Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Brera 3.2 bi-turbo
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=6225
Page 1 of 3

Author:  valentinp [ 24 Feb 2009, 16:06 ]
Post subject:  Brera 3.2 bi-turbo

Era o vorba: "Ia la asta!"
http://forum.clubalfa.it/jts/13215-alfa ... turbo.html
E in italiana din pacate. Sper sa se inteleaga totusi.
Tipul a apelat la o firma mai serioasa din Italia cica.
Doua turbo garret si un milion de alte modificari aditionale pentru a-si face propria brera GTA, versiune de 500cp zice el.
Tipul e pe la sfarsit cu lucrarea(cel putin asa crede) dar si-a pierdut toata rabdarea, pentru ca masina e in lucru de mai bine de 1 an:).

Pozele cele mai interesante sunt la paginile 11 si 14.

Author:  marius [ 24 Feb 2009, 16:08 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

O fi ceva p-acolo dar e disponibil doar pentru membrii inregistrati. :thumbdown:

Author:  valentinp [ 24 Feb 2009, 16:20 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

Eu zic ca merita sa-ti faci cont ca sa vezi topicul si mai ales pozele.

Author:  ALXege [ 24 Feb 2009, 16:21 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

pay nu mai bine le atasezi tu aici?

Author:  valentinp [ 24 Feb 2009, 17:31 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

Sunt 40 de poze de toate:).
Uite o sa postez mai tarziu ca oricum am salvat o parte din ele.
Eu credeam ca e cunoscut forumul. Nu e la nivelul AO, dar mai sunt chestii interesante si la ei.

Author:  valentinp [ 24 Feb 2009, 19:14 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

Enjoy.
Dar era mai bine in cadrul forumului respectiv sa le vedeti ca mai erau niste explicatii pe acolo si erau si intr-o anumita ordine.
Pozele le-a facut pe parcurs, in diverse etape ale proiectului sau.

Se pare ca a intampinat o multime de dificultati tehnice(oare de ce nu ma mira... la ce si-a propus sa faca) si din astea de ordin legal cu omologarea.

Attachments:
16543d1207749534-alfa-brera-3-2-bi-turbo-img_2490.jpg
16543d1207749534-alfa-brera-3-2-bi-turbo-img_2490.jpg [ 57.32 KiB | Viewed 3755 times ]
01102008026.jpg
01102008026.jpg [ 386.56 KiB | Viewed 3756 times ]
01102008027.jpg
01102008027.jpg [ 395.7 KiB | Viewed 3764 times ]
01102008028.jpg
01102008028.jpg [ 386.21 KiB | Viewed 3766 times ]
01102008029.jpg
01102008029.jpg [ 380.61 KiB | Viewed 3776 times ]
01102008030.jpg
01102008030.jpg [ 450.42 KiB | Viewed 3784 times ]
01102008031.jpg
01102008031.jpg [ 366.66 KiB | Viewed 3786 times ]
01102008032.jpg
01102008032.jpg [ 353.68 KiB | Viewed 3789 times ]
01102008033.jpg
01102008033.jpg [ 341.35 KiB | Viewed 3799 times ]
01102008035.jpg
01102008035.jpg [ 362.06 KiB | Viewed 3799 times ]
01102008038.jpg
01102008038.jpg [ 384.45 KiB | Viewed 3800 times ]
01102008039.jpg
01102008039.jpg [ 396.78 KiB | Viewed 3802 times ]
brera 3.JPG
brera 3.JPG [ 52.11 KiB | Viewed 3805 times ]
Copia  di 30042008040.jpg
Copia di 30042008040.jpg [ 88.62 KiB | Viewed 3805 times ]
Copia  di 30042008041.jpg
Copia di 30042008041.jpg [ 88.45 KiB | Viewed 3808 times ]
Copia  di 30042008042.jpg
Copia di 30042008042.jpg [ 87.13 KiB | Viewed 3811 times ]
Copia  di 30042008043.jpg
Copia di 30042008043.jpg [ 349.72 KiB | Viewed 3814 times ]
Copia (2)  di 30042008044.jpg
Copia (2) di 30042008044.jpg [ 96.11 KiB | Viewed 3817 times ]
IMG_2474.jpg
IMG_2474.jpg [ 56.43 KiB | Viewed 3823 times ]
IMG_2485.jpg
IMG_2485.jpg [ 40.47 KiB | Viewed 3826 times ]
IMG_2486.jpg
IMG_2486.jpg [ 51.58 KiB | Viewed 3827 times ]
IMG_2489.jpg
IMG_2489.jpg [ 60.64 KiB | Viewed 3827 times ]
IMG_2490.jpg
IMG_2490.jpg [ 57.32 KiB | Viewed 3833 times ]
IMG_2497.jpg
IMG_2497.jpg [ 60.58 KiB | Viewed 3834 times ]
IMG_2499.jpg
IMG_2499.jpg [ 53.94 KiB | Viewed 3840 times ]
P1010059[1].JPG
P1010059[1].JPG [ 57.71 KiB | Viewed 3843 times ]
P1010060.JPG
P1010060.JPG [ 46.44 KiB | Viewed 3845 times ]
P1010061.JPG
P1010061.JPG [ 70.13 KiB | Viewed 3848 times ]
P1010062.JPG
P1010062.JPG [ 55.46 KiB | Viewed 3846 times ]
P1010063.JPG
P1010063.JPG [ 51.37 KiB | Viewed 3849 times ]
P1010064.JPG
P1010064.JPG [ 49.03 KiB | Viewed 3850 times ]
P1010065.JPG
P1010065.JPG [ 58.66 KiB | Viewed 3850 times ]
P1010066.JPG
P1010066.JPG [ 47.07 KiB | Viewed 3854 times ]
P1010067.JPG
P1010067.JPG [ 53.28 KiB | Viewed 3855 times ]
P1010068.JPG
P1010068.JPG [ 26.02 KiB | Viewed 3851 times ]

Author:  andreiblitz [ 24 Feb 2009, 19:23 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

arata ok dar parca e cam mult 500 cp la acel motor.

Author:  georgeg [ 24 Feb 2009, 19:51 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

oare fuge ? :twisted:

Author:  valentinp [ 24 Feb 2009, 20:03 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

Aia spun toti ca la banii investiti(masina+modificari) is lua o multime de alte super masini fara chin, dar saracul om are alfa in suflet, si unde mai pui ca vrea sa faca o treaba unicat: Brera GTA :), sau poate trebuie alt nume pentru masina aia: Brera SuperMegaGTA.

Author:  thezapper [ 24 Feb 2009, 21:27 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

Mi se pare cam aiurea...
S-a bagat la prea mult dintr-o data.
E foarte complicat si sa faci loc in compartimentul motor pentru 2 turbine...
Ce sa mai vorbim ca bani... Toate internele, cutia, diferentiale, cutie de transfer.
Nici una nu tine 500 de cai putere.
Si la cum arata facuta va pusca in cateva sute de km si atunci sa vezi cum cauti
problema...

Trebuia omul sa se bage frumos la un compresor daca tot avea bani. Modifica interne,
transmisie etc. si putea sa dea din compresor chiar si 150 de cai.
Brera de 400 de cai, putin usurata pe ici pe colo eu zic ca e suficient.

Author:  Tupac [ 24 Feb 2009, 21:52 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

Pasiunea si mania sunt fara leac cred :)
Eu in locul lui adaugam la denumire "by Autodelta" ;)

Author:  nae [ 25 Feb 2009, 00:28 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

Mariani au traditie in modificari de acest gen, chiar nu cred ca autodelta ar fi facut o treaba mai buna!
Super proiect!

Author:  IRBabuin [ 25 Feb 2009, 11:06 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

Masina nu mai are injectie directa sau a sudat injectoare aditionale in galerie?

Author:  nae [ 25 Feb 2009, 11:30 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

Sunt injectoare aditionale in galerie.

Author:  MainEvent [ 25 Feb 2009, 17:13 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

Mi se pare mie sau are lambo doors? poza 01102008033.jpg. :bash:

Author:  istv4n [ 25 Feb 2009, 17:24 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

Ce ochi de vultur ai. Seamana foarte tare cu un sistem LSD intr-adevar!

Author:  thezapper [ 25 Feb 2009, 18:08 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

seth Quote:
Sunt injectoare aditionale in galerie.
Nu sunt injectoare de benzina. Poate fi system NOS sau Water Methanol Injection System.
Pentru ca motorul inca nu functioneaza si este conversie din aspirat in turbo tind sa cred
ca este un sistem Water Methanol Injection. Am un prieten in Timisoara care a montat
turbina pe o Honda S2000 si si-a montat un sistem dinasta. Ce face?

Quote from Wikipedia:
In a piston engine, the initial injection of water cools the fuel-air mixture significantly, which increases its density and hence the amount of mixture that enters the cylinder. An additional effect comes later during combustion when the water absorbs some combustion energy (remember high specific heat) further reducing peak cylinder temperatures and hot spots. The intake cooling increases the charge density which increases piston pressure (torque), reduces peak temperature and resultant NOx formation, and reduces the amount of heat energy absorbed into the cylinder walls. The alcohol in the mixture burns, contributing to combustion and fuel requirements, but is also much more resistant to detonation than gasoline. The net result is a cooler, higher octane charge that will support very high compression ratios and or significant forced induction pressures before onset of detonation.

When used in a turbine engine, the effects are similar, except that preventing detonation is not the primary goal. Water is normally injected either at the compressor inlet or in the diffuser just before the combustion chambers. Adding water increases the mass being accelerated out of the engine, increasing thrust, but it also serves to cool the turbines. Since temperature is normally the limiting factor in turbine engine performance at low altitudes, the cooling effect allows the engines to be run at a higher RPM with more fuel injected and more thrust created without overheating. The drawback of the system is that injecting water quenches the flame in the combustion chambers somewhat, as there is no way to cool the engine parts without cooling the flame accidentally. This leads to unburned fuel out the exhaust and a characteristic trail of black smoke.

Fuel economy can be improved with water injection, although the effect on most engines with no other modification, like leaning out the mixture, appears to be rather limited or even negligible in some cases.
Some degree of control over the water injection is important. It needs to be injected only when the engine is heavily loaded and the throttle is wide open. Otherwise injecting water may simply drown the engine and cause it to quit.


Un lucru inteligent montat pe masina... Pacat ca nu stiu italiana sa citesc si eu articolul respectiv... :)

Author:  nae [ 25 Feb 2009, 21:00 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

Hmm, sigur?
Mie chiar mi se par a fi injectoare suplimentare.Adica nu cred ca se chinuiau sa faca un asemenea traseu(a se observa rampa de combustibil) si furtunele metalice pentru aceasta

Author:  thezapper [ 25 Feb 2009, 21:05 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

Si de ce trebuie injectoare suplimentare? Nu puteau doar sa monteze injectoare de 1000 in locul celor stock?
Era mai mult decat rezolvata problema... Erau prea mari deja.

Author:  nae [ 25 Feb 2009, 22:13 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

Probabil sunt injectoare suplimentare controlate de un piggy-back ecu.Se foloseste si chestia asta daca se doreste pastrarea sistemului de management stock iar noii parametrii de functionare ai motorului sa fie dictati de un sistem stand alone.

Author:  AndreiSW [ 25 Feb 2009, 22:26 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

Nu mai visati cai verzi pe pereti ! Ce vedeti acolo in poze e frumos nimic de zis, si mie-mi place, dar inseamna multa inginerie si MULTI, MULTI BANI ! Sa stau sa "salivez" la niste furtune albastre, o turbina si niste coliere.....mi se pare copilaresc. Si nu uitati ca, asa cum spunea cineva mai sus, fiabilitatea are mult de suferit in astfel de cazuri !

Author:  nae [ 25 Feb 2009, 22:58 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

Pai este forum auto, la ce vrei sa visam? :lol:
Vaaai.. in loc sa faca motoru 300.000km, o sa faca 250.000 :bash:

Author:  thezapper [ 26 Feb 2009, 01:39 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

Si daca motorul mai face 100.000km si tot e bine.
Gandeste-te cum merge masina aia cu 500 CP. :)

@seth Da se poate sa fie benzina. Injectoarele mai mari dau mai multa
benzina, iar la relantii vor da prea multa benzina. Pe cand cu 2 randuri,
al doilea porneste doar cand este nevoie, sau schimba intre ele cu
piggy-back cum ai spus tu...
Aveam eu filme cu sistemul ala, dar nu are nevoie de el. :roll:

Author:  nae [ 26 Feb 2009, 02:26 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

In general Mariani se ocupa de chestii serioase, iar daca toate componentele sunt evaluate corect pentru ce urmeaza sa faca, tin sa cred ca motorul o sa fie chiar mai fiabil decat stock. :peace:

Author:  valentinp [ 28 Feb 2009, 16:44 ]
Post subject:  Re: Brera 3.2 bi-turbo

Alea, intr-adevar, din ce spunea tipul ala pe forum, sunt injectoare suplimentare de benzina preferate de Mariani in locul injectoarelor mai mari.

PS: "salve l auto è pronta così almeno mi a detto, a metà della prossima settimana e penso mercoledì posso andarla a prendere speriamo vada tutto bene"
In traducere, cica e gata masina si se duce sa o ia miercuri :clapping:

Page 1 of 3 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/