hei!
nici nu ma asteptam la raspunsuri atat de rapide.
multam mult de tot de sfaturi!
ziceti ca variatia poate fi de la distributie?
masina are 85mii de km da' nu mai stiu exact cand a fost schimbata, o sa mai intreb maine - da' parca imi aduc aminte ca a fost schimbata de curand.
stiu ca te-am intrebat (adminu) cand ai venit sa te uiti la 147-le lu' teo si m-am linistit, ca eram in parametrii spusi de tine. acum am uitat...
si mai are ceva care cred ca e relevant: teava de esapament e f neagra pe interior, consuma destul de mult (probabil pe la 15 - nu am calculat exact, doar dupa indicatorul de benzina- am facut vreo 230km cu juma de rezervor) si pe deasupra cand am lasat-o 2 zile nepornita, am pornit-o - a variat putin si cand i-am dat gaz sa plec de pe loc a dat rateuri - exact ca dacia aia veche - asta m-a speriat rau.
dupa ce o alerg putin e super ok. sta si turatia acolo unde trebuie, se infige mai bine etc... da' asta dupa ce o alerg 10-15min - adica la stilul ca schimb la 4000 - 4500 - 5000
si apropo de asta, am observat ca intr-a doua, dupa 4000 de ture pierde putere - adica nu pot sa trec de 4000 orice i-as face...
ca sa plec atunci cand e rece si face figuri o turez "in gol"la 3000 dupa care incep sa dau drumul la ambreiaj. si asa trage si pot pleca.
da' asa cred ca omor ambreiajul.
daca dau drumul la ambreiaj la 2000 de ture cade la loc la 800 - 850 si nu pleaca de pe loc... pierde putere grav de tot.
o sa vad maine ce-mi zic baietii aia la autoperugia si pe urma va mai intreb.
si daca as stii as atasa si poza