It is currently 19 Nov 2024, 23:52

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: motor 2.0 150 cp
PostPosted: 26 Aug 2006, 23:49 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2006, 14:57
Posts: 132
sora mea vrea sa-si cumpere o alfa 147. am gasit una full option fara trapa din 2003 in 3 usi la 7000 euro +tva. ce parere aveti despre motorul 2.0 ts 150cp? e scump de intretinut? cam care e consumul real? are ceva probleme cunoscute?

_________________
156 JTD M-Jet.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2006, 01:33 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Cauta si tu pe forum, ca sunt multe date despre 2.0TS. E un motor fiabil, consuma OK comparativ cu cel de 1.6TS, si se pot face o gramada de modifcari ieftine care sa-i creasca puterea, sa mai scada consumul, etc. Dar are si destule bube bine stiute, din fericire se stie si remediul, chiar daca acesta nu e mereu ieftin.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2006, 05:11 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
modificari ieftine care sa ii creasca puterea si sa ii scada consumul ?!?!?! Care`s alea ?!
Si hmmmmm.. consum okey comparativ cu 1.6? poate ca da, doar in ideea in care de un 1.6 poate tragi ceva mai tare ca sa obtii niste performante decente iar la 2.0 sunt ceva mai la indemana.. caz in care diferenta de consum este de 1-2 %. In acelasi regim de mers cu ambele motoare (fie potolit, fie sportiv, fie super sportiv) diferenta de consum este de peste 2%. M-am convins si eu ca 1.6 poate sa consume si 9%, deci este vb doar de conduita. In ultima vreme, consumul meu a fost constant de 11%, mers sportiv. Pun pariu ca 2.0 nu coboara sub 13 in acelasi regim de mers. Diferenta s-ar vedea probabil in extraurban, la viteze mari, acolo unde motoarele mici sunt realmente fortate si evident consuma mult, iar cele mari se simt mai in elementul lor.
Acum, daca imi permiti un sfat, motorul ideal pt o tipa este 1.6 Eco, adica cel 105cp fara distributie variabila. Ca si dinamica eu zic ca se misca suficient de bine pt o fata, consum decent la mers decent, si in plus are cea mai ieftina intretinere (lipsindu-i variatorul care ofera atatea neplaceri..). Altfel, daca esti o fire sportiva, 2.0 no doubt.
Acum, 2.0 full option din 2003 la 7000?! Cum naiba?! E furata or somethin`? :P Eu unul vreau 9000 pe "my precious" si zic eu ca e un pret corect, uite-te la publicitate.. Dubios de ieftin ce ai gasit tu.. :roll:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2006, 10:19 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
Motorul 2.0 este unul foarte fiabil daca se tin cont de unele aspecte minore:

- Uleiul de motor trebuie sa fie de calitate si sa se schimbe la maxim 10.000 km. Nivelul acestuia trebuie verificat periodic si sa se completeze daca este cazul. In caz contrar apare uzura accentuata in motor si se duce variatorul.
- Distributia (5 role + 3 curele) trebuie schimbata o data la 3 ani sau 60.000 km (depinde care termen vine primul)

Insa 147 2.0 TS din 2003 la 7.000 euro :lol: Este ca si GTA-ul de pe autovit la 13.500, adica mult prea ieftin si garantat are ceva.

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2006, 10:38 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2006, 14:57
Posts: 132
am zis 7000+TVA, deci aproape 8500. Masina a fost a unui cunoscut, si a fost garantata de el si de niste cunostiinte de la AI. sper sa fie cu noroc. :)

_________________
156 JTD M-Jet.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2006, 11:27 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Fac o rectificare: distributia se schimba din 2 in 2 ani! No comment! Pana si cei de la A.I. mi-au confirmat asta (si imi sunt si prieteni, nu au nici un interes sa ma minta, si nu numai ei mi-au zis asta, am vazut asta si pe propria-mi piele, cand am avut binestiuta patanie cu distributia cand s-a rupt la 2 ani si 9 luni :shock:)

Sincer sa fiu, io ti-as sugera sa mergi pe 2.0TS, diferenta de consum e infima fata de 1.6TS, e mult mai usor modificabil pentru mai multa putere.
Atata timp cat ai grija ca schimbul de consumabile sa fie facut la timp, nu ai treaba. Dupa ce o cumperi, schimba-i distributia si scapi de o grija.
Pretul e O.K., go 4 it, daca tu zici ca e in stare O.K.!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2006, 13:16 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
Alex, parca ziceai ca rola care a cedat nu ai schimbat-o :roll:

Oricum in Europa termenul este 60.000km sau 3 ani, cei de la Auto Siena (dealerii AR din Oradea) spuneau doar 60.000 km fara limita de timp.


lynx, daca tu spui ca este OK dpv tehnic atunci este un chilipir.

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2006, 02:21 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
ALXege, 2.0 TS consuma in media cu 1l/100km mai mult decit 1.6TS. Si mie mi s-a parut ciudat, dar atit este. Sau minte computerul de bord.
Cit despre modificari, depinde ce consideri ieftin. Oricum, motorul fiind mai mare e mai usor de obtinut putere din el.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited