Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
alfa 156 - probleme motor / turatie https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=624 |
Page 1 of 1 |
Author: | stefanp [ 12 Aug 2006, 20:55 ] |
Post subject: | alfa 156 - probleme motor / turatie |
ziua buna! am de vreo luna o alfa 156 1,8tspark din dec 1999. am luat-o si am fost cu ea la autoperugia care mi-au facut o estimare monstruoasa (am mai scris in topicul de 156) si pana la urma am ajuns la autoluck. am schimbat distributia, am schimbat filtre si ulei, am schimbat bujiile si pentru ca era singura eroare pe tester am schimbat si sonda lambda. din pacate, acum parca merge si mai rau decat inainte. nu numai ca variaza turatia la relanti, pana o trec de 2500 de ture mor linistit pe sina de tramvai. ma rog de ea, ii dau pedale, da rateuri, uruie, baraie, imi vine sa ma dau jos si sa-i dau foc acolo unde e, de obicei in vreo intersectie f aglomerata de unde trebuie sa ma misc repede. dupa ce trecere de 2500-3000 de ture e alta masina. merge de nu se poate, trage super bine, se aude motorul de zici ca e motocicleta super performanta - o placere! adica cu motorul "in the mood" ca sa zic asa, adica trecut de 3000 de ture si tragand cu putere, m-am tras cu o honda cbr si nu mi-a fost rusine, am stat langa el. la plecarea de pe loc insa da rateuri mai urat decat cel mai vechi trabant si suna ca dracu. stiti cumva ce ar putea fi? si cum s-ar putea rezolva? 2. stiti cumva cam cat ar costa un motor bun 1,8 t spark si de unde l-as putea lua? 3. sau: aveti idee cam cati bani as putea sa iau pe masina in starea descrisa mai sus? va foarte multumesc pentru orice raspuns! |
Author: | marius [ 13 Aug 2006, 09:08 ] |
Post subject: | |
Iti inteleg necazul,intr-o situatie asemanatoare sunt si eu,doar ca a mea e putin mai civilizata:se comporta relativ normal,atat ca atunci cand ajunge la 3000 rpm(adica in zona unde are cuplul cel mai puternic) se taie,ca si cum ar fi un limitator pentru turatia asta.Din pacate nu prea stiu mesterii nostrii cum sa ii des de cap-eu am verificat prin diverse servisuri:debitmetrul,sonda lambda,catalizatorul,pompa de benzina.Mi-a mai ramas sa verific,asa cum am fost sfatuit tot aici pe forum,clapeta de acceleratie,daca nici aia nu da vre-un rezultat...incep sa ma interesez si eu pe la dezmembrari cat costa un motor |
Author: | alexmirica [ 13 Aug 2006, 10:44 ] |
Post subject: | |
Da, nenea, am verificat clapeta, merge flawlessly... Weird oricum... |
Author: | dcmilitaru [ 15 Aug 2006, 23:15 ] |
Post subject: | |
Salut, Am vazut luni un anunt in Romania Libera unde cineva vinde un motor 2.o TS. Nu mai am nr, l-am sunat pe Andi sa-mi dea nr tau atunci dar din pacate nu a raspuns. Promit sa caut ziarul si sa-ti trimit numarul omului. Nu stiu daca e o rezolvare, dar vezi si tu.... |
Author: | gabrieldima [ 15 Aug 2006, 23:21 ] |
Post subject: | |
este un motor 1.8 ts 16 valve de vanzare in Craiova,se numeste Dragos 0724584084,spuneti ca sunati din partea mea si daca nu s a razgandit s ar putea sa l puteti lua inainte de a suna ar trebui sa stiti ca motorul are nevoie de cuzineti noi |
Author: | Alex_Alfa [ 09 Oct 2006, 22:52 ] |
Post subject: | |
am incercat sa fac topic nou dar vad ca nu ma lasa, asa ca scriu si aici... Am o problema destul de naspa... Acuma seara, prin oras, la o pornire mai bursca si ridicat in ture in 1 la 6000 RPM mi-a murit motorul.. Mi s-a aprins beculetul cu motorul si de atunci nu imi mai sta la relanti deloc.. moare motorul.. Va rog, daca stiti, sau aveti idee care ar fi treaba, ajutati-ma... Multumesc |
Author: | alexmirica [ 10 Oct 2006, 01:00 ] |
Post subject: | |
Mi-e sa nu-ti fi sarit distributia de la punct. Asa am vazut io 3 cazuri asemenea tie. Oricum... Sa va povestesc o faza ce mi-a dat emotii si mi-a mancat ficatii. De vreo luna la pornire dimineata, cat e motorul rece, relantiul era cam instabil. Pana cand urca apa peste 50 grade cand e totul frumos, trage, etc. Ei, de-acum vro doo saptamani incepea sa se manifeste din ce in ce mai nasol, cand porneam la rece, motorul urca pe la 1200rpm, si dupa cateva secunde scadea pe la <600 rpm cu tremurat violent si rateuri in evacuare. Ce naiba?!? Am banuit corpul clapeta... il dau jos, il curat... tot asa face... Dau admisia jos, o curat... tot asa... Debitmetrul ok, distributia bec, a ramas doar una singura: injectoare infundate Le curat (160 ron toate, la ultrasunete) si am rezolvat problema. StefanP, s-ar putea sa ai si tu problema asta. Suna-ma sa curatam corpul clapeta, ca am vazut ca e varza la tine si daca nu se rezolva curatam injectoarele. Adminul. |
Author: | Alex_Alfa [ 10 Oct 2006, 09:18 ] |
Post subject: | |
Deci masina merge nomal pana in momentul in care las piciorul de pe acceleratie... Atunci turometrul, in loc sa cada la relanti (900 RPM) cade pana la 0... |
Author: | Silviu [ 10 Oct 2006, 11:09 ] |
Post subject: | |
alex_alfa, aceeasi problema am avut-o inainte sa-mi crape motorasul pas cu pas. am schimbat motorasul si nu am mai avut probleme. mirica, stii problema mea cu lipsa de putere, ca am schimbat cam tot ce se putea si tot nu este rezolvata. ultimul lucru pe cere-l mai am este sa incerc cu alte injectoare, pentru ca le-am curatat si tot la fel se manifesta, ba mai rau turatia motorului la relanti este la 1000 fata de 850 cat era inainte de a curata injectoarele. P.S. motorasul pas cu pas se poate repara ? am corpul cu clapeta, cel vechi, cu motorasul defect montat. se baga cineva ? |
Author: | Alex_Alfa [ 10 Oct 2006, 17:45 ] |
Post subject: | |
Deci, am fost azi la AutoSiena la noi Au pus testerul, principalul suspect - debitmetrul Au resetat eroarea, iar la urmatoarea "blana" a reaparut Il cunosc pe mecanic si m-a luat si mi-a zis: "Uite, ca sa nu crezi ca incerc sa te fur sau sa te fraieresc, priveste si tu:" Si pe buna dreptate scria mare ca eroarea e generata de catre debitmetru. E posibil ca asta sa fie si consumul enorm ce il aveam in ultima vreme. Arata in timp real amestecul de aer/benzina, iar cel de aer ramana aproape constant indiferent de turatie -> consum mai mare, pauah mai putina La ei un debitmetru original Alfa era undeva pe la vreo 14 milioane (care e Bosch).. Unul Bosch era 9 milioane. Am comandat pana la urma unul de la un magazin mare de piese auto din Oradea, unde era tot 9 milioane dar am primit un discount de 10% Pe maine pe la 2 e gata. Am sa va tin la curent Va multumesc mult pt sprijin |
Author: | Alex_Alfa [ 11 Oct 2006, 18:31 ] |
Post subject: | |
Am rezolvat azi problema M-a costat 820 RON Masina merge bine acuma Totusi se pare ca unul din motive a fost filtrul de aer... De acuma il voi curata mai des ca nu imi pica bine usurarile astea... |
Author: | alexmirica [ 12 Oct 2006, 01:54 ] |
Post subject: | |
Un debitmetru = 370 ron 63FAL, hai sa ne intalnim ca am niste injectoare boboc sa le pun la tine sa vedem cum se comporta. Daca merge bine, aia e cauza. E ok? La mine pe tester imi dadea 2 erori, una mare cu debitmetrul si alta fara importanta... si pana la urma era treaba de injectoare, fara a avea debitmetrul absolut nimic! Asta din 2 motive: a) am schimbat injectoarele, am resetat eroarea si nu mi-a mai aparut si b) am pus un debitmetru nou-nout si se comporta la fel. Adminu' |
Author: | Tupac [ 12 Oct 2006, 08:50 ] |
Post subject: | |
Nu-l mai amagi si tu acuma zicandu-i cai l putea costa cu 100E mai putin... |
Author: | alexmirica [ 12 Oct 2006, 08:53 ] |
Post subject: | |
Author: | Silviu [ 12 Oct 2006, 10:13 ] |
Post subject: | |
salutare, mirica, crezi ca poti sambata sa ne vedem sa facem proba la injectoare ? multam. |
Author: | gabri83 [ 08 Dec 2006, 14:38 ] |
Post subject: | salut am si eu o problema cu o alfa 1.8 ts |
la rece imi face figuri.o pornesc usor insa are tendinta sa se opreasca si chiar se opreste daca nu ii dau 2-3000 de turatii.am schimbat debitmetru,clapa acc curatata. ce ar putea sa fie?? variatorul?? |
Author: | occ [ 08 Dec 2006, 14:55 ] |
Post subject: | |
tre facut un test si vazut despre ce este vb... Poate sa fie motorasul pas cu pas..etc..o sa ia repede niste raspunsuri ca baietii stiu bine.. |
Author: | gabri83 [ 08 Dec 2006, 21:10 ] |
Post subject: | un test unde? alfa 1.8 140 cp |
la reprez de aici din creiova nu au gasit nimik si am fost de 3-4 ori.am schimbat si buji de vreo 5 mil si tot asa face. motorasul pas cu pas?(ce mai e si asta?) cred ca trebuie si variatorul schimbat ca face zgomot de diesel la pornire.ma ajuta cineva cu pret si manopera?daca e vion odata pan la bucare sa o rezolv |
Author: | alexmirica [ 08 Dec 2006, 21:15 ] |
Post subject: | |
Am avut si io si ALXege simptomele astea si cauzele au fost asa: - la mine: injectoare nasparili - schimba-le cu unele bune si vezi cum se comporta. Pacat ca esti din Craiova, iti dadeam io. - la ALXege problema a fost de la o bobina de inductie - desfa capacul motorului si scoate fisa cu fisa de pe bobina si vezi scanteile cum sunt, daca una e mai slaba, aia e... Ar mai fi corpul clapeta, nu motorasul pas cu pas de la corpul clapeta. Desfaci furtunul ce duce de la debitmetru in corpul clapeta, si cu un deget tii clapeta deschisa si cu cealalta mana stergi bine inauntru cu o carpa inmuiata in WD40. |
Author: | gabri83 [ 08 Dec 2006, 21:26 ] |
Post subject: | |
cu un variator ma ajuti?ce pret are si il pot monta la tine? |
Author: | alexmirica [ 08 Dec 2006, 21:31 ] |
Post subject: | |
700 ron + 350 ron manopera. |
Author: | gabri83 [ 19 Dec 2006, 01:01 ] |
Post subject: | |
[quote="alexmirica"]Am avut si io si ALXege simptomele astea si cauzele au fost asa: - la mine: injectoare nasparili - schimba-le cu unele bune si vezi cum se comporta. Pacat ca esti din Craiova, iti dadeam io. - la ALXege problema a fost de la o bobina de inductie - desfa capacul motorului si scoate fisa cu fisa de pe bobina si vezi scanteile cum sunt, daca una e mai slaba, aia e... pe langa caderea de turatie in primile 30 de sec la rece v,am mai observat ca imi cam tremura cateodata de ex cand stau la semafor indiferent daca e rece motorul sau cald. ai zis ceva de injectoare.sar putea sa fie si ele pt ca imi cam papa ulei si ma gandesc la un simering sarit.ms pt ajutor |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |