Deci eu cu geamurile inchise la GT nu aud absolut nimic, uneori la semafor aud motorul celui de langa mine daca e tot diesel... la drum intis pot spune ca e mai silentios decat 1.6TS. Motorul 8V este mai zgomotos, asta bineintes daca comparam motoare cu accelasi grad de uzura.
Pe de alta parte nu inteleg o chestie la tine, cum pana mea sa bagi cu miile in masina? Adica daca nu te pricepi in alegerea ei, ia un amic cu tine ( comanr sau BZ-76-DIA daca nu ma insel stau destul de aproape de tine ) la vizionare sa te ajute sa alegi o masina ok si care iti pot estima la fata locului cam cati bani mai trebuiesc investiti pentru a fi ok. Eu asa as face daca nu m-as pricepe.
De asemenea din punctul meu de vedere motorul diesel este mai pretentios decat cel pe benzina ( egr, turbo, valve, senzor presiune, debitmetru, etc ), daca masina este destul de uzata aceste componente nu mai sunt in stare optima si necesita reconditionare sau inlocuire, pe cand un motor pe benzina are 2 sonde si un debitmetru, iar uneori mai trebuiesc inlocuite bujiile + fisele... rezolvi toate problemele de management cu maxim 1000-1500 lei, iar apoi nu mai ai treaba... si daca vrei consum redus ii pui GPL si aia e, nu te doare capul.
Eu in locul tau as alege un 147 TS si as pune GPL daca situatia financiara nu este prea roz, iti garantez este mult mai usor de intretinut decat dieselul si asa ai si o masina mai noua decat 145-le, insa nahh tu stii cel mai bine