Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Masina mea - 156 edizione esclusiva
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=59
Page 1 of 5

Author:  15624jtd [ 29 Nov 2005, 11:51 ]
Post subject:  Masina mea - 156 edizione esclusiva

Ca sa-i fac pe plac lui autoperform, in cateva cuvinte, ce specificatii are edizione esclusiva:

Motor
Euro 3
5 cilindrii in linie
turbo diesel
2387 cmc
140CP @ 4200RPM
304nm @ 1800RPM

Dotari
clima automata
4 geamuri electrice
trapa electrica
piele
incalzire in scaune
oglinzi electrice si incalzite
pachet sportiv - praguri + suspensie "mai" sport
jante 16" (teledial-uri)
ABS+EBD

Nu stiu daca sunt dotari standard
radio-casetofon Blaupunkt+magazie 10 CD-uri (doar audio)

Ce-am apucat sa-i fac
alarma Viper Responder 771XV
semnale laterale gri (in culoarea masini)

si ceva planuri de viitor. pix cat de curand

Author:  Alex_Alfa [ 29 Nov 2005, 17:20 ]
Post subject: 

ok ,mane; e super
mersi mult ;) asteptam poze, dar mai vedem pe parcurs :)

btw: ce culoare e masina? ext/int

Author:  15624jtd [ 29 Nov 2005, 17:57 ]
Post subject: 

Gri cu piele neagra, bord negru, si consola carbon-look (nu stiu daca e chiar din carbon, cel putin nu cred). Ceasurile sunt toate negre.
Am uitat sa zic, scaunele sunt marca Momo.
Si un minus, care ma cam surprinde la masina asta: nu am computer de bord...

Author:  Alex_Alfa [ 29 Nov 2005, 18:10 ]
Post subject: 

carbon look-ul ala ma dispera; e din fabrica sau montat aftermarket?
eu am imitatie de mahon, care dupa parerea mea nu are ce cauta pe o 156... la fel si volanul si schimbatorul de viteze

iar in privinta computerului de bord.. chiar ca e interesant :)

am atasat o poza cu un interior de 156 care mi-l place, poate te inspiri si tu din ea ;) eu cu siguranta o voi face de indata ce pun mana pe ceva banuti

Attachments:
156-cockpit.jpg
156-cockpit.jpg [ 43.47 KiB | Viewed 2987 times ]

Author:  15624jtd [ 29 Nov 2005, 18:11 ]
Post subject: 

e din fabrica, la modelul asta;
adica tu ai consumul instant afisat pe bord? la asta ma refeream, ca la mine nu este; doar temperatura si trip

Author:  Tupac [ 29 Nov 2005, 20:37 ]
Post subject: 

Damn, ce cuplu la 1800rpm! :shock: Nicee... :) Nici nu vreau sa ma gandesc cum i-ar sta cu aproximativ 180CP si un cuplu de 370Nm sau ceva de genul rezultate dintr-o remapare sau un chip :lol:
Nu ne-ai spus si noua ce an este, cati Km are la bord, de unde ai luat-o, cat de incantat esti de ea, etc.. :)
Hai, hai, mai baga :)

Author:  Tupac [ 29 Nov 2005, 20:45 ]
Post subject: 

Eu intrebasem din curiozitate si datorita faptului ca am auzit ca motorul de 2.4 nu ar fi asa de fiabil ca cel de 1.9 :?

Author:  Alex_Alfa [ 29 Nov 2005, 21:17 ]
Post subject: 

nu, nici eu nu am computer de bord; la fal ca si tie imi arata doar temp. ext. si trip
am auzit si eu ca 2.4 nu ar fi asa de fiabile... acuma zvonuri sunt multe...
am fost sfatuit sa nu imi iau 2.4 second pt ca ma pot trezi oricand cu un piston spart (de ex.); ce-i drept am si gasit pe autoscout24 cateva la pret de nimik dar la care scria "1 zilynder defekt" -scuze daca nu am scris bine nu ma stiu cu germana :)
dar daca ai grija de ea nu cred ca vei avea probleme deloc. hai sa le consideram pe astea exceptii ;)
ai o masina super

Author:  15624jtd [ 29 Nov 2005, 22:22 ]
Post subject: 

Tupac Quote:
Damn, ce cuplu la 1800rpm! :shock: Nicee... :) Nici nu vreau sa ma gandesc cum i-ar sta cu aproximativ 180CP si un cuplu de 370Nm sau ceva de genul rezultate dintr-o remapare sau un chip :lol:
Nu ne-ai spus si noua ce an este, cati Km are la bord, de unde ai luat-o, cat de incantat esti de ea, etc.. :)
Hai, hai, mai baga :)
mah, tu vad ca le ai cu chip tuning-ul; esti cu 5Cp in plus si cu Nm parca chiar atat ar fi

10 decembrie 2001
luata la 87,000 km in vara asta din Stuttgart
masina de firma, singur proprietar, foarte bine ingrijita
am avut o bafta enorma, avand in vedere ca nici nu stiam ce cumpar si ce e aia Alfa, basca dotari...

Sunt extrem de incantat. Oarecum dezamagit (de mine) ca pana acum habarn-aveam ce inseamna Alfa :cry: si nu ii dadeam prea multa importanta, desi e o marca demna de tot respectul.

Azi dimineata de exemplu a plecat nevasta cu masina si eu pe jos. A trecut pe langa mine si am auzit cum toarce motorul (a calcat-o, ca ne certasem :lol:)
Tupac Quote:
Eu intrebasem din curiozitate si datorita faptului ca am auzit ca motorul de 2.4 nu ar fi asa de fiabil ca cel de 1.9 :confused:
Sincer, daca fac o analiza de ansamblu a masinii, motorul mi se pare cea mai reusita componenta, si cea care aduce cea mai multa satisfactie. Liniile nu sunt ca la o nemtzeasca (si eu is cam chitzibushar cu astea insa mi-a trecut repede); optiuni multe ca la nemti nu sunt; insa e design si motor.
O singura data am ramas oarecum perplex: stateam la un stop si a murit motorul. Se inecase, nush cum, si dupa cateva chei a pornit. Motorina era, filtrul de motorina abia il schimbasem, si de atunci n-am mai patit. Una din fazele "non-explainable". [later edit: probleme de la regulatorul de presiune...]
madkat Quote:
subscriu - cati km? si ce probleme a avut?
in rest ce as putea spune - dream machine :wink:
Probleme acolo niciuna. Am testat-o inainte sa dau vreun euro. Doar necesitati de intretinere, franele spate, care s-au "terminat" in Romania si pe care le voi schimba curand.
Probleme dupa 3 luni de Bucuresti (am schimbat adica): brate oscilante stanga+dreapta fata, burduf planetara tripoda stanga, bucsi fuzete spate (desi in Germania masina era brici).
Plus un Logan care s-a folosit de bara mea spate pentru a termina de franat si un matiz care s-a folosit de portiera stanga spate pentru a propti portiera (in parcare), la deschidere :evil:
Plus, exact cand am ajuns cu ea din Germania in Bucuresti, a ramas la Peco, in parcare (dupa alimentare, nu a mai pornit). Multumita gropilor de pe autobanda Bucuresti-Pitesti, s-a "terminat" de fisurat cablul de la acumulator la demaror (defect de fabricatie probabil). Inchipuitziva cata frustrare m-a cuprins in momentul ala...

Author:  15624jtd [ 29 Nov 2005, 22:44 ]
Post subject: 

cred ca n-am gasit niste poze mai proaste, da' le uploadez acu daca tot m-am hotarat
or sa mai vina, soon

Attachments:
.jpg
.jpg [ 127.18 KiB | Viewed 2953 times ]
behind-the-wheel.jpg
behind-the-wheel.jpg [ 198.56 KiB | Viewed 2953 times ]

Author:  Alex_Alfa [ 30 Nov 2005, 00:27 ]
Post subject: 

e superba. sa o stapanesti sanatos !! :)
bucsile de la fuzete si eu le voi schimba, poate chiar saptamana asta...
aveau un troncanit nasol la gropi, nu?

Author:  aiculedtzu [ 30 Nov 2005, 10:05 ]
Post subject: 

Arata misto masina. Sa o stapanesti sanatos.
BTW, jantele tale sunt de tip TELEDIAL.

Author:  15624jtd [ 30 Nov 2005, 11:27 ]
Post subject: 

pff, mai mult simteam (si inca mai simt) probleme pe fata, decat pe spate; cred ca trancaneau, dap

Jantele mele is pe 16"; am vazut la modelele mai noi, jantele Teledial pe 17", cu ochiurile mai mari; sunt superbe...
aiculedtzu Quote:
Arata misto masina
nu mai misto ca a ta :lol:

multumesc tuturor

Author:  alexmirica [ 01 Dec 2005, 13:34 ]
Post subject: 

Superba masina, in sfarsit, am si io poze cu ea.
Sa o stapanesti sanatos!

Author:  15624jtd [ 13 Dec 2005, 13:25 ]
Post subject: 

ieri seara mi-au sosit discurile pe spate. 2,4M de la Augsburg. Abia astept sa le montez :dribble:

Attachments:
Photo-0016.jpg
Photo-0016.jpg [ 40.53 KiB | Viewed 2907 times ]
Photo-0018.jpg
Photo-0018.jpg [ 43.39 KiB | Viewed 2906 times ]

Author:  15624jtd [ 13 Dec 2005, 15:26 ]
Post subject: 

Astea-s Teledial-urile de care ziceam si vad ca-s instalate pe GTA. Oare ce pret or fi avand?

Attachments:
lancelot4.jpg
lancelot4.jpg [ 62.71 KiB | Viewed 2898 times ]

Author:  Alex_Alfa [ 13 Dec 2005, 17:41 ]
Post subject: 

ti-ai luat si fata si spate?
cat au costat?
eu trebuie sa mi schimb placutele

Author:  15624jtd [ 13 Dec 2005, 17:55 ]
Post subject: 

doar spate si doar discurile. Placutele le pun de la AI (nu cred ca is scumpe). Pe fata ma mai tin putin, nu foarte mult, insa acolo treaba o sa fie mai scumpa. Discurile au fost 240 RONi

Author:  15624jtd [ 21 Dec 2005, 13:38 ]
Post subject: 

uh, job's done: am schimbat bara antiroliu + bielete stanga/dreapta si discuri+placute frana spate. pot sa zic ca masina se comporta, pe fata, ca atunci cand am luat-o din germania. oare pentru cat timp? (nu demult am schimbat si brate oscilante superioare stanga/dreapta, adica aproape toata fata e noua. inca odata traiasca strazile micului paris)

Author:  ALXege [ 06 Jan 2006, 16:55 ]
Post subject: 

nice car :coolspeak:

2 lucruri vreau sa intreb:
- ce inseamna mai exact edizioni exclusiva fata de un 156 casual, acel pachet sport de care vorbeai + scaune momo? (intreb pt ca am vazut pe net si 147 si 156 edizioni exclusiva si din poze nu am identificat nici o diferenta!)
- ce inseamna bord carbon-look, got any pictures ceva mai in detaliu? consola centrala e imbracata in fibra de carbon sau ce anume? (te intreb deoarece ma bate un gand sa schimb putin lookul interorului transformand consola centrala din argintiul stock in carbon-fiber look)

Citind topicul asta m-am regasit oarecum in ceea ce povesteai tu despre alfa, cum ai nimerit intamplator pe masina asta si ti-a parut rau ca nu stiai de existenta ei mai demult... same here :D

Totusi as vrea sa te contrazic putin, liniile si dotarile sunt mai presus decat o nemteasca! daca stai sa faci o comparatie intre 147 si golf 4 spre exemplu, alfa este si mai sexy si mai bine echipata (eu am dublu climatronic, piele, pilot automat etc, dotari ce in mare masura vin standard.. sa nu uitam ca majoritatea golfurilor vin cu capace la roti, iar dotarile mai sus mentionate rar le vezi la un loc pe un golf!) Chiar si cu A3 cred ca se poate bate cu succes!!

Author:  alexmirica [ 06 Jan 2006, 17:13 ]
Post subject: 

ALX-EGE Quote:
... Totusi as vrea sa te contrazic putin, liniile si dotarile sunt mai presus decat o nemteasca! daca stai sa faci o comparatie intre 147 si golf 4 spre exemplu, alfa este si mai sexy si mai bine echipata (eu am dublu climatronic, piele, pilot automat etc, dotari ce in mare masura vin standard.. sa nu uitam ca majoritatea golfurilor vin cu capace la roti, iar dotarile mai sus mentionate rar le vezi la un loc pe un golf!) Chiar si cu A3 cred ca se poate bate cu succes!!
Sa va povestesc o faza tare: m-am dus saptamana trecuta cu o prietena la Porsche Romania sa alegem o varianta de Golf sau Polo, ca vrea sa isi cumpere. Nu a vrut Alfa de nici un fel, e inoculata bine de tot cu mitul urban cu masina nemteasca... Oricum, i-am zis sa nu vina la mine la anu' plangand ca nu e bun Golful. Ma rog. Ajung la showroom si am cerut sa vad niste modele de Gold.
Cand m-am urcat in cel mai tare Golf Plus pe care il aveau, am exclamat: "Ce bine arata Loganu!" :shock: :twisted: Si costa... ahem... 18000 EURO fara ASR, piele si alte prostii. STOCK CHIOR. Nu merita... Am vazut N modele de Golf, am facut si un drive test... Ahem... nu se compara cu Alfa nici pe departe. No offence, VW fans! Dar asta e realitatea! Scump, doamna, scump pentru ce ofera! Pai daca e sa luam lista de optionale sa fie echipata cat de cat ca Alfa mea, pretul a iesit... ahem... 30 si ceva de mii euro :shock: Scump!

Author:  Tupac [ 06 Jan 2006, 17:17 ]
Post subject: 

Da se poate bate la dotari cu Audi, dar doar atat :) Audi e cu 2 clase peste, imi pare rau sa te trezesc la realitate :). Am mers cu toate modelele de Audi aproape, si iti zic ca e cu 2 clase peste Alfa.
Mai nou imi place Q4 asta nou, arata beton :shock: . Si ma gandesc de ex cat de ieftin este in comaratie cu un Allroad 2.5TDI de exemplu...

Author:  alexmirica [ 06 Jan 2006, 17:21 ]
Post subject: 

Da, confirm... Audi ramane Audi, nu ai ce face!!! E o legenda. La Audi este valabil mitul ca nu se strica usor, etc... dar la ce pret... :shock:
Insa vorbim de astea, VW, Opel, etc, care sunt muuulte rrrau de tot pe strazi.

Author:  Tupac [ 06 Jan 2006, 17:28 ]
Post subject: 

Eii, lasa ca se mai strica si la Audi, stai linistit :) Dar oricum, foarte rar, si de obicei chestii nu asa grave.
Unul din amicii mei cei mai buni are un Allroad 2.5TDI, full (piele, dublu climatronic, ESP&stuff, incalzire in scaune, tiptronic, suspensii reglabile - cea mai beton chestie!) si am ocazia sa merg si eu cu el destul de des sa zicem (chiar acum 3 zile m-au facut prietenii sofer prin tot Bucurestiul :) ), e model 2004, are acum cam 45.000Km si este criminala masina, va spun sincer :oops: Iar motorizarea este de vis, ai destula putere pt o asa masina. Chiar si viteza maxima este suficienta, merge 215-220Km/h si merge asa foarte foarte des :lol: Iar suspensiile pneumatice sunt minune dumnezeiasca in Romania.
Ce-i drept si pretul este pe masura, din cate stiu un asa model costa cam spre 60.000E cu totul.
Si din cate vad este fiabila masina. A mers prin toata Romania aproape si merge des in afara Bucurestiului si nu a schimbat mai nimic la ea pana acum, cica acum mai nou bate ceva pe stanga, dar nu prea se aude sincer :)

Author:  ALXege [ 06 Jan 2006, 17:51 ]
Post subject: 

Nu vad cu ce ai putea sa ma trezesti la realitate.. sunt partial de acord cu tine.. si am senzatia ca pe ce clasa despre care vorbim creste diferentele sunt cu atat mai mari.. la clasa cea mai mica insa, 147 vs a3 eu zic ca diferentele nu sunt asa de mari cum crezi tu..
La q4 vs Allroad Quatro e alta problema, gandeste-te ca acest concept se bazeaza pe sistemul de tarctiune integrala, iar audi are cel mai bun asftel de sistem (din lume cred eu) pe cand alfa (sper sa nu ma insel) e la prima incercare..

Page 1 of 5 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/