It is currently 24 Nov 2024, 02:37

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 249 posts ]  Go to page 1 2 3 4 510 Next
Author Message
 Post subject: Alfa Romeo 147 MY2008
PostPosted: 01 Apr 2009, 00:55 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6691
Location: Brasov... oarecum.
Buna ziua doamnelor, domnisoarelor si nu in ultimul rand "bai" domnilor!
Desi masina are cateva luni vechime abia acum i-am facut un topic de prezentare. Asta dupa mai multe peripetii cu ea (busita,...).
Deci: Alfa Romeo 147 1.9Mjet 16V, 150cp, varianta de echipare Distinctive cu ceva optionale (spoilerul de deasupra lunetei, cotira anterioara si posterioara, duze spalare parbriz si scaune incalzite-foarte utile iarna-, reglare lombara scaun sofer, si alte vreo 2 nimicuri). Masina e luata de noua (proasta alegere ar zice unii), dar fiecare face ce alegere crede de cuviinta.
Dupa vreo 3000km intr-o buna zi s-a gandit un nene cu un matiz sa se opreasca in curu meu :bash: , asa ca vreo 2 luni a stat prin service :wallbash:

Altfel masina merge bine, sunt foarte multumit de ea, cu toate ca atunci cand calatoresti trebuie sa "travel light" :lol: ,adica mai mult de un ghiozdat sa nu te gandesti sa-ti iei.
Aveam in gand si ceva modificari, dar la rectificarea de buget s-a ajuns la concluzia ca se amana :( pe termen nelimitat. Ce sa-i faci si cu criza vietii.
Restul vedeti in poze.

Totusi, lipsit de prostie nu sunt chiar nici eu :lol: , la ultimul drum la Brasov, in incercarea de a depasi un tir, m-am tinut foarte aproape de el si la un moment dat au inceput sa zboare prin aer pietre si bucati de crengi, asa ca acum pe botul masinii am vreo duzina de ciobituri ale vopselei de diverse dimensiuni.
As dori ceva indrumari de cum sa remediez problema, sau o firma care se ocupa cu asa ceva (am cautat pe forum dar nu prea am gasit ceva concret). Multam fain.


Attachments:
Resize of DSC04922.JPG
Resize of DSC04922.JPG [ 73.8 KiB | Viewed 11622 times ]
Resize of DSC04921.JPG
Resize of DSC04921.JPG [ 76.41 KiB | Viewed 11624 times ]
Resize of DSC04928.JPG
Resize of DSC04928.JPG [ 100.16 KiB | Viewed 11625 times ]
Resize of DSC04927.JPG
Resize of DSC04927.JPG [ 83.2 KiB | Viewed 11622 times ]
Resize of DSC04920.JPG
Resize of DSC04920.JPG [ 109.24 KiB | Viewed 11625 times ]
Resize of DSC04918.JPG
Resize of DSC04918.JPG [ 82.74 KiB | Viewed 11624 times ]
Resize of DSC04917.JPG
Resize of DSC04917.JPG [ 88.93 KiB | Viewed 11623 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 01 Apr 2009, 08:28 
Offline
User avatar

Joined: 17 Feb 2009, 09:58
Posts: 20
Location: Arad
Salutare !

Foarte frumoasa masina: culoarea rosie, asa cum ii sade cel mai bine, jentile - no comment :naughty: , cred ca cea mai frumoasa combinatie

Sa iti traiasca si sa nu mai ai incidente nefericite

_________________
147 1.9 jtd 2001 - speranta moare ultima - in sfarsit conduc si eu o alfa


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2009, 10:29 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Frumoasa!!! A iesit foarte bine treaba. :) Mai ales ca e rosie.... :dance: sunt innebunit dupa "rosici". Sa va bucurati sanatosi unul pe celalalt!

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2009, 10:35 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4277
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
si mie imi place mult asa, fara bagheta de crom pe spate.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2009, 11:26 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
madkat Quote:
foarte frumoasa! multi km alaturi de ea!

si oare sunt singurul care considera 147 FL mai frumoasa fara banda cromata de la baza haionului? :lol:
evident ca e mai frumoasa asa, de-aia au si renuntat la ea..daca nu gresesc aia a fost doar la inceput pe 147fl

_________________
"Live fast, die young, leave behind a nice beautiful body" J.D.


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2009, 13:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6691
Location: Brasov... oarecum.
Multumesc domnilor de urari. Sper si eu sa nu mai existe incidente/accidente. O sa merg si eu mai cu bagare de seama, cum se zice, o sa conduc preventiv.

Cat despre bagheta respectiva cromata si mie mi se pare ca arata mai bine fara, iar din acest punct de vedere sunt foarte multumit ca nu exista.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2009, 22:25 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Te salut si ti-am citit ambele posturi...e ceva ghinion, dar bine ca a trecut..stiu ce simti ca asa simt si eu (si a mea e in service pt tinichigerie)..dar unu' de cartier cum se spune dar in curte erau numai BMW, Jaguar, Alfa..deci cred ca baietii stiu sa se ocupe..abia astept sa o iau.
Iti doresc sa nu mai ai probleme de genu' asta si sa te bucuri de ea foarte multi km de aici incolo...caci e noua ce mai!!


Ai grija la scrisul tip mirc/mess
Screech147

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2009, 00:31 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6691
Location: Brasov... oarecum.
Merci de urari. O sa treaca si ghinioanele. Nu au cum sa tina la infinit pentru ca nu ar fi echilibru.
Masina ta ce a patit? si cat o sa stea prin service? sanatate si numai bine.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 17:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6691
Location: Brasov... oarecum.
Buna ziua domnilor. Nu am mai scris nimic pentru ca nu s-a mai intamplat nimic.
Acum insa, cand ma apropii virtiginos de 10.000km, au aparut ceva probleme, si anume: la acceleratii mai vanjoase (dar nu neaparat cu pedala la fund) apare undeva intre 2300 si 3000rpm o pierdere punctuala de putere, de parca ceva in angrenajele transmisiei ar patina, sau turbina s-ar opri pentru o secunda din functionare, si te da putin in nas, dupa care continua sa accelereze la fel de liniar ca inainte. Totul se intampla absolut aleator (poate ceva mai des cand e cald motorul, ca oricum, atunci cand e rece nu il turez mai sus de 2500; si preponderent la drumuri lungi). Aleatoare este si turatia la care se intampla, variind cum am mai spus intre 2300 si 3000. Mi se intampla in treptele 2, 3, 4 si mai rar in 5. Intr-a 6-a nu mi s-a intamplat prea des sa ajung la 3000rpm, asa ca ...

Alta problema ar fi ca in jurul valori de 2000rpm se aude un fel de gajait (de parca ai racai cu o bucata de tabla pe o suprafata metalica). Sunetul nu este foarte puternic, el putand fi auzit doar daca nu e pornita muzica. Si iata mai precis cum apare: accelerez usor (sau brutal, nu conteaza) si daca, dupa ce acul turometrului trece cu 100-150rpm de 2000, iau piciorul de pe acceleratie, se aude acest gajait, pana undeva pe la 1900rpm. Acum nu stiu ce sa zic, poate e normal sa se auda, dar parca inainte nu se auzea. Si mi se intampla treaba asta in orice treapta de viteza m-as afla si oricand.

Pun problema asta in speranta ca poate cineva a mai avut de-a face cu astfel de simptome si ma poate lamuri in vreun fel. La 10.000km trebuie sa ma programez pentru un schimb intermediar de ulei. Cu aceasta ocazie voi schimba si filtrul de aer si ii voi pune in tema si pe "specialistii" de la AutoPerugia. Insa ma tem de momentul in care vor pune testerul pe masina si nu vor depista nimic si im vor spune ca nu are nimic. De aceea, daca ma duc acolo cu temele facute bine, ii voi impulsiona sa cerceteze mai amanuntit problema, pana gasim buba. Pentru ca daca pentru a doua chestiune enuntata mai sus nu sunt sigur daca exista o buba, pentru prima sigur exista o buba ce trebuie pansata.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 18:19 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
just a hunch:
la 1. debitmetru
la 2. furtun or something pe unde scapa aer (la ~2000 face turbina boost)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 18:32 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6691
Location: Brasov... oarecum.
ok, merci. O sa ii pun pe "meseriasii" de la AutoPerugia sa verifice si aceste aspecte. Ca eu daca ma bag sa verific asa ceva imi prind urechile pe acolo.
Aceste aspecte de care zici, ca posibile surse de probleme, pot da erori pe care sa le inregistreze calculatorul, astfel incat sa le poata citii meseriasii cand pun testerul pe ea?

PS: cu riscul de a ma repeta, chestia cu pierderea de putere se intampla cu totul aleator

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 18:48 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Mm.. sunt doar niste banuieli spuse asa, "dupa ureche", mai bine asteapta confirmarea si din partea celor mai experimentati..
As far as i know, atata timp cat nu ti s-a aprins martorul motor, testerul nu va avea ce eroare sa citeasca.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 18:52 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6691
Location: Brasov... oarecum.
Oricum mai astept si alte pareri, pentru ca mai am aproximativ 1300km de facut pana la 10.000km. Deci mai astept vreo 2 saptamani pana imi fac programarea.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 20:30 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Ooops ! Abia am vazut ca ai un nou topic de prezentare iar eu nu am apucat sa iti urez cele cuvenite : sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de fiecare kilometru pe care il vei face alaturi de ea,bineinteles fara probleme,ca au fost destule pana acum...
Despre culoare nu iti spun nimic pentru a nu parea subiectiv :wink: dar cred ca iti inchipui cam care e parerea mea...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 20:45 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Sunt erori care nu aprind MCSF.
Cel mai probabil scapa aer pe la un furtun, oricum, trebuie mers cu masina, asa ne dam cu parerea degeaba.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 23:05 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6691
Location: Brasov... oarecum.
tinere seth te invit la o tura cu el tractore sportivo :smart:
....si sper sa dea gres cat esti la volan ca sa iti poti da cu parerea ce si cum

@kali: multam fain de urari. culoarea e cea care trebuie :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 23:42 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Bine batrane intelept, accept tura!
Vedem pe privat sau la un telefon cum facem, maine se poate sa am ceva timp liber.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 28 May 2009, 23:49 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6691
Location: Brasov... oarecum.
9682km: primul schimb de ulei. Asadar ulei Selenia WR de la Gabi Dima si filtru aer si ulei de la Italoparts. Am fost azi la service pentru operatiunea mentionata anterior, dar in afara de asta au mai curatat si filtrul de polen care sincer am stat mult in cumpana daca sa il schimb sau nu. Au mai facut si o verificare generala a mecanicii masinii, articulatii, directie, alte balari. Concluzia: cica totul e in regula. Totusi vreau sa ii verific geometria pentru ca dupa experienta Bicaz cred ca ceva dereglari tot s-au produs pe acolo. plus o mega-giga-extra groapa luata pe la Harman de am crezut ca s-a rupt in 2 masina. Plus ca tre sa mai verifica daca jantele sunt drepte au ba.

In afara de asta am mai facut o programare pentru o inspectie motor-transmisie, datorita pierderilor de putere intre 2000 si 3000rot/min tot mai des produse (practic acum la 90% din accelerari in care acul urca pana peste 3000rot/min se intampla sa dea "rateuri")si a gajaitului aparut in jurul valorii de 2000rot/min. Dar ca totul sa fie complet, la pornirea la rece (dimineata de exemplu) dupa vreo 10secunde de la pornire se ineaca motorul pentru o secunda, turometrul scazand pana pe la 600rot, dupa care isi revine de la sine.

ce sa zic, sper sa gaseasca buba si sa o remedieze.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 May 2009, 16:34 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2007, 14:22
Posts: 68
Car: ALFA 147
Location: Bucuresti
si eu am patit-o si s-a dovedit ca fiind o pb cu debitmetrul - s-a schimbat.. da misto rateuri dadea :peace:

_________________
ALFA ROMEO 147


Top
   
PostPosted: 29 May 2009, 16:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6691
Location: Brasov... oarecum.
acum nu ma intelege gresit, nu da rateuri cum dau trabanturile sau mai stiu eu ce masini, ci pur si simplu pierde putere, te da cu nasul de volan, dar doar pe momentele de accelerare. in momentele de mers constant totul e in regula.
adevarul e ca ar fi bine sa fie debitmetrul si nu altceva mai grav (inix, tu banuiesc ca tot motorizare diesel ai?!)

am facut si socoteala cat m-a costat: 460ron (rotunjit). mai trebuie sa verific suma ce m-ar fi costat daca luam consumabilele de la ei. initial ei mi-au zis o cifra care depasea cat am platit eu, insa era ceva aproximat, si deci nu ma incumet sa scriu aici pana nu verific.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 00:21 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2007, 14:22
Posts: 68
Car: ALFA 147
Location: Bucuresti
da stiu la ce rateuri te referi si nu nu am diesel am benzina (1.6TS) dar efectul e acelasi ;)

ziceam ca e misto pocnitura nu si franarea brusca a masini (parca nu are aer) apoi zvagnitura.. aia e naspa.. asa am patit si eu.. primul lucru care l-am facut atunci a fost sa bag ceva de curatare injectoare - aditiv de benzina la mine de la 2+2 - si s-a mai potolit, nu de tot dar considerabil (nu mai avea rateurile alea violente dar tot nus facea relati cum trebuie) - o fi fost ceva in benzina :| traim in romania si cine stie, poate doar multe impuritati deci poti sa incerci - pasul 2 schimbat debitmetru si GATA

daca sti pe cineva cu o interfata OBD poti citi erorile de pe ECU si sunt sigur unele care suna gen air flow mass error (sau ceva in genul) sau ceva legat de parametrii nu mai tin minte exact

bafta

p.s. daca esti din buc pot sa te ajut cu o citire ECU da-mi un pm sau pe yahoo - id-ul e in datele de user

_________________
ALFA ROMEO 147


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 02:06 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6691
Location: Brasov... oarecum.
pai din ce descri tu nu prea se potriveste la mine, poate din cauza ca e motorina, iar motorina nu se aprinde spontan. la mine nu pocneste nimic, din masina se aude mai mult ca un fasait, flescait, iar dupa ce te da in nas revine la normal, nu smuceste.
si da, sunt in bucuresti. poate am ceva timp sa ne intalnim, dar doar saptamana viitoare. te anunt prin pm. multumesc mult de ajutor

dar totusi o intrebare: dadea rateuri si daca stateai pe loc si ambalai motorul? sau doar in sarcina? la mine numai in sarcina se intampla.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 10:27 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2007, 14:22
Posts: 68
Car: ALFA 147
Location: Bucuresti
da smucitura poate e doar caracteristica la benzina - alta aprindere. si da se intampla pe loc dar nu la fel de violent - dar la relati la rece la fel facea se ineca - poate difera din cauza motorizarilor. poti sa incerci cu aditivul ala, nu ai ce pierde poate o fi de la motorina care ai pus-o. :) ceva asemanator dar fara fasait sau rateuri violente am patit-o la fost masina , un fiat diesel cu motorina proasta.

_________________
ALFA ROMEO 147


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 12:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6691
Location: Brasov... oarecum.
Dupa lungi informari in stanga si in dreapta, am aflat ca pe modelul 147 nu se pot pune jenti de tabla de 16" pentru cauciucuri 205/55 R16. Prin urmare ma vad nevoit sa caut ceva de aliaj.
Printre altele care mi-au placut este si modelul din poza: OZ superturismo GT.

Buba cea mai mare este ca nu stiu ce caracteristici trebuie sa aiba janta:
- 5 x (distanta dintre prezoane) = ?
- latimea jentii, parca se noteaza cu J = ?
De mentionat ca trebuie sa se potriveasca cu cauciucuri marimea 205/55 R16

Mie imi plac foarte mult modelele cu spite, in genul celor care sunt deja pe masina. De asemenea inclin spre culoarea neagra sau alba, dar daca or fi arginti, nu-i bai.
Despre varianta de jante SH, ma mai gandesc, sa vad ce gasesc ca noi. Daca va fi cazul voi posta un anunt la sectiunea publicitate.

Deci, care are vreo idee? pentru eventuale linkuri catre magazine pe PM va rog, sa nu incalcam politica forumului.


Attachments:
1081_SUPERTURISMO GT.jpg_thumb_500_500.jpg
1081_SUPERTURISMO GT.jpg_thumb_500_500.jpg [ 173.05 KiB | Viewed 10586 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 13:20 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
5 x 98 si J7 parca,dar stie mai bine Jaguar,ca exact din astea si-a luat si el.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 249 posts ]  Go to page 1 2 3 4 510 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited