It is currently 21 Sep 2024, 16:47

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 817 Next
Author Message
PostPosted: 29 May 2009, 11:38 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Mi s-a aprins si mie ieri pentru prima data beculetu', noroc cu buzzer-ul infocenter-ului ca altfel nu stiu daca-l vedeam. Am tras rapid pe dreapta, am repornit si s-a stins. Sper sa fi fost de la benzina.

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 29 May 2009, 11:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4257
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
De unde ai alimentat?Intreb asta pentru ca in cei aproape 2 ani cat am avut masina nu am avut nici o problema cu martorul motor....chiar este unul din jts-urile care nu a avut probleme si, tind sa cred, ca nu are nici acum.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 29 May 2009, 11:47 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Am alimentat de la OMV, benzina de 95.
La 1 km dupa ce am plecat de unde te-am lasat pe tine s-a intamplat...era galben martorul, dar de atunci nu s-a mai aprins.

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2009, 22:50 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
Nu mai cautati raspunsuri gen (benzina proasta) nu sunt chiar asa de sensibile mai ales ca ai alimentat de la o benzinarie ok nu de la vreun putz de petrol.Si eu tot ca tine am gandit si am mers cu sonda lambda 1an cu ea defecta pana a cedat de tot.Primul pas care trebuie sa-l faci (cu toate ca ti s-a stins becul) e sa o bagi pe tester ca sa fi cu inima impacata.Mie tot asa imi facea, mi se aprindea odata la 4 luni si se stingea dupa un on/off dupa aceea tot mai des pana...nu s-a mai stins.Cel mai rau imi pare de catalizator ca o filtrat la gaze nearse de so saturat. :disgust:

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2009, 00:42 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 12:36
Posts: 1265
Car: 156 1.9 mJTD
Location: Radauti (Bucovina) / Sibiu
ChitZu Quote:
Nu mai cautati raspunsuri gen (benzina proasta) nu sunt chiar asa de sensibile mai ales ca ai alimentat de la o benzinarie ok nu de la vreun putz de petrol.Si eu tot ca tine am gandit si am mers cu sonda lambda 1an cu ea defecta pana a cedat de tot.Primul pas care trebuie sa-l faci (cu toate ca ti s-a stins becul) e sa o bagi pe tester ca sa fi cu inima impacata.Mie tot asa imi facea, mi se aprindea odata la 4 luni si se stingea dupa un on/off dupa aceea tot mai des pana...nu s-a mai stins.Cel mai rau imi pare de catalizator ca o filtrat la gaze nearse de so saturat. :disgust:
Sa stii ca uneori apare aceasta eroare si de la combustibil prost. Eu am patit-o sa-mi apara de cateva ori fix cand sorbea ultimii litrii de motorina din rezervor cu ce s-o mai fi depus pe acolo (ca in motorina noastra se gasesc multe). Mi-e greu sa cred ca a fost pura coincidenta de cate ori s-a intamplat pentru ca de fiecare data isi revenea dupa un plin facut cu motorina buna. Experientele de genul asta se intamplau cu motorina de la Lukoil de atunci evit sa mai alimentez de la "rusi" .

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 mJTD (Bella) Image
Renault Megane2 1.5 DCI (BUG) Image
Renault Clio 1.5 DCI (Barca) Image
Image
ALFA ROMEO dauneaza grav permisului!


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2009, 01:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4257
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
ChitZu Quote:
Nu mai cautati raspunsuri gen (benzina proasta) nu sunt chiar asa de sensibile mai ales ca ai alimentat de la o benzinarie ok nu de la vreun putz de petrol.Si eu tot ca tine am gandit si am mers cu sonda lambda 1an cu ea defecta pana a cedat de tot.Primul pas care trebuie sa-l faci (cu toate ca ti s-a stins becul) e sa o bagi pe tester ca sa fi cu inima impacata.Mie tot asa imi facea, mi se aprindea odata la 4 luni si se stingea dupa un on/off dupa aceea tot mai des pana...nu s-a mai stins.Cel mai rau imi pare de catalizator ca o filtrat la gaze nearse de so saturat. :disgust:
No offece friend dar nu stii ce vorbesti....in cazul de fata masina este mai mult decat ok sin punct de vedere mecanic.Tare as vrea sa vad cum explici tu ca de aproape 2 ani masina a mers perfect la mine, trage si acum ca si in prima zi, iar tu vii si zici ca probabil e sonda lamda dusa de 1 an.
Inteleg ca nu e normal, clar, sa se aprinda martorul sau sa stai cu el asa, insa de aici si pana la ce spui tu e cale lunga.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2009, 03:25 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2124
Car: 156 GTA
Cand George a venit sa schimbe distributia la mine la garaj a fost efectuata si o diagnoza completa la motor.
Am urmarit si sondele lambda si mergeau perfect, atat in mers(sarcina) cat si idle(amestec absolut corect)
Probabil este trecuta in carnetul de service data la care a fost facuta distributia sa iti faci idee cand a fost efectuata si diagnoza.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2009, 13:41 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
La mine asa a fost nu inseamna ca si la el tot sonda lambda trebuie sa fie, am dat doar un exemplu, nu i-am pus eu diagnosticul masinii lui ca nu sunt in masura.
Raman la aceasi parere daca ti se aprinde vreun bec in bord, care nu ar trebui sa se aprinda in mod normal, trebuie verificat motivul pentru care s-a aprins...daca in urma diagnozei ii totul ok poti sa tragi anumite concluzii gen.(combustibil prost)

Le: Si mie imi tragea masina super bine cand aveam sonda defecta eroarea imi aparea in bord din uneori cand imi iesea nitel sonda din parametri, dar cum am mai spus nu neaparat trebuie sa fie si la el la fel.

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2009, 04:50 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
scociu Quote:
Am alimentat de la OMV, benzina de 95.
La 1 km dupa ce am plecat de unde te-am lasat pe tine s-a intamplat...era galben martorul, dar de atunci nu s-a mai aprins.
Alta culoare in afara de galben nu are, deci ...

Anyway, posibil sa fie de la benzina, mie mi s-a intimplat azi la Clio, masina are 8300km, menajata, daca ar fi ceva de menajat la ea. Ieri am alimentat de la Mol pentru prima oara cu prostia lor de 95 super scumpa, azi s-a aprins martorul in parcare, am oprit motorul, am lasat o perioada, am repornit si totul e OK.
Concluzia e ca nu mai alimentez de la Mol.


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2009, 09:09 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 350
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
Am ajuns si eu in selectul grup al celor cu "Motor Control System Failure" aprins :D .
Aseara am dat putin cox la masina (a 1,2,3-a la 6000+) si, cand eram intr-a 3-a, s-a aprins beculetul. Benzina e OMV100. Am mers pana acasa si nu mi s-a parut ca s-a schimbat ceva in comportamentul motorului. Azi dimineata am plecat cu masina, martorul a ramas tot aprins. Acum parca mi se pare ca are un pic de tremurat la relati, dar ceva foarte vag, iar in momentul in care accelerez brusc de la o turatie joasa, in a 1-a/a 2-a, are o mica sincopa, dar, tot asa, vag. Azi am pus benzina PetromV 100.
Banuiesc ca tb sa ajung la un tester.

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2009, 15:42 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
OMV Carrera 100 si PetromV 100 e acelasi rahat, si e benzina proasta, in contrast cu pretul.
Desi, daca nu s-a stins, posibil sa nu fie de la benzina.


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2009, 16:42 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 350
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
Mai astept pana maine si daca nu dispare o sa ma duc la Mirica.

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2009, 17:18 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Mai bine cauta un tester, sa vezi ce eroare este, apoi te duci la Mirica ;)


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2009, 21:18 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 350
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
Da, incerc sa dau de IRBabuin care am inteles ca are asa ceva.

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2009, 22:31 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 350
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
Am pus azi masina pe tester cu ajutorul lui IRBabuin, caruia ii multumesc inca o data pe aceasta cale.
In urma testarii a rezultat eroarea "P0100. Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction.".
Acum tb sa descopar daca e debitmetrul stricat sau ceva pe circuit :D.
Pana atunci merg asa cu ea. Merge totusi destul de ok si asa.

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2009, 09:03 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2008, 12:47
Posts: 125
Location: Oradea
Ieri din nou s-a aprins MCSF-ul si aceeasi problema masina nu se mai accelera peste 3000 de ture. Am oprit si cand am repornit inca era aprins, am accelerat mai brusc si s-a stins. Am fost la tester si nu au gasit nici o eroare. Deja ii a treia oara cand se aprinde si are aceleasi simptome. De la ce sa fie oare? Debitmetrul?

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 Jtdm 2011 136 cp
Ex: Alfa Romeo 156 1.9Jtd 2001


Top
   
PostPosted: 23 Jun 2009, 09:15 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 350
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
La mine s-a dovedit ca era debitmetrul de vina. Cum am pus unul bun, eroarea a disparut. Debitmetrul stricat arata ca nou. Masina are putin peste 60k. E ciudat ca s-a stricat asa repede.

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2009, 16:24 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2715
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Eu chiar nu mai dau nicio atentie respectivului beculet. Cand iau o gura de canal sau o linie de tramvai mai proeminenta, se aprinde, dispare dupa vreo 3-4 saptamani, apoi iar apare... Masina functioneaza bine, ca doar m-am dat si pe circuit cu ea, and life goes on! :bored:

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 17 Sep 2009, 03:56 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 18:26
Posts: 14
pentru cei tentati sa foloseasca aditivi pentru motor sau tratamente pentru motoare le recomand sa se informeze bine inainte, de exemplu:
DuraLube: http://automotorclub.com/articole-2009/ ... e-motoare/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bardahl: http://automotorclub.com/articole-2009/ ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2009, 20:51 
Offline

Joined: 01 Oct 2009, 18:16
Posts: 2
salut ! am si eu nevoie de sfaturile voastre . De curand am achizitionat o alfa romeo 156 , cu motor de 1.6 . imi sta aprins beculetul "engine" , nu trage bine si se aude motorul mai tare .....uni " atotcunoscatori " au spus ca masina merge doar in 3 pistoane ..si ca primul piston nu primeste presiune si ziceau ceva de chiuloasa ....ce poate fii si ce trebuie facut ? ce costuri implica ?


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2009, 21:04 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Cel mai simplu si mai eficient e sa-i faci o diagnoza mai ales ca ai mcsf aprins.
Se poate sa-ti traga prost din mai multe cauze(debitmetru, clapeta de acceleratie etc), iar zgomotul accentuat de la motor( face ca dieselul la relanti?) poate sa fie de la variator si daca nici nu toarce constant bujii bobine fise...sunt ft multe posibilitati cel mai bine e sa-i faci o diagnoza


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2009, 04:01 
Offline
User avatar

Joined: 02 Oct 2009, 02:34
Posts: 21
Location: Bucuresti
Una din cauzele acestei avarii "Motor Control System Failure" este lipsa de putere a bateriei ... atunci cand alternatorul nu mai incarca sau bateria este mult prea slaba si s-a descarcat in mers va garantez ca acesta eroare va aparea si daca bateria se descarca in continuare chiar va aparea lispa de control al motorului si nu veti mai putea accelera iar motorul va ramane la relanti pana cand nu va mai avea curet sa faca scanteie in bujii...ugly shit ...

LE
O alta problema poate aparea la sistemul de actionare a clapetei de acceleratie problema care am avut-o la un Spider si la care a trebuit sa inlocuiesc controlul clapei de acceleratie.

Ti-am editat eu postarile. Data viitoare cand mai ai de adaugat ceva poti sa dai edit la ultimul mesaj si sa actualizezi acolo, nu e necesar sa mai pui inca un post.
cu stima, Marian Melinte

_________________
Racing against time and light ... GTA


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2009, 20:18 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Impreuna cu astea ti se mai aprinde si martorul de baterie pe bord, nu generaliza. Iar daca e baterie, se aprinde ca un pom de Craciun. E doar una din cauzele care iti aprind MCSF. Trebuie sa iti spun ca la nici una din masinile care am facut diagnoza bateria/alternatorul nu erau stricate/pe duca.


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2009, 05:05 
Offline
User avatar

Joined: 02 Oct 2009, 02:34
Posts: 21
Location: Bucuresti
La mine becul martor de la baterie se aprindea in ultimul moment cand nu mai aveam baterii nici sa tin farurile aprinse adica dupa ce xenonul se stingea aparea si becul ... mult prea tarziu .

_________________
Racing against time and light ... GTA


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2009, 16:00 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Mda, e ciudat cum masinile nu au implementat un sistem care arata gradul de incarcare al bateriei, n-ar fi deloc greu/scump sa faca asa. Te-ar scuti iarna sa ingheti cu cablurile dupa tine.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 817 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited