It is currently 21 May 2024, 13:19

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 453 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 719 Next
Author Message
PostPosted: 04 Dec 2015, 01:20 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15205
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Sa-mi fie cu iertare, insa unele date nu se prea leaga... Evacuarea stock mie mi se pare tacuta as hell, tu zici ca e zgomotoasa? Insa te gandesti la evacuare sport cu catalizatoare inlocuite :lol: Aia da, chiar o sa pocneasca, si... cam atat! Recunosc ca vorbesc mai putin documentat decat tine, dar 20cp doar din evacuare mi se pare de... desene animate!
Apoi, daca raportezi comportamentul dinamic la un 56 de 220cp, pleci cu o abordare gresita din start! Pe autostrada nu doar cu Brera 3.2 ar trebui sa nu ai probleme, ci cu multe alte masini moderne in pragul celor 250cp.
Consumul, oricat de hilar pare, e oarecum justificat de tractiunea integrala permanenta, de greutatea exagerata a platformei, si de un coeficient aerodinamic nu tocmai fericit. Faptul ca un diesel de 2.4 consuma peste 7 in conditii asemanatoare ar trebui sa iti dea de gandit.
Nu in ultimul rand, din pacate nu e cel mai potrivit loc sa intrebi de ramap-uri la 3.2, exista unul singur remapat in tara, facut de "american", insa e pe 159 si cu transmisie automata. Tot afara trebuie sa te documentezi, insa pentru binele tau, nu din aceleasi surse de unde se castiga 20cp din evacuare :peace:

PS1: Sunt sigur ca si Tibi poate sa ajute cu informatii pretioase in sensul asta :wink:

PS2: suspensia se rezolva rapid cu niste arcuri sport sau, dupa gusturi, cu niste coilovere. Iar masina overall e foarte misto daca nu ai pretentii de sportivitate si nu te uiti la consum. Stiu ca tu te uiti neaparat la Q4, caci altfel este inutila cu motorul ala, un 1.8TBi este cu mult mai potrivit!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2015, 01:32 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Am avut pe mana peste 2 luni un slk 350 si nu am coborat cu el sub 14 in oras.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2015, 01:49 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4238
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Slk 350 nu consuma 10 urban nici macar in specificatiile producatorului. :roll2:
Mi se pare doar mie sau e ceva aiurea in a incepe discutia de achizitie a unui v6 benzina si cu tractiune integrala tocmai prin prisma consumului ? Nu mai zic de evacuarea stock, care e riser-style(presupun ca ati vrut sa scrieti racer), deja aici e perceptie fina, nu e pentru oricine. Clar o evacuare sport cu aport de 20 cai frumoshi sigur e ce trebuie, o face mai cuminte, e aproape ca butonul de mute de la telefon...

P. S. Nu m-am putut abtine

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2015, 02:31 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
In Bucuresti sub 14 e greu de crezut si cu un motor de 2 litri.
Deci am inteles, nu se stie nimeni pe la noi cu motorul ala. Mersi!

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2015, 14:41 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
ilario Quote:
Am gasit acest test-drive cu Alfa Brera 1.8 tbi.
Din ce spune ''Davide'' pare ca dezamageste foarte mult aceasta masina, aproape din toate punctele de vedere, in afara de design.

https://www.youtube.com/watch?v=Il-ujILxYrM
Tipul testeaza doar masini "adevarate", glorii trecute dar care au intrat in istorie, e un petrol head old school daca vrei. Masina lui personala de zi cu zi este un Porsche 911, asa ca omul are un anumit standard si ceva experienta, tocmai de aceea este si atat de apreciat. Stiind ce backround are el si mai stiind si ca Brera nu a avut niciodata pretentii foarte mari de sportivitate, testul si verdictul sunt chiar ok. Daca eu as cauta o Brera cu motorul asta (si e singura pe care chiar as vrea sa o incerc si eu) as cumpara-o si datorita testului asta, nu in ciuda lui.
bmf Quote:
Deci am inteles, nu se stie nimeni pe la noi cu motorul ala. Mersi!
La noi pe forum doar utilizatorul zapper a avut o Brera in configuratia asta.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 30 Dec 2015, 17:53 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
madkat Quote:
@bmf
tu ce-ti doresti - V6 sau Q4 ?
ca daca vrei q4, cauta un 59 2.4 q4. Iti va placea mult mai mult decat brera v6...

daca vrei V6 uita de platforma 939 si cauta-ti un Busso. Ori 2.5 ori 3.2

Da, stiu, 156 sau 147 cu 3.2 sau chiar 2.5 cu Q4-ul CW-ului ar fi fost de vis. Dar din pacate nu exista, si nici nu stiu daca se poate "face".
Tocmai am testat un 2.4 Q4 si pot spune ca nu m-a dat pe spate. Bine, sunt prost invatat de faptul ca am un CW cu vreo 20 cai peste puterea lui, la cel putin 200kg mai jos, mult mai brutal si responsiv. In plus torsenul 2 de pe spate imi da alta incredere cand iau o curba.
Probabil ca dupa un remap si o turbina mai mare si 2.4 face legea insa kilogramele in plus se vad... rau de tot.
3.2 V6 fiind NASP... na, trage "mai lin" insa mi s-a parut si f zgomotoasa ca evacuare. Adica gen mult zgomot pt nimic. Si multa benzina arsa, dar pentru ce, nu m-am prins.
Nu vreau V, dar vreau peste 4 cilindri clar. Un L e mult mai echilibrat.
Se poate face cred, daca se ia un CW si se transplanteaza motorul (am vazut loc de tunel cardan si la 156 facelift sedan). Am inteles ca (,) cutia de viteze tot aia e. Torsenul interaxial e bolt-on pe cutia de 156. Problema cea mare e ca final drive-ul e de diesel si trebuie facut un amestec intre pinioanele din cutii, altfel treptele se termina destul de repede. Q4 e un sistem cu pierderi, nu cred ca un V6 aspirat ar fi ceva wow pt el. Eu zic ca o combinatie misto ar fi un CW cu un motor de 2.4 diesel pe el si cu matanii sa nu se rupa ce e dupa cutia de viteze.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2016, 12:02 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2016, 21:38
Posts: 124
Car: Brera 2.2 JTS
Location: Bucuresti
Salutare,
Sunt interesat sa achizitionez o Brera si din nefericire nu prea am din ce alege momentan de pe piata, asa ca m-am gandit sa va intreb pe voi, daca este cineva interesat sa se desparta de a lui.

Am gasit urmatoarele anunturi "tentante":
http://olx.ro/oferta/alfa-romeo-2-4-jtd ... d0f66f6ca6" onclick="window.open(this.href);return false; -despre masina asta se mai vorbeste pe un topic, aparent e promisa cuiva

http://olx.ro/oferta/alfa-romeo-brera-I ... d0f66f6ca6" onclick="window.open(this.href);return false; - raportul pret/km si taxa platita pare cam bun. Daca stie cineva masina si poate da un feedback e binevenit.

Mai am o intrebare. Imi poate cineva spune care e povestea EGR-ului si de ce se dezactiveaza? Am citit pe forum ca e indicat si ca toata lumea face asta la motorul de 2.4 insa nu am gasit si motivul, si de asemenea mi se pare putin ciudat sa dezactivezi EGR-ul la o masina...nu scad performantele printre altele?

Multumesc in avans pentru ajutor

_________________
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2016, 12:20 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Cea de tm nu o stiu insa cea de bv nu are nici o legatura cu anuntul. Masina nu are taxa platita printre altele.

Referitor la partea de egr, se anuleaza pentru ca in general se blocheaza si face si mizerie in admisie pe langa altele.

Legat de performante: incearca sa iti tragi un furtun din pantaloni, spate, eventual dupa ce mananci niste fasole. Iesi la alergat si respira pe el, cum te simti?

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2016, 12:21 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 459
Pe a 2-a o stiu eu, a trecut pe la mine acum ceva timp cand inca era cat de cat in mintie ei.

De atunci a mai schimbat 2 proprietari si a ajuns o semi-epava, nu pierde timpul sa te duci s-o vezi...

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2016, 12:40 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2016, 21:38
Posts: 124
Car: Brera 2.2 JTS
Location: Bucuresti
tzzivii Quote:
Cea de tm nu o stiu insa cea de bv nu are nici o legatura cu anuntul. Masina nu are taxa platita printre altele.

Referitor la partea de egr, se anuleaza pentru ca in general se blocheaza si face si mizerie in admisie pe langa altele.

Legat de performante: incearca sa iti tragi un furtun din pantaloni, spate, eventual dupa ce mananci niste fasole. Iesi la alergat si respira pe el, cum te simti?
Sunt de acord cu tine, nu sunt mecanic, dar din cate stiu eu, EGR-ul prin recircularea noxelor protejeaza catalizatorul, filtrul de particule, scade consumul (asta nu e ceva vital sa zicem) si iti protejeaza turbina.
Oricum, va cred pe cuvant, sigur stiti mai bine ca mine ce se face si ce nu pe Alfa :lol: . Mersi pentru input

_________________
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2016, 14:35 
Offline
User avatar

Joined: 01 May 2013, 12:39
Posts: 116
Car: alfa romeo 159
Location: Bucuresti- Pitesti
Pe cea de Bv, am văzut-o acum 2 ani prin Câmpulung si nu mi-a plăcut cum se prezenta la exterior la acel moment.
Judecând după anunț te apucă râsul :lol:

Full opțională
Navigatie mare color
Piele alcantara
Plafon Panoramic
start stop ...

Ocazie


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2016, 18:33 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6628
Location: Brasov... oarecum.
tzzivii Quote:
... incearca sa iti tragi un furtun din pantaloni, spate, eventual dupa ce mananci niste fasole. Iesi la alergat si respira pe el, cum te simti?
Asta mi-a placut la nebunie :lol:

Tzzivii a fost destul de plastic in exprimare si poate nu chiar suficient de explicit.
Hai sa incerc eu sa ma exprim mai bine... sper sa nu o dau de gard: EGR-ul a luat nastere, la toate marcile nu numai la Alfa, din nevoia de a reduce poluarea ce iese pe teava de esapament. Prin reintroducerea unei parti din gazele de esapament in camera de ardere, se mai supun inca o data combustiei diverse particule nearse sau nearse complet. E cam ca alcoolul dublu distilat :lol: Dar stai chill ca asta se intampla in general in ture joase. Cand insa esti la blana, EGR-ul e inchis, si motorul combina doar aer curat si motorina.
Din motive inca necunoscute, Giusepe la planseta lui de proiectare a gandit acest sistem sa nu fie un exemplu de fiabilitate. Prin urmare, componenta se defecteaza in timp ajungand in stadiul final sa blocheze clapeta pe inchis sau deschis. Insa pana atunci e o cale lunga si anevoioasa de comportamente dubioase ale motorului.
Chiar si cand EGR-ul functioneaza ok implicatiile nu sunt prea sanatoase pentru motor, pe termen lung: in principal, colmatarea admisiei cu produsele reziduale aflate in fluxul reintrodus in camera de ardere. Ca urmare, motorul nu mai va functiona sanatos cu o galerie colmatata, deci si protejarea planetei se duce de rapa. Problema s-ar rezolva in cazul Alfa cu o curatare a admisiei si inlocuirea EGR-ului. Asta daca vrei sa cheltuiesti banii aia. Pentru ca pe langa schimbarea piesei in sine, curatarea admisiei se face cu darea jos in prealabil a distributiei. Odata data jos aceasta, e musai sa schimbi macar curelele daca nu si rolele... Si dupa cum vezi, ori te sincronizezi cu schimbul de distributie, ori mai bagi mana, mai adanc, in buzunar.
Cat despre performante, cred ca Tzzivii a fost foarte elocvent: nu poti functiona la maxim cu un aer deja folosit.

Exista si dezavantaje ale anularii functiei EGR-ului: motorul se va incalzi mai greu in perioadele reci. Eu vad insa asta ca un compromis acceptabil pe termen lung.

Mno, acum decizia iti apartine: daca tii asa de mult la planeta poti pastra EGR-ul, dar iti asumi responsabilitatea de a-l curata/schimba ori de cate ori e nevoie. Asemeni si curatarea periodica a admisiei. In caz contrar, e doar o actiune menita sa te incalzeasca pe tine moral ca faci bine cand de fapt nu faci. Varianta 2, este sa anulezi functia si sa poluezi usor mai mult in ture joase.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2016, 18:50 
Offline

Joined: 17 Apr 2013, 21:45
Posts: 323
Car: 156 8v '02
Location: Timișoara
Pe scurt, singurul scop în viață al EGR-ului e să reducă emisiile de NOₓ prin reducerea temperaturii de ardere.

Nu-i o chestie specifică de Alfa nici existența lui, nici practica posesorilor de a-l elimina.

Nu-ți închipui totuși că toată lumea face asta, eu de ex am mașina de ~50k și l-am curățat o singură dată, și aia mai mult de curiozitate că nu era necesar. Jeg am găsit în el, dar mai era mult până să ajungă să se blocheze. Asta la 1.9-le 8v, posibil la 20v să fie altfel. Oricum depinde și de stilul de condus.

_________________
Don't. Cut.


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2016, 19:07 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3787
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Oxizii de azot (NOx) se formeaza atunci cand arderea are loc in prezenta oxigenului in exces, la temperaturi ridicate, cum spune Sneaker. Dieselul functioneaza cu un amestec sarac, asa ca inlocuind o parte din aerul proaspat cu gaze deja arse, sarace in oxigen, se reduce si cantitatea de NOx din gazele rezultate.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2016, 22:07 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2016, 21:38
Posts: 124
Car: Brera 2.2 JTS
Location: Bucuresti
Mersi pentru raspunsuri, am inteles cum sta treaba cu EGR-ul, nu pare ceva de speriat. :lol:
In alta ordine de idei, astazi am vazut Brera lui gabrieldima si pot sa spun ca m-a incantat. Eu nu sunt fan benzina deloc , si eram destul de setat pe 2.4 diesel insa parca m-a facut sa privesc motorul ala de 2.2 cu alti ochi.

_________________
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2016, 16:55 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2016, 21:38
Posts: 124
Car: Brera 2.2 JTS
Location: Bucuresti
Si daca tot ma uit la benzinare...masina asta o stie cineva?
http://olx.ro/oferta/alfa-romeo-brera-I ... 2026ec48dd" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2016, 18:16 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15205
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
In 2010 venea Claudiu (LCG) cu ea la Fest (cea cu numar de BH). A apartinut apoi lui Viorel, un tip pasionat din Constanta care detine si un Spider S3 cu care ne-a incantat la ultimele Festuri. Din pacate, masina a stat foarte mult timp neutilizata intr-un garaj, si s-a vandut recent cu tot cu garaj :) Noul proprietar a vrut garajul, nu masina, motiv pentru care a scos-o la vanzare. Despre starea tehnica nu cunosc absolut nimic.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2016, 19:20 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2016, 21:38
Posts: 124
Car: Brera 2.2 JTS
Location: Bucuresti
ALXege Quote:
In 2010 venea Claudiu (LCG) cu ea la Fest (cea cu numar de BH). A apartinut apoi lui Viorel, un tip pasionat din Constanta care detine si un Spider S3 cu care ne-a incantat la ultimele Festuri. Din pacate, masina a stat foarte mult timp neutilizata intr-un garaj, si s-a vandut recent cu tot cu garaj :) Noul proprietar a vrut garajul, nu masina, motiv pentru care a scos-o la vanzare. Despre starea tehnica nu cunosc absolut nimic.
Exact asta mi-a spus si tipul la telefon, o are din August. Daca spui ca Viorel e pasionat banuiesc ca a avut grija de ea. Are cont pe forum? As putea lua legatura cu el in vreun fel?
Merge maine un prieten sa o vada si daca se prezinta bine probabil voi face un drum pana la Constanta.

_________________
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2016, 19:33 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15205
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
classico, dar intra rar spre deloc.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2016, 17:51 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Dupa ce am mers cu motorul de 3.2 pe asta, imi imaginez ce naspa e in cea cu motor de 2.2, cand incep sa faca opturi baietii cu 1.4 TSI in jurul meu sau isi fac selfie cei cu 1.9 TDI la "uite la ce i-am dat-o la semafor la Brera aia" :(
Masina e f frumoasa dar e grea si submotorizata. Incep sa inteleg de ce toti spun ca doar cea cu motor de 2.4 JTDm e relevanta.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2016, 13:45 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
madkat Quote:
chiar, 1.4 TSI, cu mai putini cai, e ceva mai rapid. Nu am comparat niciodata, dar asa-i :D
Cuplu mai mare la ture joase, ce sa-i faci.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2016, 15:11 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3583
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Brera TBi si atat :wink:

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 05 Feb 2016, 00:13 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2016, 21:38
Posts: 124
Car: Brera 2.2 JTS
Location: Bucuresti
Am intrat in posesia acestei bijuterii de mai putin de 2 saptamani. Inca suntem in luna de miere :lol:
Ca prima impresie, ma bucur ca am facut alegerea asta, si oricat de fan diesel sunt, personal cred ca motorul de 2.2 e ce trebuie pe masina asta in ciuda consumului (de care eram constient). Se conduce mai greu decat ce eram eu obisnuit, dar acum dupa ce ne-am acomodat mi se pare o experienta foarte placuta in spatele volanului. Nu am avut timp de poze, o sa-i deschid topic in curand, pana atunci va atasez cel mai sexy fund ever :lol: :lol:


Attachments:
image2.JPG
image2.JPG [ 110.38 KiB | Viewed 8004 times ]

_________________
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
Top
   
PostPosted: 05 Feb 2016, 00:26 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3583
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Da, e unul dintre cele mai frumoase modele produse de Alfa!

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 05 Feb 2016, 00:31 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3186
IObi Quote:
Am intrat in posesia acestei bijuterii de mai putin de 2 saptamani. Inca suntem in luna de miere :lol:
Ca prima impresie, ma bucur ca am facut alegerea asta, si oricat de fan diesel sunt, personal cred ca motorul de 2.2 e ce trebuie pe masina asta in ciuda consumului (de care eram constient). Se conduce mai greu decat ce eram eu obisnuit, dar acum dupa ce ne-am acomodat mi se pare o experienta foarte placuta in spatele volanului. Nu am avut timp de poze, o sa-i deschid topic in curand, pana atunci va atasez cel mai sexy fund ever :lol: :lol:
Bravo!

Ne vedem in weekend? :naughty:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 453 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 719 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]