Am zis de bine cand a fost cazul. Acum nu e bine, nu e bine deloc...
- Reclamat evacuare galagioasa de acum un an, cel putin. S-a rezolvat abia acum (intre timp cred ca au fost vreo 5-6 intrari in service)… Niste amarate de prinderi se cereau schimbate. Atatatot. (S-a umblat la evacuare, s-a recentrat. Mai aveau putin si imi taiau din ea, ca nu sta bine. Problema era la prinderile ei.)
- Saptamana trecuta o cunostiinta imi da masina si ma roaga sa i-o duc la polishat. Avea nevoie de poze proaspete pt CASCO si, din lipsa de timp, nu putea sa se duca cu ea. S-a facut polish la AI (masina mai fusese polishata la ei pentru remedierea unei zgarieturi). Rezultatul: un polish prost facut, masina plina de "holograme". Nu cred ca vreti sa stiti ce sentimente m-au incercat
cand i-am predat masina omului. Cu scuzele de riguare, pentru ca alegerea service-ului a fost mea, i-am promis ca la intoarcerea din concediu ii voi duce masina in alta parte sa remedieze hologramele, pe banii mei.
- Reclamat, inca din toamna, scartaieli ale articulatiilor fata la denivelari. Nu mereu, nu in orice conditii. Solutia : ungerea lor cu « alifie » fara ca macar sa-mi spuna ca au facut asta. In realitate ungerea lor nu e o solutie, la prima spalare/ploaie se duce alifia si incepe iar concertul.
Dupa multe vizite, astazi am cedat nervos si am plecat din service. Nu pot sa merg o data pe saptamana in service, nu e normal. Asta nu e service, e carpeala. Dau déjà destui bani pentru service-ul acestei masini, daca sunt fortat sa merg in service o data la 2 saptamani, fie si gratis, mai bine ma lipsesc. Cel mai tare imi pare rau de faptul ca ea nu e atat de firava, insa oamenii care ar trebui sa o intretina o trateaza superficial.
PS. Pentru a incerca, cat de cat, sa fiu obiectiv, trebuie sa recunosc ca m-au ajutat de-a lungul timpului, insa si suma incasata pentru servicii de mentenanta a
trei masini nu a fost chiar de neglijat.
O sa fie interesant la anul cand va trebui sa schimb distributia. Tsu’ fiind un motor iubit de mecanici, in general.