cp
ex:Alfa 147 1.6TS 105 cp eco
ex:FF2 1.6 tdci 109 cp Wagon


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2010, 17:57 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2938
Location: Bucuresti
raresr10 Quote:
As avea si eu o intrebare. Dupa de imi dau seama ca trebuie schimbate bujiile? (in afara de nr km parcursi)
Iti porneste greu motorul?

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2010, 18:14 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3174
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Motoarele pe benzina ts au egr? Daca da, de ce nu s-a vaitat nimeni de ea, nu trebuie curatata ca la diesel?

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2010, 18:28 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 01:56
Posts: 155
Location: oradea
Salut!
De cateva zile ma tot bantuie un gand :mrgreen: . As pune un motor 2.4 jtd de pe 159 pe 156, dar cum nu prea sunt un as in mecanica, nu stiu ce ar mai implica acest proiect (adica ce ar mai trebui sa chimb in afara de motor). Astep pareri de la cei care au habar, cam de ce batai de cap as mai avea parte, si daca ar merita.
Merci anticipat.

_________________
156 2.4 JTD 8v
156 1.9 JTDm 16v


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2010, 02:24 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2142
Car: 156 GTA
Uita mai bine.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2010, 09:59 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jul 2009, 23:14
Posts: 232
Location: Cluj-Napoca
antonelcodreanu Quote:
raresr10 Quote:
As avea si eu o intrebare. Dupa de imi dau seama ca trebuie schimbate bujiile? (in afara de nr km parcursi)
Iti porneste greu motorul?

Porneste la prima cheie lejer, nu am avut probleme cu pornirea

_________________
Alfa GT 2.0 jts Bambina
Fiat Bravo 2 1.6 jtdm 120cp
ex:Alfa 147 1.6TS 105 cp eco
ex:FF2 1.6 tdci 109 cp Wagon


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2010, 14:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2938
Location: Bucuresti
raresr10 Quote:
antonelcodreanu Quote:
raresr10 Quote:
As avea si eu o intrebare. Dupa de imi dau seama ca trebuie schimbate bujiile? (in afara de nr km parcursi)
Iti porneste greu motorul?

Porneste la prima cheie lejer, nu am avut probleme cu pornirea
Atunci, lasa-le asa! Uita-le! Vezi ca nu sunt deloc ieftine si nu poti pune orice bujie... NGK, sa fie!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2010, 15:11 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Nu sunt nici scumpe, eu le-am schimbat pe toate 6 cu maxim 2 mil, si nu am pus NGK crap, am pus Denso, deci nu e dracul asa de negru. Ideal e sa se schimbe si ele odata cu distributia, adica la 60k km.


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2010, 15:25 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2142
Car: 156 GTA
Ngk crap, okkkk :)

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2010, 16:02 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2938
Location: Bucuresti
Alexandrus Quote:
Nu sunt nici scumpe, eu le-am schimbat pe toate 6 cu maxim 2 mil, si nu am pus NGK crap, am pus Denso, deci nu e dracul asa de negru. Ideal e sa se schimbe si ele odata cu distributia, adica la 60k km.
El are 8... maxim 2.666 mil! Suna rau: 666!
In plus recomand tot ce recomanda Alfa Romeo pentru ca : Selenia, Paraflu, NGK... sunt brand-uri mai putin contrafacute decat altele!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2010, 16:13 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
De fapt pt TS sunt vreo 6 mil la noi NGK sau Denso si din nou la TS se schimba la 100k, zice in manual :wink:
Eu le-am schimbat la 102k pe ale mele dar mai mergeau lejer.

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2010, 16:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
Confirm ce spune Allex.Eu le-am schimbat la 135k dar nu au dat nici un semn de oboseala, motorul pornea repede, relantiu stabil.Cand le-am dat jos erau destul de "oxidate"le-am schimbat pe toate cu NGk Irridium (tot 100k sunt garantate).

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2010, 20:14 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
antonelcodreanu Quote:
Alexandrus Quote:
Nu sunt nici scumpe, eu le-am schimbat pe toate 6 cu maxim 2 mil, si nu am pus NGK crap, am pus Denso, deci nu e dracul asa de negru. Ideal e sa se schimbe si ele odata cu distributia, adica la 60k km.
El are 8... maxim 2.666 mil! Suna rau: 666!
In plus recomand tot ce recomanda Alfa Romeo pentru ca : Selenia, Paraflu, NGK... sunt brand-uri mai putin contrafacute decat altele!
Suna o idee mai scump, rau nicidecum.
Iar de recomandat, ai vreun motiv obiectiv pentru care tu recomanzi Selenia si alte cele, sau pur si simplu e lipsa de informare si imaginatie ?
Nu ma intelege gresit, din toate alea NGK sunt foarte OK, doar ca se poate mai bine. Iar argumentul cu "sunt mai putin contrafacute" e ca si cum ai spune ca pentru tine aurul nu are valoare pentru ca exista si contrafacut.
Cat despre intervalul de schimb, la fel ca si distributia, eu personal as schimba bujiile mai des decat e recomandat in alte tari. OK, cele cu masa suflata cu platina se schimba la 100k km, celelalte pe la 60k.


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2010, 00:07 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2938
Location: Bucuresti
Alexandrus Quote:
antonelcodreanu Quote:
Alexandrus Quote:
Nu sunt nici scumpe, eu le-am schimbat pe toate 6 cu maxim 2 mil, si nu am pus NGK crap, am pus Denso, deci nu e dracul asa de negru. Ideal e sa se schimbe si ele odata cu distributia, adica la 60k km.
El are 8... maxim 2.666 mil! Suna rau: 666!
In plus recomand tot ce recomanda Alfa Romeo pentru ca : Selenia, Paraflu, NGK... sunt brand-uri mai putin contrafacute decat altele!
Suna o idee mai scump, rau nicidecum.
Iar de recomandat, ai vreun motiv obiectiv pentru care tu recomanzi Selenia si alte cele, sau pur si simplu e lipsa de informare si imaginatie ?
Nu ma intelege gresit, din toate alea NGK sunt foarte OK, doar ca se poate mai bine. Iar argumentul cu "sunt mai putin contrafacute" e ca si cum ai spune ca pentru tine aurul nu are valoare pentru ca exista si contrafacut.
Cat despre intervalul de schimb, la fel ca si distributia, eu personal as schimba bujiile mai des decat e recomandat in alte tari. OK, cele cu masa suflata cu platina se schimba la 100k km, celelalte pe la 60k.
Interesant e si argumentul tau cu aurul! Metalul galben nu m-a atras niciodata, sau cel putin de cand am realizat ca o parte dintre cei ce il etaleaza sub forma de zorzoane nu reprezinta nici o valoare, singura forma in care as vrea sa-l am e lingoul! Fiecare are valorile lui...

Informatii, gasesc la fel ca si tine, cautand... La fel ca si tine, nu vreau doar sa gasesc raspunsuri ci caut si explicatii. Daca nu gasesc explicatii imi pun capul la treaba pentru ca am si imaginatie! Din diverse analogii gasesc si raspunsuri simple si raspunsuri complexe!

As aprecia daca te-ai gandi de doua ori la ceea ce spun eu sau poate ca perspicace fiind va fi suficient doar o singura data, sau poate ca deja esti de acord cu mine: sa luam ca exemplu uleiul Selenia; e un ulei de mijloc, recomandat de Alfa Romeo. Tu, ai cautat un ulei mai bun decat acesta, de fapt l-ai cautat pe cel mai bun si poate l-ai si gasit, doar ca la fel ca tine au facut si altii si la fel ca tine si altii au recomandat ce e cel mai bun. De aici intra "omul rau", ala care profitand de aceasta pretioasa informatie s-a gandit sa faca bani din contrabanda. Asadar, eu cred ca cineva s-a ocupat si de piata uleiurilor de motor si in bidonul a carui eticheta reprezinta marca celui mai bun ulei se afla de fapt un ulei de o calitate mai proasta. Decat sa pretind ca folosesc cel mai bun ulei, pe care dau bani exact atat cat mi se cere si cat chiar cred ca ar face, prefer sa folosesc Selenia, un ulei bun, dar nu cel mai bun, scump, dar nu cel mai scump, pentru care trebuie sa fac comanda fiindca niciodata nu are nimeni pe stoc 10w60 Racing, dar de care am foarte putine suspiciuni ca e o "facatura"... "fake", cum ai spune tu!
Aaaaa si poate ca nu esti intocmai persoana caruia sa ii place vinul... dar cu tine sunt subiecte care se merita discutate la un pahar de vin de casa, decat la un pahar din cel mai bun vin care se gaseste in orice magazin!
Hai ca a fost subtila aluzia!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2010, 00:24 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
1. Nu ai inteles nimic din argumentul ala. Exista ceva numit valoare intrinseca, aia nu depinde de nimic. Asa si cu bujiile sau ce mai vrei tu.
2. Paranoia e buna, dar nu cum o folosesti tu. Daca pornesti de la ideea ca toti incearca sa te pacaleasca, poate ar fi bine sa nu mai crezi nimic si sa reinventezi tot ;)

PS. Ba imi place vinul, am crescut in zona viticola, intre oameni foarte priceputi in ale vinurilor ;) Dar nu rezist la alcool, pentru ca nu am antrenament.


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2010, 00:39 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2938
Location: Bucuresti
Alexandrus Quote:
1. Nu ai inteles nimic din argumentul ala. Exista ceva numit valoare intrinseca, aia nu depinde de nimic. Asa si cu bujiile sau ce mai vrei tu.
2. Paranoia e buna, dar nu cum o folosesti tu. Daca pornesti de la ideea ca toti incearca sa te pacaleasca, poate ar fi bine sa nu mai crezi nimic si sa reinventezi tot ;)

PS. Ba imi place vinul, am crescut in zona viticola, intre oameni foarte priceputi in ale vinurilor ;) Dar nu rezist la alcool, pentru ca nu am antrenament.
Nu ma pasioneaza aurul, deci chiar ar fi trebuit sa-mi argumentezi cu altceva, dar nu e cazul caci am prins ideea.
Nu sunt paranoic, am doar preconceptii, oarecum sanatoase... Si sunt suspicios, ca altfel as fi usor de pacalit!
Un pahar de vin e un fel de degustare... cantitativa! Si oricum prefer sa am de a face cu oameni care beau cu masura decat cu cei care au antrenament!
Suntem offtopic? Trecem pe pm sau facem un topic gen: alfaolici?

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2010, 16:09 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2010, 21:47
Posts: 869
Car: Giulia Q4 280.
Location: PITESTI
salut!
stie cineva ce tubulara iti trebuie pt a desface piulita de la volan?(alfa 147)
multumesc!

_________________
**Alfa Romeo Giulia Q4 280cp
**Alfa Romeo Spider, Zoe 1.8 ts
**Alfa Romeo 156 TI, Busso engine :D
**Alfa Romeo 159SW, 1.8mpi
Ex:
Alfa Romeo 159SW,TBI TI
Alfa Romeo Gt Blackline
Alfa 156 sw,1.9jtd,115cp
Alfa Romeo Brera, 2.4jtdm, 210cp +
Alfa 159 SW, 2.4jtdm, 210cp
Alfa 156,1.9jtdm,150cp+
Alfa Giullieta 2.0jtdm
Alfa 159sw,1.9jtdm,150cp
Alfa Crosswagon,Q4
Alfa 147 selespeed,2.0TS,150cp
Alfa 156sw,1.9-115cp
Alfa 166,2.4jtd-136cp
Alfa 156,2.0ts-150cp
Alfa 147,1.6ts-120cp


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2010, 17:06 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
antonelcodreanu Quote:
Alexandrus Quote:
1. Nu ai inteles nimic din argumentul ala. Exista ceva numit valoare intrinseca, aia nu depinde de nimic. Asa si cu bujiile sau ce mai vrei tu.
2. Paranoia e buna, dar nu cum o folosesti tu. Daca pornesti de la ideea ca toti incearca sa te pacaleasca, poate ar fi bine sa nu mai crezi nimic si sa reinventezi tot ;)

PS. Ba imi place vinul, am crescut in zona viticola, intre oameni foarte priceputi in ale vinurilor ;) Dar nu rezist la alcool, pentru ca nu am antrenament.
Nu ma pasioneaza aurul, deci chiar ar fi trebuit sa-mi argumentezi cu altceva, dar nu e cazul caci am prins ideea.
Nu sunt paranoic, am doar preconceptii, oarecum sanatoase... Si sunt suspicios, ca altfel as fi usor de pacalit!
Un pahar de vin e un fel de degustare... cantitativa! Si oricum prefer sa am de a face cu oameni care beau cu masura decat cu cei care au antrenament!
Suntem offtopic? Trecem pe pm sau facem un topic gen: alfaolici?
Nu, chiar nu ai inteles, iti scapa conceptul de valoare intrinseca.
Iar conceptiile alea sunt la fel de bune ca si opusul lor, adica sa nu crezi nimic e la fel de util ca si sa crezi tot. Un om inteligent nu crede jumatate din ceea ce i se spune, un om intelept stie care jumatate sa nu o creada ;)
Si ca sa fiu "to the point", nu cred ca vei gasi prea mult ulei Redline fals, deci argumentul tau "folosesc produse sub-par pentru ca pe astea nu se oboseste nimeni sa le falsifice" e la fel de .... smart ca si cum ai merge gol pe strada de frica sa nu fii jefuit. Cu alte cuvinte, nu e neaprat o idee buna ;)

PS. Poate reusim sa trecem pe PM, ca sa nu deviem discutia din topic despre...nimic ;)


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2010, 08:54 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3366
Car: Giulia Q
alfetta Quote:
stie cineva ce indica ledul din poza , la ceasuri de 159?

nu este de la inchiderea centralizata sau alarma , alte idei????

pag 34

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 23 Apr 2010, 16:37 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Salutare oameni buni! Pun si eu o intrebare care nu merita un topic separat : "De unde se strange/slabeste cureaua de accesorii la 147 JTD 2001? Cauza ar fi ca atunci cand e la ralanti, nu mereu, se aude un sunet urat de vibratie. M-am uitat si intradevar vibreaza cureaua de accesorii. Multumesc, o seara placuta!

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 23 Apr 2010, 18:59 
Offline
User avatar

Joined: 24 Feb 2008, 20:20
Posts: 129
Location: Iasi
un prieten a patit ceva asemanator, era de vina amortizorul de pe corpul rolei intinzatoare,vibra si aceasta puternic cu zgomotul aferent (1 din fig.) Cureaua n-o poti regla... urmareste daca oscileaza rola intinzatoare...ca sigur e amortizorul ala din interiorul arcului.


Attachments:
accesorii 1.9 jtd 8v.JPG
accesorii 1.9 jtd 8v.JPG [ 97.13 KiB | Viewed 1567 times ]

_________________
Un om bogat nu este acela care are cel mai MULT ci acela care are nevoie de cel mai PUTIN
Top
   
PostPosted: 23 Apr 2010, 19:53 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2008, 13:37
Posts: 203
Car: GT Q2
Location: Northampton UK
Uită-te cu atenție și la fulia de la vibrochen. Are prostul obicei de îmbătrînire cauciucul de la fulie. Nr 3 în imaginea de sus.

_________________
Alfa GT Q2 1.9 jtd 170
Ex. 147 1.6 16v 120
Ex.156 1.9 jtd 115CP FL 2004
Ex.156 1.6 16V 120CP Blue Cosmo


Top
   
PostPosted: 23 Apr 2010, 23:10 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Multumesc de ajutor Gicutza si Buck. Fulia am schimbat-o acum 15000km impreuna cu tot kitul de distributie+accesorii. Interesant este ca masina avea zgomotul asta si inainte sa-i schimb role si fulie. @Gicutza - Amortizorul asta e inclus in rola respectiva sau cum? :scratch: Multumesc inca odata de raspunsuri :wave:

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 24 Apr 2010, 11:25 
Offline
User avatar

Joined: 24 Feb 2008, 20:20
Posts: 129
Location: Iasi
acum am observat ca difera piesa fata de un motor 2.4 jtd... http://www.auto-tensioner.com/Tensioner ... ulley.shtm" onclick="window.open(this.href);return false; si nu cred ca are vre-un amortizor (cilindric) ci doar o tensioneaza, dar nu stiu sigur. Poate raspunde cineva care s-a mai lovit de problema, ca sa nu schimbi piese si sa ramai cu ele cum se`ntampla frecvent.

_________________
Un om bogat nu este acela care are cel mai MULT ci acela care are nevoie de cel mai PUTIN


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 132 33 34 35 36190 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited