It is currently 11 Nov 2024, 00:04

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 23 Jan 2013, 09:31 
Offline

Joined: 17 Jan 2013, 10:08
Posts: 20
Car: alfa romeo 159
Sal tuturor am o alfeta 156 diesel Jtd si am mers ieri cu ea ca in fiecare zi apoi seara am bagat-o in curte.Dimineata stupoare am lasat bujia ca de obicei dar a pornit la sfert de cheie dar mergea asa in 2 3 pistoane urat rau tremura motorul nu se tura deloc deloc.Opresc imediat speriat am zis ca sa stricat motoru ma uit la ulei tot ok schimb facut recent de 200km ma uit pe la motor totul parea ok ii dau iar cheie la fel nu se accelera merge in 2 3 pistoane tremura rau de tot opresc imediat,ma duc in casa iau telefon era 7dimineata il sun pe mecanik imi zice ca vine la mine ma duc iar afara ma uit iar pe la motor ii dau cheie cand ce sa vezi a pornit la sfert mergea impecabil ca si intotdeauna fara nici o problema.Acuma de la ce a fost mentionez ca dim dupa ce las bujia dupa ce pornesc se mai aprinde in bord acolo palpaie asa vrea 30sec am inteles peaici pe forum ca ar fi o bujie arsa sau 2 sa fie asta problema sau ce ar putea fi?Mecanicul asa a zis ca probabil e o bujie arsa doua si cand a pornit na facut explozie in toate pistoanele si au pornit numai 2 sau3 si mia zis dimineata sa las bujia de 2 3 ori sau sa ne uitam la ele daca sant arse vreuna voi ce credeti ar putea fi alceva ma speriat rau am mai avut motoare diesel golf passat seat laguna multe dar ca mtorul asta de alfa nam mai vazut sant super multumita de ea nas vrea sa se strice ceva e motorizarea 2.4jtd an fab 99 ms de ajutor.


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2013, 10:19 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2012, 22:14
Posts: 447
Car: Alfa 159
Eu cred ca e de la motorina. Poate ai bagat o motorina mai proasta si poate daca ai si mai mult timp de cand ai schimbat filtrul de motorina oi fi prins si un dop de mizerie, ceva.
Ai putea sa-i faci si o diagnoza, sa vezi daca s-a inregistrat vreun cod de eroare!

_________________
NOW: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 120 CP + ; Mitsubishi Lancer Sedan - 2.0 DID - 10.2009 - 140 CP/330 NM
Ex: BMW 325 - 2004 - ///M pack - 192 CP
BMW 320 - 2000 - 150 CP
Fiat Stilo Coupe - 2002 - Sport pack - 1.8 16 V - 133 CP - giallo ginestro
BMW 316 - 1996 - ///M pack - 105 CP


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2013, 10:27 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2008, 13:37
Posts: 203
Car: GT Q2
Location: Northampton UK
Schimbă prima dată bujiile. Se pare că de acolo ai pornirea aia.

_________________
Alfa GT Q2 1.9 jtd 170
Ex. 147 1.6 16v 120
Ex.156 1.9 jtd 115CP FL 2004
Ex.156 1.6 16V 120CP Blue Cosmo


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2013, 11:04 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
si a 2-a oara vezi cu forma de scriere, nu te grabeste nimeni.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2013, 18:39 
Offline

Joined: 17 Jan 2013, 10:08
Posts: 20
Car: alfa romeo 159
imi cer scuze de scriere azi am plecat la r.a.r. cu o alta masina trebuia sai fac itp in fine cand mam intors pe la unu am pornit si a facut la fel merge motoru in 2 3 pistoane se aude dum dum urat rau am oprito apoi a pornit perfect ma gandesc ca e de la filtru de motorina probabil are mizerie sau apa cred maine il dau jos sa vad sigur nu cred ca e de la bujii ca mai devreme am fost cu ea la cumparaturi si dupa juma de ora cand am pornito a facut la fel la prima cheie apoi a pornit perfect tind sa cred ca ar putea fi de la filtru.................


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2013, 20:02 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
tzzivii Quote:
si a 2-a oara vezi cu forma de scriere, nu te grabeste nimeni.
Nu era de la graba, era de la nivelul de alfabetizare ;)


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2013, 22:14 
Offline
User avatar

Joined: 24 Feb 2008, 20:20
Posts: 129
Location: Iasi
posibil sa fie de la regulatorul de inalta presiune, de pe corpul pompei common rail, era gripat si l-am inlocuit.Avea aceleasi simptoma, uneori pornea bine, alteori in cateva pistoane si trepida.Insa trebuie sa faci o diagnoza, sunt destui colegi pe forum cu un astfel de cablu`

_________________
Un om bogat nu este acela care are cel mai MULT ci acela care are nevoie de cel mai PUTIN


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2013, 19:20 
Offline

Joined: 17 Jan 2013, 10:08
Posts: 20
Car: alfa romeo 159
Azi i-am schimbat filtrul de motorina apoi am pornit-o ,a mers cateva secunde apoi s-a oprit.Am crezut k s-a dezamorsat pompa injectie.Am chemat mecanicul a amorsat si nimic.Am tras-o pana la tester si mi-a gasit 2 erori. 1 la bujii nu merge una. 2 blocare pornire , a sters erorile a pornit apoi s-a oprit si din nou a scris blocare pornire.Cei de acolo spun k ar fi de la cheie.Dar nu inteleg de ce asa odata, in bord se stinge imediat code.Sa fie oare de la cheie?ce sa ii fac?Mentionez cand am schimbat filtru motorina am rupt un senozr care era pe corp sus langa filtru mam uitat pe net se numeste senzor presiune aer dar lam lipit la loc fara probleme de acolo poate fi?


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2013, 20:40 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
În niciun caz n-are ce căuta senzorul de presiune de aer la filtrul de motorină. Probabil cel care măsoară temperatura motorinei. Nu știu cum este configurația la modelul anterior, respectiv al tău. Poate ai "umblat" la senzorul MAF de pe galeria de admisie.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2013, 20:51 
Offline

Joined: 17 Jan 2013, 10:08
Posts: 20
Car: alfa romeo 159
da senzorul MAF dar nu cred ca ar afecta cu ceva pornirea nu?lam lipit lam pus la loc la tester da BLOCARE PORNIRE.


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2013, 21:02 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 12:36
Posts: 1265
Car: 156 1.9 mJTD
Location: Radauti (Bucovina) / Sibiu
Din simptome (pornire grea, mult fum) suna a senzor MAF defect/murdar mai degraba. Pe filtrul de motorina poate fi doar senzorul de apa.

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 mJTD (Bella) Image
Renault Megane2 1.5 DCI (BUG) Image
Renault Clio 1.5 DCI (Barca) Image
Image
ALFA ROMEO dauneaza grav permisului!


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2013, 21:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7896
Car: Vespa
Location: Bucuresti
De la eroare cod cheie nu ar porni nici macar alea cateva secunde .


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2013, 21:17 
Offline

Joined: 17 Jan 2013, 10:08
Posts: 20
Car: alfa romeo 159
deci inainte sa schimb filtru motorina masina a mers perfect nu a avut nimic ce poate fi asa deodata.Unde se afla debimetrul sa vad mufa daca e bagata.Daca ar fi turbina stricata masina nu ar mai porni?dar nu cred masina mergea perfect nici nu stiu de ce sa mai ma iau ma disperat pana maine in noaptea asta nu cred ca dorm............. :(


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2013, 22:06 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
Sub scaunul sofer este un buton, verifica daca este apasat.


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2013, 22:40 
Offline

Joined: 17 Jan 2013, 10:08
Posts: 20
Car: alfa romeo 159
ok dimineata la 7 cand ma trezesc ma uit sub scaun sofer sa vad ce buton e acolo si daca e apasat,apoi ma uit la senzor volanta poi verific mufe pe la motor tot apoi ma apuc de cheie immo si restu sper sa reusesc daca nu asta e ma duc la un service mai mare sa vad ce mai zic aia peacolo dar nu inteleg de ce asa deodata numai merge sant foarte dezamagit eram super multumit de ea.........


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2013, 00:46 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
ursulet Quote:
Sub scaunul sofer este un buton, verifica daca este apasat.
butonul acela are alta poveste...

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2013, 00:50 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
E ceva electronic. Posibil MAF, debitmetru imbacsit sau cine stie. Dar nu cred ca e de la cheie, altfel nu pornea deloc. La fel si cu senzorul de pe volanta. Eu as zice sa arunci o privire la debitmetru si la maf. Cel mai bine le iei prin eliminare. Nue de neglijat nici filtrul de aer.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2013, 10:23 
Offline

Joined: 17 Jan 2013, 10:08
Posts: 20
Car: alfa romeo 159
senzorul MAF este pe corpul admie nu sa inteleg dar debitmetru unde este sal verific???ca nu lam vazut peacolo o sa ma uit si la filtrul de aer.....


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2013, 11:45 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
peara21 Quote:
senzorul MAF este pe corpul admie nu sa inteleg dar debitmetru unde este sal verific???ca nu lam vazut peacolo o sa ma uit si la filtrul de aer.....
debitmetrul se afla imediat dupa filtrul de aer. Adica intre filtru si turbina. Cel putin asa e la FL si sper ca asa e pozitionat si la prima generatie.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2013, 11:56 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Facand rezumat, madkat a dat solutia.probleme immo.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 25 Jan 2013, 12:28 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Daca ar fi de acolo, ori porneste, ori nui-i porneste. Iar daca-i porneste, ii face figuri. Banuesc ca si prima generatie ar trebui sa aibe acel martor in bord antipornire, referitor la cheie.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2013, 12:33 
Offline

Joined: 17 Jan 2013, 10:08
Posts: 20
Car: alfa romeo 159
Il are acel martor adik o cheie si code dar se stinge imediat problema e ca masina a mers am oprit-o am schimbat filtru combustibil si na mai vrut deloc
O sa ma apuc de curatat senzori cel de la volanta,egr il curat apoi debitmetru apoi o sa ma iau de immo dar numa ca ninge afara.


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2013, 12:48 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2012, 18:12
Posts: 119
Car: 156 2.0 TS
Location: Constanta
peara21 Quote:
Il are acel martor adik o cheie si code dar se stinge imediat problema e ca masina a mers am oprit-o am schimbat filtru combustibil si na mai vrut deloc
O sa ma apuc de curatat senzori cel de la volanta,egr il curat apoi debitmetru apoi o sa ma iau de immo dar numa ca ninge afara.
Daca mai ai filtrul vechi de motorina punel din nou si vei rezultatul, asa am patit la skoda cu un filtru nou de motorina era stricat, pornea mergea aprox 8-10 sec si murea, poate nu este asta rezolvarea ta dar merita incercat, succes.

_________________
Spune ce vrei, spune-o cum vrei ALFA ROMEO!

ALFA ROMEO 156 2.0 Twin Spark


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2013, 13:34 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7896
Car: Vespa
Location: Bucuresti
comanr Quote:
Facand rezumat, madkat a dat solutia.probleme immo.
in niciun caz nu e asta . lui ii porneste cateva secunde ... de la immo nu porneste deloc .plus ca se stinge martorul din bord deci e ok .
ar mai fi o cauza , daca are cumva alarma cu imobilizator si s-a defectat sau e blocata . si la 56 aveam asa si cand uitam sa dezactivez inainte de pornire alarma , imi pornea 2-3 secunde si murea


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2013, 13:58 
Offline

Joined: 17 Jan 2013, 10:08
Posts: 20
Car: alfa romeo 159
deci simtomele ei acum dimineata sant urmatoarele invarte de rupe dar nu porneste si cheia o recunoaste singurul martor in bord aprins este cel rosu de la injectie dar ala se aprindea mai mereu cand o calcam mai tare in rest nu stiu ce sa zic.............asa deodata sa nu mai vrea.P.S. i-am pus si filtrul vechi nimic nimic......


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited