It is currently 08 Feb 2025, 11:56

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 23 posts ] 
Author Message
PostPosted: 16 Feb 2009, 10:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Detin un scut din plastic nou..nush cat de bine se potriveste (pe el scrie k e pt 156) faza e ca n-am suruburi pt montajul lui.Cunoasteti pe careva care se baga la asa ceva? Vreun telefon..id ceva?
Multumiri.

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2009, 13:58 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Treaba ar trebui sa fie destul de simpla,atat de simpla incat s-o poti face si tu daca te poti baga sub masina.Nu stiu pe de rost ce suruburi iti trebuie,tin minte doar ca si mie imi lipseau ceva si un prieten mecanic a gasit repede in sertarul cu suruburi cateva de inlocuit.
Si nu e nevoie sa scrii cu rosu. :uhuh:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2009, 16:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Mda...am fost mai demult la unu' si oricum nu cred k mai avea chef de asa ceva, dar mi-a zis k nu are suruburi..probabil sunt un pic mai speciale...fir'ar ele.
PS: rosu era asa de incercare :D

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2009, 18:57 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2007, 16:46
Posts: 1019
daca nu o rezolvi, ia legatura cu @dcmilitaru (Ciprian)

_________________
Audi S3 1.8T
Ex: BMW 120i E87 silver
Ex: Alfa Romeo 156 TI 2.4 JTD 20V matt black
Ex: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10V black
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V blue-cosmo

Live to drive, drive to live


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2009, 08:51 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
Pentru scut se folosesc suruburi M6. Cele originale sunt cu capul mai lat(saiba inclusa) si se starng cu o cheie torx. Se pot pune oricand suruburi M6x30 cu cap hexagonal la care atasezi o saiba mai lata. Operatia de motare scut dureaza max 10 minute. Scutul la diesel difera de cel de la benzinar dar se poate adapta usor de la una la alta. Al meu originalul de pe diesel a ajuns la un 1,6 TS si noul proprietar e multumit de el. Pentru un scut de aluminiu il recomand si eu pe ciprian militaru. E una din investitiile dupa care nu are sa va para niciodata rau!
cu stima, marian melinte

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2009, 10:18 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Merci mult...zi-mi mai precis cum iau legatura cu Ciprian, un telefon ceva..sau id.Stiu k nu e o treaba complicata si nici costisitoare, dar ...deh.

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2009, 10:38 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3174
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
0723364422
0742104953
dcmilitaru pe mess
numerele celui cautat :wink:

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2009, 11:14 
Offline
User avatar

Joined: 12 Nov 2008, 22:51
Posts: 89
Location: giurgiu
este de plastic... hmmm.. pe mine m-a tinut scutul de plastic doua saptamani(s-a rupt prinderea dinspre spatele masinii)....plasticul nu prea este rezistent.... insa geniul din mine :lol: m-a impins spre al lega cu sarma:))), niste gauri cu un cui incins si treaba s-a rezolvat(la capatul unde s-a rupt prins in laterale si pe mijloc, ca na, am avut cu ce:) ), stiu ca este carpeala nedemna de o alfa, dar credeti-ma, sarma tine mult mai bine decat suruburile, cel putin deocamdata:)

_________________
Alfa 156 1.8 t.s/1999 "edizione sportiva"

"After you drive an Alfa Romeo,anything else is..basic transportation!"


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2009, 13:09 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Da ms mult pt numerele lui Ciprian... :thanks:
Si da cred k nu va tine ff mult dar om vedea...acum parca e mult prea golasa pe dedesubt...e o protectie macar...si daca nu tine voi pune unul din aluminiu. :naughty:

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 20:01 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Declar terminata dar nu stiu pentru cat timp aceasta operatiune, intrucat scutul pe care l-am montat la Ciprian Militaru (MULTUMIRI) nu se potriveste perfect..cam atarna,,e o porcarie din fibra de sticla, si cred ca-l voi agata in curand..in fine acum stiu la cine sa apelez :D data viitoare unul din aluminiu...OAUU!! :naughty:

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 22:06 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3174
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Data viitoare ii vei zice lui Ciprian sa iti faca unul din aluminiu sau vei vorbi cu Gabi Dima sa iti comande unul de pe http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :2910.html

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 22:53 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Da Valerica, bani sa avem, ca le facem pe toate nu??

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2009, 23:04 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
cristialex80 Quote:
Da Valerica, bani sa avem, ca le facem pe toate nu??

eu imi iau maine de la alexmirica - 400ron copie fidela a celui de pe alfisti.net
si gabriell dima am inteles ca are la fel.

abia astept sa aiba si roza mea carapace la motor ...sa nu mai stau cu fricca la toate cacaturile de canale ridicate si alte chestii romanesti.


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2009, 21:38 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
gata am scutul, nu de la alex (l-am prin intr-un moment cand era bolnav) dar mi-a recomandat pe dcmilitaru si ii multumesc lui ciprian pentru ajutor.

acum vreau sa il montez si vreau sa va cer parerea ... vreau sa il lipesc niste pasla ... intre motor si scut ...pentru atenuarea eventualelor lovituri; intrebarea este : sunt temperaturi mari pe acea parte a motorului? pasla nu este ignifuga si nu vreau sa iau foc.

multumesc

ps: maine "dimi" vreau sa il montez si m-ar ajuta raspunsurile voastre cat de repede


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2009, 22:17 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
monteaza-l linistit fara pasla...poate doar niste pufere de cauciuc pe suruburile de fixare. Bafta.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 11 May 2009, 14:20 
Offline

Joined: 07 Oct 2007, 15:22
Posts: 23
Location: ZALAU
Aveti o schita a acetui tip de scut pentru cei care doresc sa isi confectioneze unul in regim propriu? poate gasim o modalitate sa platim drepturile de autor :P


Top
   
PostPosted: 11 May 2009, 14:41 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
ufo Quote:
Aveti o schita a acetui tip de scut pentru cei care doresc sa isi confectioneze unul in regim propriu? poate gasim o modalitate sa platim drepturile de autor :P

:lol: cei care il fac ....deja au facut "plagiat" - originalul e pe alfisti.ro. Scutul se prezinta rezistent ... pacat ca nu cade exact pe gauri ... probabil din cauza masinii sau din cauza exactitatii gaurilor... pana una alta si daca il prinzi in 4-5 suruburi e bine ...

eu l-am montat in 4 parca :
2 pe lateral
2 in spate
partea din fara am bagat-o sub spoiler (suruburile alea nu s-au potrivit pe gauri) si am pus niste pasla intre scut si spoiler ... sa nu trancane.

am mers la mare cu ~200 si nici un zgomot
am mers pe drum de tara ... a atins un pic (mai mult) nici o deformare(doar mici zgarieturi)


Top
   
PostPosted: 12 May 2009, 13:54 
Offline

Joined: 07 Oct 2007, 15:22
Posts: 23
Location: ZALAU
A fost facut de tine sau l-ai cumparat? Imi ajunge o bucata de tabla de 1,5 x 1000 x 2000


Top
   
PostPosted: 12 May 2009, 16:53 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
ufo Quote:
A fost facut de tine sau l-ai cumparat? Imi ajunge o bucata de tabla de 1,5 x 1000 x 2000

l-am luat de la dcmilitaru.


Top
   
PostPosted: 13 May 2009, 00:41 
Offline
User avatar

Joined: 02 Oct 2008, 23:50
Posts: 155
Location: Ploiesti
am cumparat si eu un scut de aluminiu de la "dc militaru" si chiar e facut super bine. am avut o mica problema cu 2 gauri care nu se potriveau, dar am dat altele si totul a fost perect. insa exista si o mica problema. am prins scutul in toate gaurile de pe spoilerul fata si in cele 2 gauri dinspre mijlocul masinii. dar nu am reusit sa le prind si in dreptul basculelor inferioare fata (asa cum era prins scutul original de plastic) pt ca nu are tabla in locurile respective( am vazut ca nici cel de pe "alfisti" nu are gaurile in dreptul basculelor). asa ca la denivelari mai accentuate sau gropi mai adanci imi atinge de motor sau ce-o mai fi pe acolo. o sa incerc sa sudez o alta placa(tot de aluminiu, pe fiecare parte; trebuie ceva migala, m-am uitat bine acolo) pentru a-l prinde si in acele gauri. o recomandare ar fi ca scutul sa fie mai lung inspre mijlocul masinii ca sa acopere mai bine cutia si tot motorul. stiu ca asa e si scutul de pe alfisti,dar nici ala cred ca nu-i perfect. ma gandesc ca daca tot vrem sa punem ceva mult mai rezistent, sa fie totusi cat mai aproape de perfectiune. apropo, am montat scutul pe o alfa 156 2.0 jts. ideea cu scut de aluminiu este geniala si chiar merita cumparat de la "dc militaru", mai ales ca pretul e bun fata de "alfisti" si nici acela nu-i perfect


Top
   
PostPosted: 13 May 2009, 01:47 
Offline
User avatar

Joined: 07 Apr 2008, 17:33
Posts: 92
Location: Craiova
Si eu am montat un scut de aluminiu si s-a potrivit aproape perfect. Nu cred ca mai trebuie alte prinderi, 7 suruburi sunt suficiente. Oricum trebuie dat jos la fiecare schimb de ulei. Si la mine atingea usor capacul de la baia de ulei insa l-am indoit putin si s-a creat un luft suficient. Si nu cred ca ar trebui mai lung, trebuie lasat un spatiu cat de cat pentru racirea baii si cutiei de viteze.

_________________
2003 Alfa Romeo 156 2.0JTS


Top
   
PostPosted: 13 May 2009, 09:49 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
manu64 Quote:
Oricum trebuie dat jos la fiecare schimb de ulei.
la 147 TS nu trebuie dat scutul jos cand faci schimbul.


Top
   
PostPosted: 13 May 2009, 22:32 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Depinde ce fel de scut ai!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 23 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited