It is currently 10 Feb 2025, 18:24

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 15 Jan 2009, 21:56 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Nu prea imi place cursa schimbatorului de la masina mea, un 156 1.9JTD, e prea lunga intre trepte. ex: din 1 in 2 e distanta mare, din 3 in 4 la fel, etc. Se pot face niste modificari incat sa se scurteze cursa lui sau e prea complicat? Senzatia unui schimbator scurt e mult mai placuta si mai precisa, de-aia nu imi place cum merge la a mea. As vrea sa ii schimb si nuca de la schimbator dar nu stiu ce se poate face legat de clapeta care se trage in sus pt. marsarier.


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2009, 01:53 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2008, 00:00
Posts: 175
Location: cluj-napoca
taie din tija

_________________
147 1,6 16v 105CP
www.spdzoom.ro


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2009, 08:33 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
PUQ Quote:
taie din tija
Scuza-ma dar omul a spus JTD nu TS nu JTS, Din pacate la Diesel e ceva mai complicat si nu merge faza cu taiatul levierului.
Cu stima, Marian Melinte

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2009, 08:55 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Nu stiu cum e la JTS, dar la JTD, ar fi problema cu marche-arierre-ul.

Marian - Ai vreo sugestie?


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2009, 09:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Renunti la tija aia de marche-arriere. Va fi ca la benzinara. Simplu.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2009, 19:22 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Adica nu mai tragi de nimic cand bagi in marasarier, ci intra ca la clio de exemplu, direct, nu? Si sa tai din levier. Cat sa tai ? Oricum nu fac eu odificarea asta. Poate e cineva din club care ma poate ajuta. 8)


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2009, 23:01 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
dar voi de shortshifter nu ati auzit?? il puneti pe om sa taie din schimbator? .......

p.s. daca tot tai - taie si tu mult :)))

_________________
Image


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2009, 23:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2143
Car: 156 GTA
Nu se face short shifter pentru alfa.156 zic, am cautat. :D

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2009, 02:05 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Ramane sa il scurtez. sa vad ca, e cam greu sa imi dau seama cat trebuie scurtat. Oricum, nu am cine sa mi-l faca in ploeiesti :(


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2009, 19:43 
Offline
User avatar

Joined: 14 Apr 2007, 20:14
Posts: 226
Car: alfa romeo gt
Location: Constanta
vezi daca renunti la tija de marsarier o sa iti intre greu in a cincea.

Eu am incercat si nu am renuntat la tija .Ma gandesc sa tai si tija de marsarier cu aceeasi nr de cm cu cati o sa tai si tija metalica .

Nu stiu cum sa tai tija metalica e un metal foarte dur.


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2009, 22:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Cu flexul il tai in maximum 15 secunde.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2009, 02:56 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
seth Quote:
Nu se face short shifter pentru alfa.156 zic, am cautat. :D
Pai si ce te opreste sa iti faci singur unul ? Nu e o mare filozofie, scoti mecanismul stock, vezi unde si ce poate fi imbunatatit, faci unul cu un alt unghi si cu tija ori mai scurta, ori ajustabila, aia e. Daca nu te descurci iti fac eu schema, tu gaseste mesterul care sa lucreze in aluminiu dur sau otel, dar sa lucreze bine, nu sa iasa cine stie ce aberatie.


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2009, 18:30 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Alexandrus - merge facuta piesa la strung ? Am un strungar bun.


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2009, 21:27 
Offline

Joined: 27 Sep 2007, 23:21
Posts: 7
prin scurtarea cursei levierului de la schimbatoru deviteza, se optine doar o turatie mai mare la masina sau si ceva cai in plus ?


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2009, 21:30 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
De mers merge sigur, insa sunt mai multe piese, e un mecanism intreg, evident, nu e rocket science, insa ai nevoie de piesa originala ca sa vezi despre ce e vorba, plus o ideea despre cum functioneaza mecanismul ca sa stii unde sa modifici si ce anume sa modifici.
Orivum, partea proasta e ca ai nevoie de materiale mai deosebite, adica nu fier/otel si gata. Trebuie aluminiu dur, in anumite parti suflat cu teflon, cred, etc.

PS. Am gasit de vinzare in japonia, 150 Euro versiunea pentru JTS, TS, JTD(banuiesc eu ca e si pentru JTD, ca in Japonia nu exista JTD) si V6, ~400 Euro versiunea pentru GTA, 3.2 GT.
Partea proasta cu adevarat e ca respectivii nu au site decit in japoneza, nu vorbesc decit japoneza, deci e nevoie de un om in Japonia care sa fie intermediar.


holdelor, tu esti din alt film.


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2009, 21:45 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 17:03
Posts: 174
Location: Francia
Daca memoria nu imi joaca feste, acum "multi" ani, pe cand se tineau intalnirile pe la palatul parlamentului, era un coleg de forum care lucra in Japonia (din pacate nu imi amintesc numele lui, avea parca o Alfa 146...).

_________________
______________________
ALFA ROMEO UBER ALLES!


Top
   
PostPosted: 05 Feb 2009, 00:36 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Un alfist de-al nostru in Japonia ar fi de maxim ajutor ;)


Top
   
PostPosted: 05 Feb 2009, 08:45 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
holdelor Quote:
prin scurtarea cursei levierului de la schimbatoru deviteza, se optine doar o turatie mai mare la masina sau si ceva cai in plus ?
de pus la funny stuff!!! nu e vorba de alt film alexandrus....e un cosmar!!! :roll2:

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2009, 19:15 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 14:56
Posts: 691
Location: Dorohoi
alexmirica Quote:
Cu flexul il tai in maximum 15 secunde.
Eu zic sa nu bagi flexul acolo ca risti sa faci varza interiorul(vor sari bucati din pinza si din fierul levierului pe unde nici nu iti vine sa crezi :scratch: )Mai bine dai manual cu o pinza noua la bonfaier.Si eu am avut candva un gand din asta ca e lung tare levierul la 156.

_________________
Trecut: Dacia 1310 Nissan Sylvia(1987)1,8 turbo Ford Scorpio 2,9 i(1988) Ford Mondeo(2001) Alfa Romeo 156(2003) VW Golf 2(1985) Opel Vectra 1.9(2007) Ford Siera 2.0(1987)RWD, Nissan Pathfinder 2.5, Citroen C4 Cactus 2017,Mazda 5, Peugeot 807, Mercedes-Benz A classe, Toyota Celica
Alfa Romeo 159,2.4 mjtd


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2009, 22:54 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
holdelor Quote:
prin scurtarea cursei levierului de la schimbatoru deviteza, se optine doar o turatie mai mare la masina sau si ceva cai in plus ?
Asta e de pus in rama !!! :lol: :lol: :lol:
Te-ai gandit mult inainte ?

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2010, 14:37 
Offline
User avatar

Joined: 06 Oct 2009, 20:16
Posts: 96
Car: Alfa Romeo 156
Location: Sibiu
Alexandrus Quote:
seth Quote:
Nu se face short shifter pentru alfa.156 zic, am cautat. :D
Pai si ce te opreste sa iti faci singur unul ? Nu e o mare filozofie, scoti mecanismul stock, vezi unde si ce poate fi imbunatatit, faci unul cu un alt unghi si cu tija ori mai scurta, ori ajustabila, aia e. Daca nu te descurci iti fac eu schema, tu gaseste mesterul care sa lucreze in aluminiu dur sau otel, dar sa lucreze bine, nu sa iasa cine stie ce aberatie.
Am cauta pe internet un short shifter pentru 156 1.9 jtd-m dar nu am gasi nici macar o schema asa ca daca oferta lui Alexandrus mai e valabila cred ca pot gasi "mesterul care sa lucreze in aluminiu dur sau otel, dar sa lucreze bine" cat si matrialele necesare.


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2010, 14:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7936
Car: Vespa
Location: Bucuresti
pe asta cu caii in plus nu o stiam :lol: :lol: :lol: ... incredibil . si `` optine`` :)

mai e si varianta asta ... sa apucati schimbatorul cat mai de jos si asa nu tre sa mai taiati din levier .... :lol:


Top
   
PostPosted: 15 Nov 2010, 15:54 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2010, 17:07
Posts: 50
Si eu m-am gandit sa scurtez levierul insa o sa apara o problema.Cotiera pe care iti sprijini bratul va fi mult mai sus decat capatul schimbatorului si atunci nu stiu cat de comod va fi sa schimbi viteza cand cotiera este mai sus :scratch:

_________________
Alfa Romeo 156 1.8TS 106kw 2001


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2010, 21:28 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2192
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
alexmirica Quote:
Cu flexul il tai in maximum 15 secunde.

Nu stiu ce sa zic.Eu am facut asa ceva ,cu vreo 5 ani in urma,la un Golf 1.A fost foarte greu de taiat.Nu am taiat cu o piatra normala pentru taiat,ci cu una diamantata,dar nu din aceia pentru gresie si faianta.Doar pentru metale.De taiat se poate taia,dar destul de greu.E un material foarte dur.Chestia e ca trebuie scurtata si tija de la marche-arriere.Altfel ,cred ca va afecta timoneria.

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2015, 22:58 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Am gasit o piesa care cica scurteaza cu 45%, dar are un pret nejustificat de mare. Cine poate "fura" planul cu dimensiunile sunt sigur ca isi poate face una cu 12 dolari pe strung :lol:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :6820.html" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited