It is currently 25 Nov 2024, 02:06

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 260 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 711 Next
Author Message
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 12 Dec 2009, 22:17 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Dap, Koni Sport parca e, si intr-adevar, mi se pare peste Eibach.


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 12 Dec 2009, 22:31 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Pana una alta a inceput sa-mi fluiere (usor) ambreiajul cand il calc la rece. Se pare ca inainte de suspensie trebuie sa iau un kit de ambreiaj.

Poate inainte sa-l schimb reusesc totusi sa-l aerisesc, pana acum n-am gasit un mecanic care sa stie/poata/vrea sa faca asta. :wallbash: Cred ca printez pagina asta : http://members.lycos.co.uk/greenserpent ... eeding.pdf si ma apuc sa-l aerisesc eu. :disgust1:

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 13 Dec 2009, 00:16 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
georgeg Quote:
la capitolul suspensie o varianta de luat in calcul este si kitul reglabil in duritate de la koni, prezent pe masina lui constantin(^bigblack).Pana acum el e foarte multumit de alegere si, la aceeasi bani, pare ceva mai bun decat prostreet-ul de la eibach.
De acord, doar ca nu e la aceiasi bani :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 13 Dec 2009, 18:01 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4277
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
preturile de lista difera cu 50 euro, insa sunt sigur ca daca stai si cauti gasesti kitul de la koni la cel putin acelasi pret cu cel de la eibach.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 16 Dec 2009, 02:24 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Ce jante ti-ai luat? :peace:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 16 Dec 2009, 02:36 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
scociu Quote:
- jante originale GTA Teledials 17"
Doooooh.


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 16 Dec 2009, 09:53 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Am intrat pe forum si am citit doar ultimul post...nu intelegeam ce naiba vrea sa zica Alexandrus. Deja ma gandeam : "vai, am scris Teledials gresit" sau "sa vezi ca nu sunt originale" :lol:

@Ege : Da, alea sunt, sunt chiar alea de pe GTA-ul lui.

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 16 Dec 2009, 13:42 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
sa le stapanesti sanatos, great deal!
@Alexandrus: in ultima vreme am citit forumul in diagonala, nici macar acum dupa ce ai dat tu quote nu am gasit unde a fost postat, dar asta e alta poveste. acum am aflat!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 20 Dec 2009, 12:41 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Ieri cand am coborat la masina nu a mai pornit, mi-a murit bateria, din nou, dupa ce am cumparat alta acum 5 luni.
Am pornit-o cu cabluri, dar trebuie sa gasesc ce se intampla...fie nu incarca, fie e un consumator aiurea.
Azi ma duc sa ma echipez cu redresor sa o incarc, nu vreau sa ma lase in drum pe unde merg de sarbatori.

Aveti idee cum sa masor daca incarca si daca e vreun consumator care fura curent?

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 20 Dec 2009, 20:32 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Pornesti motorul si la ralanti cu toti consumatorii porniti (farurile pe faza lunga si aerul pe viteza maxima trebuie sa ai 14V la bornele bateriei (un voltmetru cuplat la bornele bateriei). Daca ai 14V, incarca. Si tot cu un voltmetru masoara caderea de tensiune dintre minusul bateriei si caroserie. Trebuie sa ai max 0,3V. Daca ai peste 0,3V, ai o masa slaba.
Opresti motorul, incui usile si scoti borna de minus de la baterie. Pui un ampermetru (scala 10A) intre borna de minus a bateriei si fisa de minus si trebuie sa ai maxim 250mA. Daca ai mai mult, ai un consumator aiurea. Il poti depista scotand pe rand sigurantele pana cand scade sub 250mA, atunci vei gasi acel consumator. Consumatorii suspecti sunt alarma aftermarket, HU aftermarket sau amplificator subwoofer (daca ai asa ceva).

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 20 Dec 2009, 20:42 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Mersi de info.

Pana fac rost de voltmetru si ampermetru ai ceva timp maine-poimaine sa vin cu masina si sa facem masuratorile astea?

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 20 Dec 2009, 20:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4277
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Mirica vezi ca nu stiu daca mai tii minte insa tot cu tine am rezolvat,cel putin pentru vremea respectiva, consumul de curent nejustificat de mare, undeva acum 2 ani:masina avusese montata in DE o navigatie aftermarket pe care eu am cerut sa o dea jos dealerul si sa puna HU stock.Numai ca la montare l-au pus pe direct, nu pe contact.Dupa ce am venit in tara si mi-a omorat si mie o baterie, am venit la tine si l-ai legat cum trebuie.Se pare insa ca inca mai are ceva care fura curent pe undeva.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 22 Dec 2009, 17:16 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Am facut rost de un multimetru :

Intre borne cu motor pornit si toti consumatorii => 13.8 V
Intre borna minus si caroserie : 0.0 V :scratch: nu stiu de ce

Si acum surpriza, ampermetrul 10A pus in serie intre fisa minus si borna arata intre 1 si 2 amperi, majoritatea timpului fiind pe la 1.4. :shock:
O sa ma duc sa-mi cumpar si eu un aparat si sa iau sigurantele la rand.

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 22 Dec 2009, 19:13 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai e bine 0.0V, ai masa buna.


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 22 Dec 2009, 19:25 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Da, 0 e ideal, insa nu ma asteptam sa fie chiar 0.
Problema mea sunt aia 1-2 amperi, nici nu stiu cum sa las masina seara, cu borna pusa, fara...

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 22 Dec 2009, 19:33 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Fara, daca nu ingheti sa o pui la loc dimineatza.


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 23 Dec 2009, 10:35 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 00:33
Posts: 105
Cat ulei iti haleste?

_________________
Alfa Romeo 156, SW, JTS, 2.0, B31WYS & B111CRP


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 23 Dec 2009, 11:35 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Depinde mult de cum merg, si de ce ulei ii pun.
Cand ii puneam Selenia 10W60 manca undeva intre 150 ml si maxim 250 ml la 1000 km, acum cu Valvoline Vr1 5W-50 mananca in jur de 100 la mie.

Oricum, n-am stat sa calculez exact, sunt cifre din ce imi aduc eu aminte cum arata joja si cat ii completam.

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 31 Dec 2009, 03:00 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Sper sa iesim cu bine din iarna...deocamdata sufera...mai mereu murdara, mai putin sprintena...deh...aderenta slaba.
Attachment:
1.jpg
1.jpg [ 403.57 KiB | Viewed 6438 times ]
Attachment:
2.jpg
2.jpg [ 325.08 KiB | Viewed 6438 times ]

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 31 Dec 2009, 16:48 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Lasa ca incet, incet trece iarna. Apropo, cred ca pe tine te-am vazut aseara in parcare la "carfur" si te-am salutat! :P

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 31 Dec 2009, 17:15 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Hmm, am fost ieri in "carfur" orhideea, dar nu cred ca te-am vazut, data viitoare o sa fiu mai atent :D

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 07 Jan 2010, 12:20 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
scociu Quote:
Am facut rost de un multimetru :

Intre borne cu motor pornit si toti consumatorii => 13.8 V
Intre borna minus si caroserie : 0.0 V :scratch: nu stiu de ce

Si acum surpriza, ampermetrul 10A pus in serie intre fisa minus si borna arata intre 1 si 2 amperi, majoritatea timpului fiind pe la 1.4. :shock:
O sa ma duc sa-mi cumpar si eu un aparat si sa iau sigurantele la rand.
Mda, am fost azi la cineva sa depistam consumatorul si am aflat cateva lucruri noi :

Consumatorul care fura curent de fapt nu exista, eu cand masuram nu asteptam sa se stabilizeze consumul, de fapt se stabilizeaza la 0.37 A. Cu casetofonul scos consumul e 0.01 A.
In momentul in care pornesc masina tensiunea scade la ~10.5V (not good). Dupa, cu toti consumatorii porniti si cu masina accelerata tensiunea e intre 13.5 si 14 V. O data din 3 porniri s-a intamplat ca pentru 5-6 secunde sa stea intre 17 si 18V, am inteles ca asta nu e bine deloc, ar putea fi regulatorul defect.

Ce sa-i mai fac? Ca ma dispera ca poate sa-mi moara oricand bateria.

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 07 Jan 2010, 15:05 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Tensiunea de incarcare e 14V la relanti doar cu faza scurta pornita, dar daca pornesc TOT (faza lunga, ventilatoare la maxim, casetofon, plafoniere, etc...) e 13.8. Daca accelerez cu toate pornite variaza intre 13.5 si 13.8

Unde am fost mi s-a zis ca 370 mA e relativ normal, cica "asa au majoritatea din grupul fiat". Cu casetofonul e o poveste mai lunga, el nu e cel original de pe masina, e tot OEM, dar de pe alt 156. Pana una alta cred ca o sa umblu cu el deconectat.

Cum verific cass-ul daca e standby sau nu?

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 07 Jan 2010, 15:30 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Sper ca nu postez prostii insa daca ai casetofonul in stand-by ar trebui sa poti sa-l pornesti si cu masina oprita(fara contact) sau sa-ti ramana ceva afisat pe el (gen ceasul).

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
 Post subject: Re: My Alfa 156 JTS
PostPosted: 07 Jan 2010, 16:08 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Quote:
Consumul de 370mA eu tot cred ca e mare - nu ai active decat backup-urile de la CAN, ECU, cass, si ceasul (ala de indica ora) - n-au motive sa "traga" atat curent... Tot producatorii de baterii specifica un curent maxim admis in gol - de aprox 40mA... Chestia ca toate "face" asa la fiat e un bullshit... Ia la verificat consumatorii pe rand (metoda cu sigurantele data mai sus).
Am specificat mai sus : consumul cu casetofonul deconectat (scoase mufele) e 0.01 mA. Deci n-am ce consumatori sa iau la verificat.

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 260 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 711 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited