@yux masinile alea "purtate" nu sunt nici "mechanically sound", au o anumita urma de purtare si-acolo; sunt niste masini intretinute, unele poate chiar maniacal, dar nu sunt perfecte!
Mecanic, GTVul e impecabil! Tot ce s-a putut reconditiona sau inlocui la motor/ transmisie / tren de rulare s-a facut (fara sa fi desfacut motorul, deci acolo e neumblat).
Exteriorul insa nu reflecta starea mecanica, nu e nici macar ceva normal pentru o masina de varsta ei, e atinsa pe colturile stanga-fata si dreapta-spate (doar zgariata, nu e nimic spart sau indoit).
Nu stiu voi cum sunteti si la ce va uitati cand cumparati o masina, poate e un pitic de-al meu, dar chiar vreau sa vad masina asta impecabila! Si sper apoi sa obtin si pretul corect! Daca nu, o voi tine pana il voi primi..
De ceva timp il urmaresc pe
Sam van Dalen, e genul de dealer de la care mi-ar placea sa cumpar o masina someday.
(bine, mie imi si place sa ma bag in tot felul de proiecte, chiar daca nu le fac cu mainile mele, si, oricat de suparat sunt uneori (ca mai crapa ceva, ca nu se potrivesc mereu planurile), imi si place sa stau sa descopar cum functioneaza lucrurile la o masina, sa caut piese, sa gasesc solutii despre cum se pot restaura cele care nu se mai gasesc etc. Deci, chiar si daca nu s-ar pune problema de bani, tot as alege probabil o masina proiect in detrimentul uneia "mechanically sound"
♂️ Sunt putin masochist, recunosc..)
Dar, revenind, asa mi-ar placea sa vand o masina! Iar GTVul nu e inca acolo..
@dand e un tip in Ro, chiar fost alfist si forumist, care a strans o colectie draguta de masini, si care isi propune sa faca treaba asta cu inchiriatul. In prima faza doar cu masinile lui, apoi sa o extinda catre masinile prietenilor, sa faca o mini-comunitate. Personal, mi-e greu sa vad cum functioneaza chestia asta, cred ca fie o faci un business, adica ti se rupe de masini si singurul scop e sa le amortizezi si sa faci profit (ca o veritabila firma de rent-a-car), fie stai cuminte daca masinile iti sunt dragi. Presupunand ca ar fi piata in RO, oricat de avizat ar fi publicul, tot se vor purta ca si cu o masina inchiriata. Apoi mai e problema asigurarilor, in Ro nu poti face Casco la masini atat de vechi. Si chiar de-ai putea, intervine problema pieselor: unde mai gasesti de ex. capota de GTV? Personal, nu prea vad viabila asta cu inchirierea clasicelor.. Dar il astept pe
Andrei sa ma contrazica