It is currently 18 Apr 2025, 00:41

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 27 Feb 2010, 22:58 
Offline
User avatar

Joined: 13 Dec 2009, 19:26
Posts: 70
Location: Dr. Turnu Severin
salut, am un necaz (unul nou, pe langa celelalte!). am schimbat de curand la racheta din semnatura toate curelele si mecanicul mi-a zis la momentul respectiv ca pierd ceva antigel pe la furtunul care intra in termostat, care este deasupra curelei de accesorii.. intre timp, situatia s-a agravat, curge ca la balamuc antigelul...deci furtunul cred ca a decedat... si ca sa fie mai frumos, de doua zile nu mai am servo pe volan....trag de-mi ies ochii din cap, s-a intamplat in mers.. m-am uitat la cureaua de accesorii si mi s-a parut putin-putin slaba, nu prea mult...poate asa trebuie sa fie... spuneti-mi va rog care ar putea fi cauza !?...o pompa noua este cam 14mil (un fleac, m-au ciuruit!)...ce sa fac sa rezolv problema, ceva mai ieftin, ce sa mai verific?...astept si va multumesc!

_________________
164 2.0 V6 TB/1997


Top
   
PostPosted: 28 Feb 2010, 13:45 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jan 2010, 09:48
Posts: 742
Car: 156 JTD/ Giulietta
Location: Londra/Iasi
Daca nu e pompa, va ceda sigur daca circuli cu ea asa. Verifica daca mai ai ulei in instalatie.

_________________
Mercedes E250 coupe
ex: Mercedes CLS 320
ex: Giulietta 2.0 JTDM-2
ex: 156 1.9JTD 8v
ex: 156 1.9JTD 16v
ex: 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 28 Feb 2010, 21:05 
Offline
User avatar

Joined: 13 Dec 2009, 19:26
Posts: 70
Location: Dr. Turnu Severin
adica va crapa pompa sau isi revine?... ulei este si cred peste nivel, luna trecuta am completat ca era nivelul sub joja si acum vad ca este, culmea, cam mult peste!. s-o fi blocat ceva pe circuit? fulia se invarte, am verificat azi, in rest pauza :( ...ce e de facut???... si multumesc din nou!

_________________
164 2.0 V6 TB/1997


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2010, 01:32 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jan 2010, 09:48
Posts: 742
Car: 156 JTD/ Giulietta
Location: Londra/Iasi
Eu ma refer la uleiul de directie. Si pompa va ceda adica va trebui sa o inlocuiesti daca mai circuli mult cu ea asa.

_________________
Mercedes E250 coupe
ex: Mercedes CLS 320
ex: Giulietta 2.0 JTDM-2
ex: 156 1.9JTD 8v
ex: 156 1.9JTD 16v
ex: 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2010, 09:52 
Offline
User avatar

Joined: 13 Dec 2009, 19:26
Posts: 70
Location: Dr. Turnu Severin
bun, am inteles!. si eu tot la uleiul de la servo ma refeream!. treaba e ca ce sa mai se duca pompa, daca nu functioneaza servo directia, nu e deja dusa?? de circulat, acum sta, oricum e un chin fara servo! m-ar fi interesat sa stiu daca e de vina pompa sau altceva, eventual cum sa verific pana ajung la mecanic. :( nu stiu de ce a crescut brusc nivelul la uleiul de servo???

_________________
164 2.0 V6 TB/1997


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2010, 15:56 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jan 2010, 09:48
Posts: 742
Car: 156 JTD/ Giulietta
Location: Londra/Iasi
de aicinu mai stiu. posibil sa fie pompa dusa si in nici un caz nu isi mai revine. mai bine fa o vizita pe la un service

_________________
Mercedes E250 coupe
ex: Mercedes CLS 320
ex: Giulietta 2.0 JTDM-2
ex: 156 1.9JTD 8v
ex: 156 1.9JTD 16v
ex: 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2010, 22:05 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7953
Car: Vespa
Location: Bucuresti
am avut si eu probleme cu servo dar la mine erau sparte furtunasele de pe conducta de servo si e a doua oara cand se crapa si le schimb ... se coc destul de repede de la temparatura mare mai ales la V6 unde nu ai loc sa arunci un ac pe langa motor... dar la mine se ducea lichidul de servo vazand cu ochii asa ca nu stiu ce sa zic in cazul tau daca zici ca ai vasul plin . cred ca ar trebui sa mergi la mecanic totusi ... si sa incerci sa mergi cat mai putin . nu e o regula sa fie terminata pompa chiar daca ai senzatia ca nu mai ai servodirectie . bafta


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2010, 23:02 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2007, 14:21
Posts: 840
Car: 2.0 TS
Location: CLUJ-NAPOCA
dar la caseta de directie te-ai gandit?
pompa poate sa fie buna dar daca e crapata o bucsa de la caseta sau rupt un dinte de la cremaliera volanul si directia cu siguranta merg greu.

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
AR 156 2.0TS 155CP

DIESEL - THE ULTIMATE THRILL KILLER


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2010, 12:32 
Offline
User avatar

Joined: 13 Dec 2009, 19:26
Posts: 70
Location: Dr. Turnu Severin
ok, va multumesc pentru pareri, e clar ca tre sa ajung in service.. sincer am oarece emotii, ca nu prea am castigat la loto in ultima vreme :( ... dar o sa treaca.. stiu o masinuta ca a mea la dezmembrari pe net, sper sa gasesc ce o sa am nevoie, altfel e cam jale ! numa' bine la toata lumea! :peace:

_________________
164 2.0 V6 TB/1997


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2010, 22:11 
Offline
User avatar

Joined: 13 Dec 2009, 19:26
Posts: 70
Location: Dr. Turnu Severin
totusi, o ultima intrebare: pompa se poate repara?

_________________
164 2.0 V6 TB/1997


Top
   
PostPosted: 03 Mar 2010, 00:42 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jan 2010, 09:48
Posts: 742
Car: 156 JTD/ Giulietta
Location: Londra/Iasi
Mergi si vezi despre ce e vorba. Poate nu e pompa

_________________
Mercedes E250 coupe
ex: Mercedes CLS 320
ex: Giulietta 2.0 JTDM-2
ex: 156 1.9JTD 8v
ex: 156 1.9JTD 16v
ex: 156 2.0 TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited