Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
ALFA vs VW https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=99 |
Page 1 of 12 |
Author: | ALXege [ 09 Jan 2006, 17:06 ] |
Post subject: | ALFA vs VW |
scuze alex, nu am putut sa nu remarc replica ta putin rautacioasa din poza cu motorul 155-ului venit duminica la intalnire.. Asadar, este vorba de un 2.5 V6 de 165cp, iata si performantele: Max. output: 167.3 PS (165.0 bhp) (123 kW)@5800 rpm Max. torque: 216.0 Nm (159 lbft) (22 kgm)@4500 rpm 0-100km/h: 8.4 s Top speed: 216 km/h mai multe gasiti la http://www.globalcar.com/datasheet/Alfa ... 52.5V6.htm in primul rand vreau sa clarific un Versus despre care vorbeam cu 15624jtd la intalnire, adika cu propria-ti masina, Alfa 147 2.0 T Spark 150cp, care are urmatoarele performante: Putere max: kW (CP)/rpm 110(150)6300 Cuplu max: Nm (kgm)/rpm 181(18,5)3800 Viteza maxima (km/h) 208 Acceleratie 0-100 km/h (s) 9,3 , ceea ce stim cu totii ca e departe de realitate avand in vedere ca eu, cu cel mai mic motor, 1.6 105cp, scot 9.6 pana la 100 si am 210 viteza maxima (datele reale). Deci tu ai undeva in 8.2-8.5 suta iar viteza maxima 220+. Ceea ce n-as putea spune si despre 155, chiar daca datele tehnice ar fi mai slabe pe hartie, sa nu uitam ca vorbim despre o masina din `94, deci motorul este ceva mai uzat si nu mai are chiar performantele mentionate. Este discutabil, recunosc ca eu am mers pe mana ta, 15624jtd pe mana 155lui. Poate m-am inselat avand in vedere ca exista o diferenta semnificativa si de cuplu, nu numai de cai, dar si de gerutate. Legat in mod direct de replica ta o sa fac o comparatie cu o masina din gama VW, an/clasa/motor comparabile. Este vorba de 1992 VW Passat VR6, iata performantele: Max. output: 176.4 PS (174.0 bhp) (129.8 kW)@5800 rpm Max. torque: 234.0 Nm (173 lbft) (23.9 kgm)@4500 rpm 0-100km/h: 7.8 s Top speed: 224 km/h Iata si un motor generatie `88, G60: Max. output: 162.2 PS (160.0 bhp) (119.3 kW)@5600 rpm Max. torque: 225.0 Nm (166 lbft) (22.9 kgm)@4000 rpm 0-60mph: 8 s 0-100km/h: 8.3 s Quarter mile: 16.80s Top speed: 225 km/h Cred ca VW nu prea are de ce sa moara la vederea 155lui de duminica, avand si el ceva capodopere pe vremea aia |
Author: | aiculedtzu [ 09 Jan 2006, 20:28 ] | ||
Post subject: | |||
A mai existat si un 155 Q4 1995 cmc L4 Turbo 190 CP @ 6000 rpm 283 Nm @ 2500 rpm Tractiune integrala 0-100kmh - 7.0 sec Vmax - 225 kmh Si sa nu uitam ca Alfa 155 a dominat cativa ani DTM-ul, adica le-a tras-o nemtilor la ei acasa
|
Author: | ALXege [ 09 Jan 2006, 20:40 ] |
Post subject: | |
Stiu, am gasit pe net si despre ala.. asa a existat si Lancia Delta Turbo Integrale, dar a existat si Audi S2 si tot asa.. legende au existat, si din partea italienilor si din partea nemtilor, nu zic nu.. Ce am vrut sa zic in postul de mai sus este ca si nemtii au stiut sa faca motoare si versiuni ceva mai nervoase ale banalelor masini de serie.. Asa cum V6le de pe portbagajul 155ului de duminca impune respect, la fel si o inscriptie de VR6 impune respect, ca sa nu mai zic de S, sau sa fiu si mai sadic, RS, pe AUDI |
Author: | aiculedtzu [ 10 Jan 2006, 01:14 ] |
Post subject: | |
Din cate am vazut acest versus este despre Alfa si VW, mai precis 155 vs VR6 (G60), asa ca ti-am dat un exemplu de 155 care a facut istorie si in varianta de strada cam bate modele VW mai sus mentionate. Cat despre modelele RS de la Audi, stai linistit ca se pregateste un 159 GTA care va avea ori un motor V8 Maserati ori un V6 biturbo, dar in ambele cazuri puterea va fi de peste 400 CP care vor fi pusi pe sosea prin intermediul ingeniosului sistem Q4. Iar daca tot vorbim de masini sport si supersport ar trebui sa stii ca italienii sunt lideri la acest capitol iar pentru a-mi sustine afirmatia ajunge sa spun doar un cuvant: Ferrari. |
Author: | ALXege [ 10 Jan 2006, 03:42 ] |
Post subject: | |
Actualul RS4 este un 4.2 V6 BiTurbo de 420cp, quattro! A8 W12 e un 6.0 de 550cp.. La asta ma refeream cand vorbeam despre audi! De acord cu ultima ta afirmatie, as completa eu si Lamborghini, chiar si Masserati.. Dar si nemtii au Porsche, au Vision SLR dezvoltat impreuna cu McLaren etc exotice sunt multe.. Am senzatia ca nu ai inteles unde bat in acest post, nu caut nici pe departe sa dovedesc faptul ca VW ingenuncheaza Alfa, sau ca nemtii ingenuncheaza italienii.. incerc doar sa infrirm contrariul! Daca vrei sa stii unde vad eu intradevar diferenta intre Alfa si VW, iata: daca un VW nu-mi inspira aproape nimik, decat sobrietate si rigiditate, poate chiar ceva casual, popular, Alfa imi inspira frumusete, eleganta, rafinament si sportivitate! Daca un Golf spre exemplu poti intalni si un banal SDI de 65cp cu jante de tabla si manivela la geam, ei bine, intr-o Alfa vei sti de la bun inceput ca esti tratat cu mare atentie, cea mai mica motorizare iti ofera ceva senzatii sport iar dotarile si rafinamentul le intalnesti inca de la cele mai slabe modele.. |
Author: | Tupac [ 10 Jan 2006, 03:59 ] |
Post subject: | |
ALX-EGE Quote: ... A8 W12 e un 6.0 de 550cp..
Are 450CP din cate stie eu si 0-100Km/h in 5.0s aproximativ..... Si sunt mandru ca am condus unul! Este o senzatie cu care nu te intalnesti de multe ori in viata. Este demential. Dupa ce conduci o asa masina, sincer, orice, dar absolut orice masina (excluzand aici Ferrari, sau ceva de genul) ti se pare o nereusita adaptare a unei carute.. |
Author: | aiculedtzu [ 10 Jan 2006, 12:25 ] |
Post subject: | |
ALX-EGE Quote: Actualul RS4 este un 4.2 V6 BiTurbo de 420cp, quattro! A8 W12 e un 6.0 de 550cp.. La asta ma refeream cand vorbeam despre audi!
Este posibil ca tu sa nu ma fi inteles. Nu am spus nici o secunda ca VW nu sunt masini bune, sunt OK, dar eu nu le pot pune la acelasi nivel cu Alfa mai ales cand vine vorba de sportivitate, design sau de imagine. Si sa fim sinceri, VW sunt masini de duzina cu un design monoton pe care le vezi la tot pasul. Cat despre Audi pot sa spun ca am facut test drive (la limita) cu toata gama lor, de la a3 la a8 si sincer nu am fost nici pe departe asa de impresionat ca si tupac P.S. 1. RS4 are motor V8 aspirat (deci fara turbo). 2. A8 W12 are 450 CP |
Author: | ALXege [ 10 Jan 2006, 15:40 ] |
Post subject: | |
ALX-EGE Quote: nu caut nici pe departe sa dovedesc faptul ca VW ingenuncheaza Alfa, sau ca nemtii ingenuncheaza italienii.. incerc doar sa infrirm contrariul!
Daca vrei sa stii unde vad eu intradevar diferenta intre Alfa si VW, iata: daca un VW nu-mi inspira aproape nimik, decat sobrietate si rigiditate, poate chiar ceva casual, popular, Alfa imi inspira frumusete, eleganta, rafinament si sportivitate! aiculedtzu Quote: Nu am spus nici o secunda ca VW nu sunt masini bune, sunt OK, dar eu nu le pot pune la acelasi nivel cu Alfa mai ales cand vine vorba de sportivitate, design sau de imagine. Si sa fim sinceri, VW sunt masini de duzina cu un design monoton pe care le vezi la tot pasul.
Stii tu vorba aia, noi vorbim impreuna dar ne intelegem separat.. Cred ca amandoi avem puncte de vedere comune si cu toate astea avem o divergenta..Offtopic.. ai jucat Mortal Kombat 2 la vremea lui? |
Author: | Tupac [ 11 Jan 2006, 01:39 ] |
Post subject: | |
Aicule, nu stiu de tine, dar pe mine A8 6.0 full,model exclusiv, 150.000E aproxiamtiv, m-a marcat pe viata. Daca pe tine nu, poate ai una acasa si de aia |
Author: | aiculedtzu [ 11 Jan 2006, 01:43 ] |
Post subject: | |
Sporturi de lupta faceam de cand ma stiu asa preferam sa ma joc Need For Speed. BTW, acum 6 ani prima mea masina a fost un Golf III 1.8i de 90 CP si mi se parea misto din simplul motiv ca nu era Dacia |
Author: | ALXege [ 11 Jan 2006, 03:05 ] |
Post subject: | |
aiculedtzu Quote: Sporturi de lupta faceam de cand ma stiu asa preferam sa ma joc Need For Speed.
Intrebam de Mortal Kombat din simplul motiv ca am crezut ca de acolo provine nickul tau..
|
Author: | alexmirica [ 11 Jan 2006, 03:10 ] |
Post subject: | |
Io am la firma un Mercedes Brabus cu ditamai uzina V12, am prins cu ea niste viteze cum nici cu Alfa nu visez... dar nu... nu ma atrage in mod special, sportivitate nici atat, e molateca rau masina, iti vine sa si dormi, nu te tine in priza, nu iti inspira sportivitate, etc... La fel si cu Volvo 850 2.5T de 170CP... Desi e mai puternica ca a mea... iarasi... nu simt nimic! Trage si-atat! Nu pompeaza adrenalina in sange deloc! Noah... Singura masina care se apropia cat de cat ca sportivitate a fost un defunct Peugeot 206 S16... care sincer sa fiu, deoarece am condus-o, ma face pe mine cu toti cei 2.0TS ai mei. E pur si simplu VIOLENTA masina. Bafta! |
Author: | Alex [ 18 Jan 2006, 12:04 ] |
Post subject: | |
aaa ma scuzati ca ma bag si io in versus...de masinile japoneze ati auzit? Io cand ma fac mare mi-as dori o toyota supra |
Author: | ALXege [ 18 Jan 2006, 14:28 ] |
Post subject: | |
Supra mi se pare a fi mai mult un mit, in realitate fiind o masina mult prea scumpa si greu de intretinut, presupun ca mai rar piese pe la noi, ca sa nu mai zic de modificari, ca aia nu e masina de filtru+evacuare+cip.. Intradevar are posibilitati imense, in Polonia a fost urcata spre 1000cp, dar mi se pare a fi mai mult o exotica decat o masina de strada. Pe circuit probabil ca face legea, insa pe strada este mult dezavantajata de tractiunea spate, pe primii 400m pierde in fata unui Impreza STI, chiar in conditiile unei diferente de aprox 300cp.. Asa imi place si skylineul, dar tot exotica mi se pare masinuta.. Si honda NSX este interesanta Dintre cele mai pamantene, un model deosebit de reusit mi se pare Civicul de prin `92-`95.. Imi pare rau ca vorbesc nedocumentat, nu cunosc nici numerotatia modelului, nici exact anii intre care a fost produsa, dar cu siguranta stiti la care ma refer.. Stiu ca exista un motor de 1.6 160cp care putea fi usor impins spre 200cp din ce am citit.. Dintre cele noi imi place mult EVO8, am vazut recent la Top Gear ca pe circuit bate si un Lambo Murcielago |
Author: | alexmirica [ 18 Jan 2006, 14:33 ] |
Post subject: | |
Da... mai e un avantaj: Skyline-ul e un adevarat Playstation pe roti, ECU-ul este "open", in sensul ca nu trebuie sa ai 'spemii de coduri ca sa accesezi tabelele de injectie, sunt pur si simplu direct accesibile folosind niste softuri disponibile la niste costuri mici, astfel incat cu un simplu laptop plus o interfata de comunicare poti sa ajustezi parametrii motorului dupa bunul plac, ba chiar si realtime, in functie de anumite imprejurari. De aceea castiga mult! La capitolul asta e imbatabil, din acest motiv este o masina agreata de multi tuneri. |
Author: | ALXege [ 18 Jan 2006, 16:41 ] |
Post subject: | |
Dar are si un dezavantaj, nu s-a produs decat cu volan pe dreapta Legat de remaparea ECUlui la maisnile japoneze, am inteles de la un bun prieten ca este aproape imposibil, se poate doar cu niste costuri foarte mari si impreuna cu alte modificari ale motorului.. El are o Mazda 3 2.0 150cp si nu prea poate sa mai scoata nimic din motorul ala fara modificari complexe, gen kituri turbo.. Doar chip universal dar in care sincer sa fiu eu nu prea am mare incredere.. Si am inteles ca asa stau lucrurile cam la toata gama actuala de japoneze.. |
Author: | alexmirica [ 18 Jan 2006, 17:09 ] |
Post subject: | |
Ma refeream la Skyline, nu la masini japoneze in general! La fel sta treaba si la Subaru! |
Author: | aiculedtzu [ 19 Jan 2006, 19:45 ] |
Post subject: | |
ce de offtopic p'aici |
Author: | alexmirica [ 19 Jan 2006, 20:56 ] |
Post subject: | |
Mai sta 2-3 zile dupa care sufera o curatenie generala forumul asta! |
Author: | Alexandrus [ 26 Jun 2006, 14:53 ] |
Post subject: | |
Sincer sa fiu, un 155 GTA nu prea are rival in opinia mea, cel putin de la VW nu vad nimic care sa poata atinge performantele alea(2.0 L turbo 400CP, Q4, 1100kg). |
Author: | Allex [ 07 Sep 2006, 23:28 ] |
Post subject: | |
Scuze ca intervin dar am inteles ca existo un evo 8 de 2l cu 400 cp, s-ar putea sa aiba mai mult de 1100 kg, dar nu cred ca e mai slab ca 155 gta. |
Author: | ALXege [ 08 Sep 2006, 00:52 ] |
Post subject: | |
155 GTA?! ma scuzati, dar este pt prima oara cand aud asta, poate sunt eu ceva mai prost informat.. Evo8-ul de care vbeai tu Allex este o serie limitata numita FQ400 si costa cat nu face! |
Author: | occ [ 08 Sep 2006, 08:17 ] |
Post subject: | |
Seria speciala de EVO 8 e prezentata si de Clarkson...intr-adevar e una speciala, cea de serie are 260 cp. |
Author: | firestarter [ 15 Nov 2006, 22:07 ] |
Post subject: | |
pai deocamdata il cam bat multe din noua generatie. deh, nemtii nu au facut aliante cu americanii aia si mai nou cu chinezii. Noroc ca mai este fratele ferrari care sa mai dezlantuie niste caluti italieni sub capota de alfa |
Page 1 of 12 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |