It is currently 30 Jan 2025, 09:25

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Pornire iarna
PostPosted: 18 Oct 2006, 09:35 
Offline

Joined: 28 May 2006, 02:10
Posts: 146
Location: Oradea
Azi dimineata am avut o discutie cu tatal meu referitor la pornirea masinii iarna. Eu ma plangeam ca iarna trecuta cand erau sub -15 grade cand porneam masina, motorul facea un zgomot destul de mare, probabil datorita vascozitatii mari a uleiului.
Tatal meu mi-a spus ca in aceste situatii dai mai multe chei scurte pornind/oprind motorul pentru a se acumula presiune de ulei in pompa. Mie aceasta tactica mi se pare destul de brutala si neprietenoasa pentru masina. Voi cum procedati ?

_________________
... ratiunea a spus BMW


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2006, 03:29 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
la fel ca vara, doar ca dau cheie putin mai lung, si la sfarsit imediat in timp ce porneste se aude un sunet scurt ca de scartait, asta numai cand e rece afara, are cineva idee daca e normal asa ceva?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2006, 11:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Ma baieti... Procedati in felul urmator:
- mai intai dati DIRECT la electromotor scurt de tot (nu asteptati testul) - asta pentru restabilirea densitatii electrolitului din baterie.
- dupa aceea asteptati 5-10 secunde apoi porniti masina normal. Pentru cei cu diesel, daca afara sunt temperaturi inferioare valorii de -10°C, puneti contactul de 2...4 ori (in functie de cat de frig e) apoi dati la automat pentru a se face o preincalzire mai lunga.

Adminu'

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2006, 12:07 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2006, 12:07
Posts: 1093
Location: Bucuresti
subscriu cu adminul + ca stati vreo 3-4 minute dupa ce o porniti ca sa-si recapete uleiul propietatile de ungere, pentru ca la rece e vascos!
Nu trebuie sa va zic sa aveti ulei 2/3 din joja de ulei!

Faza cu sunetul de scaratit e de la electromotor...asta o am si eu , am inteles ca e de la mizerie intrata pe acolo.. cred ca la carbuni ceva!

_________________
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt...so I Am so Clever That Sometimes I Don't Understand a Single Word of What I Am Saying"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2006, 23:44 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1991
Location: Bucuresti
Electromotorul are reductor. Iar acolo s-a cam dus vaselina. La mine era uscat rau de tot. Solutia? Dat jos, curatat, gresat, montat la loc.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Dec 2006, 05:22 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Sal DcMilitaru, cum rezolvam si noi problema asta? cu dat jos si curatat? Cat ma costa si cat timp dureaza? Thanks!

Admin, cum adika dau scurt? Ii dau direct sa porneasca? Sau ii dau peste test dar atat de scurt cat sa nu porneasca? Fac asta o singura data? Si apoi pornesc cu test?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited