*daca ai avea bucsile de la bara stabilizatoare uzate,in mod sigur la denivelari ar troncani,destul de tare!
*daca ai bucsile de la bara stabilizatoare poliuretanice,atunci necesita gresare cu vaselina ce are in componenta pulbere de cupru!
*eu zic,dupa cum ti-am spus,ca sunt bucsile de la bratele superioare,din cauza ca nu sunt gresate si a calduri,cauciucul se dilata mai mult decat aluminiu,deci presiunea in bucse creste si prin frecarea produsa de oscilatia bratului apare un scartait!cel mai simplu si ieftin,depreseaza pivotul superior si misca cu mana bratul sus-jos,daca scartie,greseaza bucsile cu vaselina speciala pt cauciuc,plastic!daca desfaci o bucse de la un brat nou o sa vezi ca este gresata!
spor la treaba!
_________________
**Alfa Romeo Giulia Q4 280cp
**Alfa Romeo Spider, Zoe 1.8 ts
**Alfa Romeo 156 TI, Busso engine
**Alfa Romeo 159SW, 1.8mpi
Ex:
Alfa Romeo 159SW,TBI TI
Alfa Romeo Gt Blackline
Alfa 156 sw,1.9jtd,115cp
Alfa Romeo Brera, 2.4jtdm, 210cp +
Alfa 159 SW, 2.4jtdm, 210cp
Alfa 156,1.9jtdm,150cp+
Alfa Giullieta 2.0jtdm
Alfa 159sw,1.9jtdm,150cp
Alfa Crosswagon,Q4
Alfa 147 selespeed,2.0TS,150cp
Alfa 156sw,1.9-115cp
Alfa 166,2.4jtd-136cp
Alfa 156,2.0ts-150cp
Alfa 147,1.6ts-120cp