Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
test NCAP alfa 156 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=563 |
Page 1 of 1 |
Author: | Soul_assassin [ 12 Jul 2006, 13:43 ] |
Post subject: | test NCAP alfa 156 |
Oricat am cautat si m-am straduit, nu am reusit sa gasesc nicaieri o evaluare sau benchmark crash test pentru alfa 156. Cum este posibil ca o masina ca si Alfa 156 sa nu fie evaluata de NCAP ? |
Author: | Chris [ 12 Jul 2006, 20:49 ] |
Post subject: | |
citisem pe undeva că ar avea 4 stele |
Author: | Alex_Alfa [ 13 Jul 2006, 01:10 ] |
Post subject: | |
Ti-as posta un filmulet cu alfa 156 la crashtest, dar am depasit limita de upload Eventual spuneti-mi ceva site de hosting pt clipuri... Edit: http://www.youtube.com/watch?v=ZlJ328YN ... 56%20crash nu stiu daca e de la NCAP sau alt tip de testari dar dupa parerea mea nu arata foarte bine... |
Author: | Soul_assassin [ 14 Jul 2006, 11:47 ] |
Post subject: | |
NU-i ncap, oriunde am cautat toti ziceau ca alfa romeo nu a facut omologare ncap penru 156. Nu inteleg de ce draq Later edit: Maaan, acuma am vazut si eu clipu' ala de la crash test.....nu arata bine absolut deloc....poate de aia nu voiau ei sa faca ncap |
Author: | Chris [ 14 Jul 2006, 13:18 ] |
Post subject: | |
alfa 147 are 3 stele. 156 nu cred să aibe mai puţin, dar cu siguranţă nu mai mult de 4 stele că altel ar fi fost un motiv de laudă pt ei. |
Author: | Mr.D [ 12 Aug 2006, 14:45 ] |
Post subject: | |
E pe site la autovit o alfa accidentata de vanzare...are fatza muci, probabil in fata dreapta a fost lovitura, iar la interior arata destul de bine. Oricum, chestia cu stelele de la NCAP de multe ori este o politica de marketing ...acum sa fim seriosi...clio cu ale lui 5 stele face fata mai bine la un impact frontal decat o alfa 156 ? |
Author: | XSerban [ 12 Aug 2006, 17:27 ] |
Post subject: | |
Mr.D Quote: ... stelele de la NCAP de multe ori este o politica de marketing ...acum sa fim seriosi...clio cu ale lui 5 stele face fata mai bine la un impact frontal decat o alfa 156 ?
Intr-adevar, daca as avea de ales intre ce spune NCAP sau parerea ta, as alege parerea ta, ca deh, ce stiu cei de la NCAP.
|
Author: | Tupac [ 12 Aug 2006, 20:41 ] |
Post subject: | |
Mr.D Quote: ...clio cu ale lui 5 stele face fata mai bine la un impact frontal decat o alfa 156 ?
Evident ca ..DA!
|
Author: | Soul_assassin [ 17 Aug 2006, 13:46 ] |
Post subject: | |
Eu tot sunt curios de ce 156 nu are test ncap.....strange.... |
Author: | Mr.D [ 30 Aug 2006, 11:05 ] |
Post subject: | |
Tupac Quote: Evident ca ..DA!
Am avut clio...trust me, nu degeaba am dat masina asta drept exemplu ...anyway, ideea este ca si in niste reviste de specialitate de la noi a existat ideea conform careia producatorii auto urmaresc prin aceste teste ncap sa atraga cat mai multi clienti de partea lor, prin prisma sigurantei active si pasive...insa cei mai multi clienti nu stiu ca testele sunt facute la viteze mici, si ca la viteze mari esti PA si intr`un volvo s80.Am vazut poze cu un BMW seria 7 ultimul model...de prin GL parca era....si fusese efectiv raschetat....iar cei din masina erau carne de mici...deci cine ar fi zis ca intr`un monstru cum e seria 7 poti pati asa ceva.. Pe de alta parte, mecanicul care se ocupa de cielo meu are tot un cielo...si a intrat intr`un cap tractor, si`a facut fata la masina praf dar a scapat cu viata. In concluzie cred ca dincolo de testele NCAP care sunt setate in niste parametri bine definiti, sta norocul fiecaruia, daca se poate vb de asa ceva, in caz de o coliziune...caci degeaba ai 5 stele si intri in osia la o caruta care trece prin toata masina...cu pasageri cu tot...sau daca treci pe sub un tir...si de partea cealalta mai iese doar sasiul. |
Author: | 156gta [ 30 Aug 2006, 12:55 ] |
Post subject: | |
tine foarte mult de noroc....sa nu uitam ca si laura stoica alaturi de sotul ei au murit intr-un CLIO, si la mom ala astia de la televiziuni au aratat cat de slab ii la siguranta un clio, cum arata duoa un accident care s-a produs numai la 80km/h, usile subtiri si alte chestii |
Author: | Tupac [ 30 Aug 2006, 13:56 ] |
Post subject: | |
Laura Stoica nu era in Symbol?? Ala nu are nici 2 stele cred |
Author: | Babacu [ 30 Aug 2006, 17:47 ] |
Post subject: | |
Nu cred ca are importanta prea mare ce rezultate are o masina la testele NCAP. Sigur e doar o politica de marketing. Toti cei care vind masini tot aiuresc clientul cu stelele obtinute la astfel de teste, cu super sitemele de protectie ale masinilor, dar nici unul nu spune ca doar simplul fapt ca nu porti centura de siguranta face ca toate astea sa fie un fis. Si iar nu mai explica stimabilii ca legile fizicii nu pot fi anulate de nici un sistem de siguranta pasiva sau activa. P.S. vis-a-vis de polemica cu moartea Laurei Stoica si cu siguranta la Clio: Lady D a murit intr-un Mercedes clasa S, considerat la vremea lui una din cele mai sigure masini. Aduceti-va aminte cum arata masina aia dupa accident. |
Author: | 156gta [ 30 Aug 2006, 22:30 ] |
Post subject: | |
ai dreptate daca magandes cmai bine Tupac, era intr-un symbol cat despre murit in masini "sigure", dumitru tinu a murit intr-un volvo s80 si cica avea doar 80 km/h |
Author: | Alex_Alfa [ 30 Aug 2006, 23:54 ] |
Post subject: | |
E discutabila treaba cu stelele NCAP. Dar totusi sincer sa fiu mi se pare foarte sifonata alfa 156 la testul din acel film.. E chiar nasoala treaba |
Author: | Lolo [ 31 Aug 2006, 10:52 ] |
Post subject: | |
Tupac Quote: Laura Stoica nu era in Symbol?? Ala nu are nici 2 stele cred
Clio-ul din 2000 are 4 stele, care din cate stiu eu, e pe aceeasi platforma cu symbolu.
|
Author: | Tupac [ 31 Aug 2006, 12:16 ] |
Post subject: | |
Nu stiu daca e asa, dar la o adica si ce daca? Nu este obligatoriu sa se comporte la fel si la teste. |
Author: | alexmirica [ 31 Aug 2006, 12:25 ] |
Post subject: | |
Terminati ma cu EuroNCAP, ca e o maaaare pacaleala de marketing. Iti dai seama ca toti constructorii fac tot posibilul sa se comporte masina ireprosabil la testele EuroNCAP, care sunt standard, sunt doar anumite zone de impact. Da' stai sa vezi ce se intampla cand ai un impact in alte zone decat cele impuse de EuroNCAP, intr-un accident real, Doamne-Fereste! Ingeras te faci, deoarece prin imbunatatirea comportamentului la impact in zonele stabilite de EuroNCAP, pastrand totusi pretul masinii, nu ai ce face decat sa slabesti alte zone "irelevante" => moarte sigura. Plus ca daca de ex ai 50km/h pe autostrada, mergi "pensionar", si vine un tolomac de pe contrasens cu 120km/h. Prin insumarea fortelor rezulta ca e ca si cum ai intra intr-un zid de beton cu 170km/h => death, cu tot cu stelele tale. Doamne-Fereste! Pe mine ma lasa total rece testele EuroNCAP, sincer sa fiu. |
Author: | Mr.D [ 11 Sep 2006, 23:45 ] |
Post subject: | |
pai cam asta era si ideea mea...cu toate ca eu n`as fi chiar asa de radical in opinie ...caci totusi...imagineaza`ti ca esti cu alfa ta si ca iarna, derapezi la 70 la ora si intri lateral intr`un stalp ...airbag lateral + cortine soto te vor proteja...acum imagineaza`ti ca esti cu un matiz...sau mai bine nu. in concluzie testele NCAP sunt relevante pentru ceea ce vorbeam mai devreme....situatii definite ...si mi se pare si normal...si nu pentru situatii atipice care, din pacate, sunt cele mai des intalnite. XSerban...u`re funny insa nu uita ca eu nu am vrut sa blamez testele NCAP ci doar sa scot in evidenta latura de marketing ale acestor teste...pe care nici chiar tu n`o poti ignora. |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |