Crofesor Quote:
OOaauuuu, bravo frate, e meserie. Toata lumea o sa intoarca capul dupa tine cand esti in trafic.Te felicit sincer ca ti-ai luat o masina cu stil, eleganta, nervoasa, frumoasa si mai ales ca nu o vezi peste tot in trafic cum vezi golfuri, bmw-uri,audi-uri opel-uri si
fiat-uri ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Tu esti constient ca omul vorbeste de un 147 1.6 de 105 CP, da ? Unde e nervoasa, sau mai bine zis de ce e nervoasa ? Ca abia se misca ?
Nu am vazut sa intoarca toata lumea capul dupa 147, e drept, nu sunt cele mai comune masini insa vad destule in fiecare zi, mai multe, cel putin momentan, decit Fiat Bravo.
Estetic, nu stiu daca prefer Alfa sau FIAT, de fapt as zice Alfa daca ar fi varianta fara facelift, am eu o alergie la facelift si la 156 si la 147, au reusit sa le faca mai comune si imi plac mai putin. Insa, din pacate, Bravo e o masina mai buna, din cam toate punctele de vedere. Daca stai sa despici firul in 4, Alfa 147 e un FIAT Tipo cu ceva imbunatatiri, deci un FIAT mai nou e de preferat unui FIAT mai vechi si mai scump(stiu, exagerez, dar ideea ramine valabila).
Si eu sunt posesor de 156, asa ca nu imi sariti in cap cu fanatism, prezint realitatea asa cum este ea, nu ii dau omului un sfat de amorul artei.
madkat, esti rau. Lancia a facut istorie pe multe planuri. Cit despre suspensia de 147, inca e mai buna decit ce folosesc majoritatea producatorilor. Ca exemplu, BMW inca nu are o suspensie fata atit de performanta precum Alfa 147/156/GT.
Vlad, daca iti permit fondurile, ia Bravo 1.4 150CP, nu vei regreta nici o clipa. Nu te arunca la dotari pe care nu le vei folosi decit in prima zi, dupa care sa uiti de ele, mai bine un motor mai puternic, parerea mea.
De curiozitate, vrei neaparat noua ? Ca SH, la preturile alea, sau putin mai sus, e un GT foarte misto de vinzare pe forum, eu sincer as avea mari dubii in a alege intre GT si Bravo.