Concursul de Eleganta Villa d'Este este unul din cele mai vechi si importante evenimente pentru cunoscatorii masinilor deosebite:prima editie s-a tinut
in 1929 si pentru multi ani a fost locul principal de intalnire al marilor carosieri ai epocii pentru a-si prezenta capodoperele.
Datorita evolutie pietei auto, expozitia a fost intrerupta,organizarea ei reluandu-se doar recent,dar cu o alta tinta:aceea de a expune minunate masini
clasice ale trecutului,impreuna cu prezentarea unor concepte contemporane,atat ale marilor constructori cat si ale carosierilor.
Numarul de participanti este limitat tocmai pentru a mentine un inalt standard al masinilor prezentate in diverse clase:in acest an,numarul total al exponatelora fost de 50 de bucati.Concursul se intinde pe durata a doua zile,se desfasoara in prima zi la Villa d'Este,un minunat hotel din localitatea Cernobbio de pe malul lacului Como,iara doua zi locatia se muta in Villa Erba alaturata,un centru expozitional pe malul lacului.Evenimentul este deschis publicului larg doar Duminica,ocazie cu care toti vizitatorii sunt invitati sa votezecea mai buna masina din show:anul acesta castigatoarea aleasa a fost Alfa Romeo 6C 1750GS Flying Star.
Masinile sunt divizate in 8 clase,plus o clasa speciala rezervata prototipurilor si conceptelor.Anul acesta cateva masinile mai deosebite care merita mentionate au fost o Alfa 6C din anii '30,Siata,Osca,Fiat si Maserati din anii '50-'60,precum si nelipsitele Ferrari:5 foste masini de curse cu un trecut glorios sau unicatul 375MMapartinand regizorului Roberto Rossellini.
Anul acesta,doar o singura premiera mondiala a fost prezenta:Maserati GS by Zagato,o masina cu linii clare si curate,si cu traditionalele "cocoase" de pe acoperis.Atentia si simpatia publicului s-a indreptat insa spre o alta masina unicat,una care era deja cunoscuta insa,ea fusese expusa la Peeble Beach si Salonul Auto de la Paris:Ferrariul unicat P4/5 al lui James Glickenhaus.
Attachments: |
File comment: O varianta din 1947 ce poarta semnatura Farina.Interesant este insa ca designul este facut de Michelotii,care lucra pentru Farina la acea data
Alfa 6C.jpg [ 48.74 KiB | Viewed 6240 times ]
|
Alfa 2000 Vignale.jpg [ 60.75 KiB | Viewed 6241 times ]
|
File comment: O versiune Pininfarina a Alfei 1900,construita in 1952,inedita este grila rosie.
Alfa 1900 LTI.jpg [ 60.78 KiB | Viewed 6240 times ]
|
File comment: Imaculat
Motorul Alfei 1750.jpg [ 64.24 KiB | Viewed 6240 times ]
|
File comment: O masina de inalta performanta pentru epoca ei,ajutata si de caroseria Touring Superleggera
Alfa 6C 2500.jpg [ 69.36 KiB | Viewed 6239 times ]
|
File comment: Aceasta masina a fost construita de carosierul Brichet din Geneva si a fost prezentata in 1931 la Salonul Auto de la Geneva
Alfa 6C 1750 SS.jpg [ 92.17 KiB | Viewed 6239 times ]
|
File comment: Cea mai buna masina din show,asa cum a fost votata de public
Alfa 6C 1750 GS Flying Spur.jpg [ 81.27 KiB | Viewed 6239 times ]
|
|