Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Axe came 2.0 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=6509 |
Page 1 of 1 |
Author: | TheSelectOne [ 22 Mar 2009, 19:20 ] |
Post subject: | Axe came 2.0 |
Salut la toata lumea! Am o intrebare... mi-am cumparat axe cu came de 2.0 eu avand un 1.6 ts 88kw... le-am montat pe masina la cineva care lucreaza la reprezentanta si mi-a pus cureaua exact cum se pune... adica folosind calele alea si ceasul acela... adica ca la carte! am auzit zvonuri ca de fapt cureaua de distributie trebuie pusa cam cu 2-3 santuri in + sau in -! Imi poate explica si mie cineva mai exact?! a facut vreodata cineva asa? se simte? cu cat creste consumul? si mai exact cum se monteaza ca pozitionare curea! ms O zi frumoasa tuturor! |
Author: | centoquarantasette [ 22 Mar 2009, 19:48 ] |
Post subject: | Re: Axe came 2.0 |
Se caleaza cu calele de 2.0 |
Author: | TheSelectOne [ 22 Mar 2009, 23:10 ] |
Post subject: | Re: Axe came 2.0 |
daps! asta stiu nu e problema! dar ma refeream la cureaua de distributie cand se pune pe cele 2 roti dintate ale axelor cu camese pune in mod clasic nu?! luand in considerare ca axele sunt fixeate cu, calele! altceva?! |
Author: | TheSelectOne [ 23 Mar 2009, 01:43 ] |
Post subject: | Re: Axe came 2.0 |
nimeni nimic?! |
Author: | ALXege [ 23 Mar 2009, 01:45 ] |
Post subject: | Re: Axe came 2.0 |
nu mai scrie mirc style te rog, si ai putina rabdare, nu poti obtine un raspuns in 2 ore mai ales intr-o chestiune putin mai delicata cum este a ta, decat daca vrei sa isi dea cu parerea toti cei ce nu stiu nici macar ce-s alea axe cu came.. |
Author: | centoquarantasette [ 24 Mar 2009, 00:40 ] |
Post subject: | Re: Axe came 2.0 |
nu inteleg ce vrei... daca rotile zimtate de la capatul axelor sunt fixe.. si distanta dintre ele e constanta... ce conteaza cum pui cureaua?? te referi la linia aceea alba de pe curea?? |
Author: | alexmirica [ 24 Mar 2009, 00:52 ] |
Post subject: | Re: Axe came 2.0 |
Fuliile de la capul axelor cu came NU SUNT FIXE... |
Author: | centoquarantasette [ 24 Mar 2009, 01:01 ] |
Post subject: | Re: Axe came 2.0 |
Da stiu...se pot roti din suruburile alea... dar nu ai semne dupa care sa le pui daca schimbi axele, sau gresesc? Tine de OM |
Author: | alexmirica [ 24 Mar 2009, 01:10 ] |
Post subject: | Re: Axe came 2.0 |
Nu ai semne decat pe axa de evacuare. Singurul mod de a le regla este cu cale. Altfel niet... |
Author: | thezapper [ 24 Mar 2009, 02:46 ] |
Post subject: | Re: Axe came 2.0 |
Da dar el a intrebat cum se pune cureaua daca fuliile sunt fixate cu cale. |
Author: | alexmirica [ 24 Mar 2009, 09:07 ] |
Post subject: | Re: Axe came 2.0 |
NU fuliile sunt fixate cu cale, ci axele insele!!! |
Author: | TheSelectOne [ 24 Mar 2009, 18:30 ] |
Post subject: | Re: Axe came 2.0 |
bun! Si pentru ca am cale de 2.0 si am pus totul ca la carte folosind compresmetrul si tot tot tot! intrebarea mea este: cand se face conversia de axe, distributia se pune normal ca la 2.0 nu?1 |
Author: | alexmirica [ 24 Mar 2009, 20:55 ] |
Post subject: | Re: Axe came 2.0 |
Da, ca la 2.0. Recomandat ar fi sa dispui de un dyno (a se citi "inchiria") si sa umbli la axa de admisie nitel pana obtii peak bhp... |
Author: | ALXege [ 25 Mar 2009, 01:00 ] |
Post subject: | Re: Axe came 2.0 |
ideal ar fi sa faci oricum si un remap as far as i know.. |
Author: | nae [ 25 Mar 2009, 01:26 ] |
Post subject: | Re: Axe came 2.0 |
Montarea de axe cu came mai agresive decat cele standard are rost doar daca chiulasa va permite mai mult aer in cilindri. Ceea ce cauti tu la motorul normal aspirat este sa maresti "overlap`ul",acesta duce la evacuarea mai eficienta a gazelor rezultate in urma arderii si creeaza un vacuum ce permite intrarea mai rapida a unei cantatati mai mari de aer in cilindru. Este perfect adevarat ce spune Mirica, cu distributia pe dyno.Chiar daca este pusa perfect la punct tot exista tolerante si pierderi de putere.ex, nici TDC nu se poate spune ca este perfect aflat cu ceasul comparator(exista un punct mort in care acul sta pe loc dar pistonul se misca), sa ma corecteze Alex aici daca gresesc, exista si asa o mica marja de eroare de unde se pot pierde cai putere. Ideea ar fi, daca iti permiti, un lucuru la chiulasa, portarea canalelor de aspiratie si evacuare, "imperecherea" cu admisia masinii, (exista multe obstacole pe admisie din constructie,tot felul de urme dupa turnare etc), apoi un remap pe dyno si o distributie setata la fel. |
Author: | TheSelectOne [ 25 Mar 2009, 02:57 ] |
Post subject: | Re: Axe came 2.0 |
Multumesc! Se ocupa cineva din Bucuresti de softuri si aici ma refer la softuri pentru masini cu modificari de tip axe, evacuare, admisie! ms anticipat! |
Author: | nae [ 25 Mar 2009, 12:02 ] |
Post subject: | Re: Axe came 2.0 |
Sunt destule firme, si topicuri la noi pe forum. Acu nu stiu cate ai inteles de ai sarit direct la soft.. |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |