It is currently 25 Nov 2024, 03:20

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 392 posts ]  Go to page Previous 112 13 14 15 16 Next
Author Message
PostPosted: 06 Feb 2010, 00:37 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Am uitat sa zic ca , nu mergeam si nu merg 'la consum' ... si da ,in cazul in care opresc clima si toate cele si nu depasesc 100km/h scade consumul .

Poate s-a discutat deja , e vreo diferenta la consum intre un TDI si JTD?

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2010, 00:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
spiderweb03 Quote:
seth Quote:
Omu, afla si tu, cu cruise control activat o masina consuma mai mult.
Ne bucuram toti ca iti place masina, sa o stapanesti sanatos!
Cum dai tu varfuri?
Total fals, nu mai umpleti forumurile cu aberatii care le visati noaptea! nu am mai auzit o prostie mai mare in viata mea
Folosirea cc-ului influenteaza consumul, si niciodata favorabil!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2010, 00:51 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
spiderweb03 Quote:
este
documenteaza-te
Pai explica-mi te rog. Ca te-am intrebat frumos cred eu. Sau esti suparat pe tot forumul?
Semnificativ pentru mine inseamna cel putin 1 litru la 100 km.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2010, 01:04 
Offline

Joined: 26 Aug 2008, 13:56
Posts: 52
Location: Bucuresti
Nu sunt suparat, doar ca tu ai folosit 'semnificativ' cu majuscule si am simtit o anumita ironie acolo...sau poate m-am inselat eu..
Dar sa revenim... daca ai statie si woofer care consuma sute de watti sigur va influenta consumul, la fel si dezaburirea care e unul dintre cei mai mari consumatori..iar daca le ai pe toate in acelasi timp...se aduna

_________________
Alfa GT 1,9 Jtd MultiJet 150 Hp


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2010, 01:06 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
N-am statie si sute de wati deci nu ma pot pronunta. Dar nu cred ca influenteaza semnificativ, adica cu mai mult de 1.5l/100 km.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2010, 01:14 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Cred ca trebuie sa ma duc la culcare.
Deci boxele cu cate sute de wati or avea si dezaburirea consuma motorina ?

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2010, 01:16 
Offline

Joined: 26 Aug 2008, 13:56
Posts: 52
Location: Bucuresti
antonelcodreanu Quote:
Folosirea cc-ului influenteaza consumul, si niciodata favorabil!
poate sunt eu tampit, dar din ce am observat la mine eu zic ca scade, asa mai zic si altii http://www.auto.ro/utile/sfat/10-sfatur ... consumului atentie la tip#10

_________________
Alfa GT 1,9 Jtd MultiJet 150 Hp


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2010, 01:32 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Explica-mi clar de ce boxele si toate cele(fara AC) influenteaza consumul de combustibil? Ca eu nu cred.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2010, 01:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
spiderweb03 Quote:
seth Quote:
Omu, afla si tu, cu cruise control activat o masina consuma mai mult.
Ne bucuram toti ca iti place masina, sa o stapanesti sanatos!
Cum dai tu varfuri?
Total fals, nu mai umpleti forumurile cu aberatii care le visati noaptea! nu am mai auzit o prostie mai mare in viata mea
:D
Ejti funny omule.

Nu mai fi asa agresiv degeaba.Mergi la o tura cu masina, e ieftin la tine.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2010, 03:23 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 17:12
Posts: 259
Car: Alfa Romeo 164
Location: Rm. Valcea / Bacau
Cruise control activat consuma mai mult!!! Oricine are si foloseste se poate convinge!

_________________
Alfa Romeo 164 2.5 T.D '89
Alfa Romeo 164 2.0 V6 Turbo '95 - Donatoare
Alfa Romeo 164 2.0 T.S Super '95 - ex
Alfa Romeo 156 1.8T.S '01 - ex
Alfa Romeo 33 1.8T.D '90 - ex


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2010, 04:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
spiderweb03 Quote:
antonelcodreanu Quote:
Folosirea cc-ului influenteaza consumul, si niciodata favorabil!
poate sunt eu tampit, dar din ce am observat la mine eu zic ca scade, asa mai zic si altii http://www.auto.ro/utile/sfat/10-sfatur ... consumului atentie la tip#10
Total fals!
Sa-ti explic exact ceea ce stiu si ce pot confirma multi!
Iti setezi cc-ul la 120km/h. Toate bune si frumoase. Comoditate! Atat! Bate o rafala de vant din spate care iti dezvolta o viteza de 130km/h... atunci apare surpriza... cc-ul iti taie alimentarea pana la 120, ca doar nu o pune frana. Si altceva, bate o rafala de vant din fata, care iti reduce viteza la 110, atunci iar intra cc-ul si iti supraalimenteaza pana la 120. Cine sufera? Alimentarea... prin consum!
Nu ma astept la contraargumente decat daca ma bagi in tunelul aerodinamic! Tu circuli doar prin zone in care curentii de aer sunt controlati? Sau doar pe sosele unde nu exista agabaritice? Hai sa gandim! Ca daca as da la pedale si nu as folosi acceleratia, sincer la Pegas as pune si mai multe pinioane si mai multe foi! Prima data am avut bicicleta si dupa asta masina! Daca nu e si cazul tau, iti imprumut o bicicleta sa te convingi ce si cum! Nici pe departe nu vreau sa fiu ironic... dar hai sa nu mai fim mereu Gica-contra doar de dragul incapatanarii! Net-ul pe langa atatea informatii utile ne furnizeaza si erori, fiecare isi da cu parerea; uite asta e cel mai frumos la forumul asta ca mereu cand suntem pe langa nu ne trage nimeni pe carare decat daca ne da si doua-trei palme in prealabil! Noua sa ne mearga masinile si sa ne consume cat mai putin!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2010, 07:16 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
georgeg Quote:
spiderweb03 Quote:
1,9 jtd 150 hp...Exclusiv in Bucuresti acum pe cancer imi consuma 9.5-10, in mod normal putin sub 9...in extraurban cel mai putin mi-a aratat 4,9 pe un drum in provincie, dar am mers linistit...daca merg cu varfuri de 180-200 imi arata 6 media. Nu am facut cu metoda plin-plin ca sa verific computerul, am incredere in el :P
Toate aceste consumuri sunt inregistrate fara sa activez powerbox-ul, caz in care imi scade cu aprox 1 l consumul mediu.
Frate asta-i mai tare ca aia cu passaturi tedei care la 180 consuma 5....la el consuma gt-ul cu powerbox la 200 la ora 5%....si ne mai miram ca suntem unde suntem :thumbdown:

P.S. ma duc maine de dimineata la piata poate reusesc sa mai gasesc vreun model d-asta sa ia 5% la 200 la ora...daca mai au dau 159-le plus diferenta
George, nu crezi ca exagerezi putin? Omu nu a zis niciodata ca vorbeste de consumul la 200kmph. Eu zic sa va impacati mai bine ;)

marius Quote:
Cred ca trebuie sa ma duc la culcare.
Deci boxele cu cate sute de wati or avea si dezaburirea consuma motorina ?
nu pot sa cred ca ai scris asa ceva Marius. sunt curios, de unde crezi tu ca isi iau energia toti consumatorii din masina ta?

antonelcodreanu Quote:
Iti setezi cc-ul la 120km/h. Toate bune si frumoase. Comoditate! Atat! Bate o rafala de vant din spate care iti dezvolta o viteza de 130km/h... atunci apare surpriza... cc-ul iti taie alimentarea pana la 120, ca doar nu o pune frana. Si altceva, bate o rafala de vant din fata, care iti reduce viteza la 110, atunci iar intra cc-ul si iti supraalimenteaza pana la 120. Cine sufera? Alimentarea... prin consum!
acelasi lucru se intampla si daca nu ai cruise control. daca vrei sa incetinesti iei picioru de pe acceleratie, daca vrei sa accelerezi... calci acceleratia. Cine sufera? Alimentarea... prin consum.
nu spun ca nu ar creste consumul daca folosesti cc (majoritatea opiniilor pe care le-am auzit sunt de acord cu tine), spun doar ca nu ai demonstrat nimic logic vorbind.

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2010, 08:55 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
ibiza Quote:
georgeg Quote:
spiderweb03 Quote:
1,9 jtd 150 hp...Exclusiv in Bucuresti acum pe cancer imi consuma 9.5-10, in mod normal putin sub 9...in extraurban cel mai putin mi-a aratat 4,9 pe un drum in provincie, dar am mers linistit...daca merg cu varfuri de 180-200 imi arata 6 media. Nu am facut cu metoda plin-plin ca sa verific computerul, am incredere in el :P
Toate aceste consumuri sunt inregistrate fara sa activez powerbox-ul, caz in care imi scade cu aprox 1 l consumul mediu.
Frate asta-i mai tare ca aia cu passaturi tedei care la 180 consuma 5....la el consuma gt-ul cu powerbox la 200 la ora 5%....si ne mai miram ca suntem unde suntem :thumbdown:

P.S. ma duc maine de dimineata la piata poate reusesc sa mai gasesc vreun model d-asta sa ia 5% la 200 la ora...daca mai au dau 159-le plus diferenta
George, nu crezi ca exagerezi putin? Omu nu a zis niciodata ca vorbeste de consumul la 200kmph. Eu zic sa va impacati mai bine ;)

marius Quote:
Cred ca trebuie sa ma duc la culcare.
Deci boxele cu cate sute de wati or avea si dezaburirea consuma motorina ?
nu pot sa cred ca ai scris asa ceva Marius. sunt curios, de unde crezi tu ca isi iau energia toti consumatorii din masina ta?

antonelcodreanu Quote:
Iti setezi cc-ul la 120km/h. Toate bune si frumoase. Comoditate! Atat! Bate o rafala de vant din spate care iti dezvolta o viteza de 130km/h... atunci apare surpriza... cc-ul iti taie alimentarea pana la 120, ca doar nu o pune frana. Si altceva, bate o rafala de vant din fata, care iti reduce viteza la 110, atunci iar intra cc-ul si iti supraalimenteaza pana la 120. Cine sufera? Alimentarea... prin consum!
acelasi lucru se intampla si daca nu ai cruise control. daca vrei sa incetinesti iei picioru de pe acceleratie, daca vrei sa accelerezi... calci acceleratia. Cine sufera? Alimentarea... prin consum.
nu spun ca nu ar creste consumul daca folosesti cc (majoritatea opiniilor pe care le-am auzit sunt de acord cu tine), spun doar ca nu ai demonstrat nimic logic vorbind.
Ba cred ca a fost destul de logic ce am zis! S-a demonstrat clar si de nenumarate ori ca schimbatul vitezelor dupa ureche, adica sa stii cat sa turezi motorul duce la un consum scazut, pe cand sistemele automate gen cutie automata si cc sunt setate dupa alti parametri!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2010, 10:21 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
ibiza Quote:
sunt curios, de unde crezi tu ca isi iau energia toti consumatorii din masina ta?
Bineinteles ca din baterie, nu din rezervor. :tongue:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2010, 16:21 
Offline
User avatar

Joined: 20 Aug 2007, 13:58
Posts: 907
Location: Popesti Leordeni - Bucuresti
OFFF!!! Ce va mai place sa va contrati... :bash:


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2010, 09:40 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Marius, daca bateria n-ar avea nevoie de incarcare, mi-as construi singur o masina electrica :). Orice consumator electric aduce un plus de incarcare pe motor. Iar cand ai motorul pornit consumatorii sunt direct pe alternator nu pe baterie. Alternatorul opune rezistenta si scade puterea utila a motorului.
Eu confirm ca de cate ori am folosit CC am avut un consum scazut. E normal sa scada consumul din moment ce motorul merge la o turatie constanta comparativ cu cazul cand turatia variaza pt a aduce masina la viteza ceruta de sofer.
Desigur chiar si CC se poate folosi fara cap, setand o viteza nerecomandata pt treapta de viteza in care sunteti si atunci consumul o sa fie pe masura.


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2010, 20:08 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Hai că e tare aia cu bateria, păi voi când puneţi laptopul la priză(porniţi motorul la maşină) consumă tot din baterie? S-ar duce pe copcă imediat bateria.
Exact cum a zis Dragoş, toate agregatele maşinii şi toţi consumatorii sunt angrenate/alimentaţi din alternator care alternator este învârtit de motor şi deci ca să alimentezi mai multe bălării de prin maşină consumi mai mult carburant, pentru că motorul trebuie să efectueze un efort mai mare pentru a compensa surplusul de consumatori. Încercaţi să ascultaţi puţin motorul la relanti când porniţi ventilatorul pe viteză maximă sau dezaburirea şi veţi vedea că scade turaţia puţin şi imediat îşi revine pentru că îi dă gaz mai mult ecu.
Cruise control este chiar recomandat pentru săderea consumului de carburant.

Cam aşa stă treaba, şi nu mi se pare aberant ce zice spiderweb, nu comentez însă consumul declarat de el.

Hai noroc! :)

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2010, 20:24 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Cu cc activat ecu mentine constanta viteza facand adaptari continue.
De curiozitate, pentru posesorii de 159 cu boost gauge(2.4Jtdm,1.9Jtdm etc.), cum face acul cand este activat cc?food for tought

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2010, 20:43 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
http://en.wikipedia.org/wiki/Cruise_con ... advantages" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2010, 21:19 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
Nu stiu altii cum sunt, dar eu folosesc CC pentru a-mi tempera talpa grea. Doar atunci reusesc sa scot un consum demn de un diesel. Consum mai mare poate e cand se apasa RES, atunci masina accelereaza chiar mai tare decat as face-o cu pedala la fund (asa o simt eu), dar aceste momente sunt destul de putine intr-o calatorie.

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2010, 21:34 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Mie imi consuma mai putin cu cruise-ul activat :tongue:

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2010, 21:41 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
seth Quote:
Cu cc activat ecu mentine constanta viteza facand adaptari continue.
De curiozitate, pentru posesorii de 159 cu boost gauge(2.4Jtdm,1.9Jtdm etc.), cum face acul cand este activat cc?food for tought
Adaptările alea sunt la urcări sau coborâri, rezistenţă la înaintare în general. Tot aia faci şi când dai din pedală să ajustezi tu viteza, numai că tind să cred că ecu face asta mai eficient decât ai putea face din pedală.
Toate discuţiile pe care le-am văzut prin alte părţi sunt pentru cc la economia de carburant. Acum poate la Alfa e mai şmecheră ,aşa ca să nu strice din renumele mărcii de nehalită, e făcută cum zici tu.
Ciao.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2010, 21:54 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4277
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Pe una bucata de drum cat se poate de drept cu 1(una) bucata denivelare in urcare, CC-ul va scoate un consum mai mare decat daca se merge cu pedala tinuta constant.Acelasi lucru este valabil si atunci cand prinzi o rafala de vand din fata. Adevarat au ba?Unde e consumul ala mai mic? Nu este el cumva doar ceva ipotetic, in viata reala neavand sansa sa se intample intocmai ceea ce sustine in teorie ideea CC-ului?
Eu pot spune ca, pe acelasi drum si anume A2, fie ca am fost cu 147-le, fie ca era Vectra dti, Passat tdi(si cu cutie tiptronic), fie ca sunt cu 159-le, absolut de fiecare data consumul inregistrat la parcurgerea oricarui sens cu CC activat a fost sensibil mai mare.De ce?Pentru ca masina merge doar in sarcina, reduci destul de putin, pe cand daca conduci fara el, accelerezi mai lin poate, mai iei piciorul din gaz, etc.

@MainEvent : Doar ca tu nu faci ajustari din pedala atat de riguroase incat sa tii viteza dunga pe cat ti-a propus, mai scade putin in pante, mai creste la vale si per total iesi cu consum mai bun.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2010, 22:03 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
@Georgeg : Ce ai exemplificat mai sus este usor gresit pentru ca vei scoate consum mai mare cu cc tocmai pentru ca orice s-ar intampla el incerca sa-ti mentina viteza setata. De exemplu la deal cc-ul va accelera puternic pentru ca masina sa nu scada viteza iar in cazul in care nu e activat (eu de exemplu) la deal imi tin pedala apasata la fel, implicit scade putin viteza pana urci dealul dupa care isi revine. De acolo si consum marit la cc. Mie pe autostrada mi-a consumat mai putin cu el activat. Sanatate! :wink:

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2010, 00:20 
Offline

Joined: 26 Aug 2008, 13:56
Posts: 52
Location: Bucuresti
Este logic domnilor ca atunci cand folosesti cruise control sa consume mai putin pt ca orice ajustari ai face tu ca om din pedala, computerul le face mai bine. Si da, si mie mi se pare ca accelerarea din cruise este mai buna ca cea din pedala, odata ce il ai activat.
Bafta tuturor si atentie la cocalarii din traficul de zi cu zi !

_________________
Alfa GT 1,9 Jtd MultiJet 150 Hp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 392 posts ]  Go to page Previous 112 13 14 15 16 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited