It is currently 15 Nov 2024, 14:25

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
PostPosted: 07 Nov 2008, 20:57 
Offline

Joined: 07 Nov 2008, 20:47
Posts: 1
Salutare tuturor!
De azi am si eu un alfa 156 1.6 16v din 1998, pana acum am avut ford focus (model-2007), opel astra h, toyota avensis..etc
sa incep: 1.mi se aprinde becul galben in bord(am aflat deja de pe forum ca problema ar fi un bec ars)
2. becul de la frana de mana ramane aprins si dupe ce frana de mana e lasata jos(punct mort)
3. nu-mi functioneaza kilometrajul
4. am pus un cd-plyer nou in masina( l-am luat cu un casetofon) si in momentul in care opresc motorul si scot cheia din contact mi se aprind tot felul de beculete in bord si sesizez si o problema la pornire.
Si sa nu uit as vrea sa stiu daca are cineva o oglinda de vanzare electrica pe partea stanga...i
Stiu ca are destul de multe probleme dar sincer mi-a placut mult masina,( o sa revin cu ceva poze).
Va rog ajutati-ma daca puteti.
Mers


Top
   
PostPosted: 08 Nov 2008, 09:30 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
1.Sunt 2 becuri galbene:unul de la motor(arde in permanenta)...diferite probleme, nu stiu nici eu exact(eu merg cu el aprins de vreo 15k km) si celalalt care se aprinde doar cand aprinzi farurile...verifica becurile de la numarul din spate daca in rest sunt ok toate.
2.Verifica lichidul de frana, la mine asta a fost

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2008, 12:23 
Offline
User avatar

Joined: 28 Feb 2006, 09:39
Posts: 71
problema 2) o am si eu incepand de ieri. Cu motorul pornit becul (semnul exclamarii intru-un cerc) ramane aprins, dar cu o intensitate luminoasa mai pala. Daca ridic frana de mana atunci se aprinde cum trebuie, adica o intensitate luminoasa mai serioasa.

Am verificat nivelul lichidului de frana din borcan, pare aproape de maxim. Alte idei inainte sa merg la service?

MErci


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2008, 12:44 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Prin manual am vazut ca lichidul de frana se verifica cu cheia pe pozitia MAR apasand pe butonasul de pe capacul vasului de lichid si verificand martorul de pe bord.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2008, 12:56 
Offline
User avatar

Joined: 28 Feb 2006, 09:39
Posts: 71
MainEvent Quote:
Prin manual am vazut ca lichidul de frana se verifica cu cheia pe pozitia MAR apasand pe butonasul de pe capacul vasului de lichid si verificand martorul de pe bord.
interesant, o sa incerc sa fac asa. io m-am uitat doar la nivelul lichidului din borcan :) merci de sfat


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2008, 11:55 
Offline
User avatar

Joined: 28 Feb 2006, 09:39
Posts: 71
cu cheia pe MAR, am apasat butonul si martorul s-a stins, dar dupa ce am repetat procedura am constatat ca ramane si aprins. Apoi am rotit de cupla cu fire care intra in rezervor (circa 45 grade) si iar s-a stins, si a ramas stins. Deci sunt in ceata inca.

Intrebare: nivelul lichidului fiind in limite, are capacitatea senzorul care aprinde martorul la bord sa verifice calitatea lichidului de frana? sau altceva?

oricum vreau sa schimb lichidul, ca sigur nu a fost schimbat de vreo 3 ani.


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2008, 13:30 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Si la mine e in limite dar tinde catre cea inferioara si senzorul o cam ia razna uneori. Lichidul de frana se zice ca e hidroscopic(absoarbe umiditatea) si ar trebui schimbat la 2 ani ca altfel corodeaza elementele instalatiei :roll: .Ar cam trebui schimbat.... Eu oricum nu cred decat pe jumatate vrajelile astea despre intretinere pentru ca e un interes clar pentru producatori sa se schimbe cat mai des consumabilele.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2008, 16:52 
Offline
User avatar

Joined: 28 Feb 2006, 09:39
Posts: 71
merci madkat, MainEvent ... ma miram io sa fie vreo complicaciune cu sensorul ala!
lichidul o sa il schimb zilele astea, cu franele nu te joci!

weekend placut!


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2008, 17:11 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
madkat Quote:
la mine e la jumatate si la cox violent sau viraje luate in forta clipeste becul... so nothing to worry

partea cu lichidul de frana higroscopic este pe bune - este una din putinele recomandari care nu sunt facute doar pentru a baga banii in buzunarul producatorilor...
eu am ramas aproape fara ambreiaj la cealalta masina din semnatura din cauza imbatranirii lichidului din circuitul de comanda (care e tot lichid de frana, in borcan separat) - pe care am uitat efectiv sa il schimb la 2 ani ca pe cel din circuitul de frana :wink:

so - schimba-l - si pe cat posibil cu DOT5.1 - si ca recomadare de marca - OMV - e mai rezistent in timp (pe masurate) decat multe lichide - chiar recomadate de producatori
Da pai oricum vine revizia de 10k si am in vedere si lichidul de frana. Am gasit in eLearn ca ar avea 0.51 L instalatia frane respectiv ambreiaj (156 din 2001 JTD 1.9 8v 81kw) si se pune DOT4(Selenia top4 parca). Din cate stiu lichidul de frana se gaseste la 0.5L. Intrebarea e: ajunge un singur recipient la schimb??Zici sa iau dot5.1??

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2008, 18:24 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Multam pentru sfat :thanks2: , nu gasesti pe toate drumurile astfel de informatii.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2008, 00:33 
Offline
User avatar

Joined: 28 Feb 2006, 09:39
Posts: 71
schimbat astazi la un service, lichid dot5.1, dar nu stiu ce marca au pus. cost operatie 38.5 euroi

merci la toata lumea inca o data de sfaturi!

p.s. martorul din bord s-a stins dupa.


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2008, 12:58 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Ceva impresii dupa schimb? E vreo diferenta sau s-a stins doar martorul :) ?

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2008, 14:06 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
madkat Quote:
...so - schimba-l - si pe cat posibil cu DOT5.1 - si ca recomadare de marca - OMV - e mai rezistent in timp (pe masurate) decat multe lichide - chiar recomadate de producatori
Treaba e valabila si la 147? 1.6 TS? Intreb pentru ca nu stiu cum e la 156, dar la 147, uleiul de frana e acelasi cu uleiul din circuitul hidraulic al ambreiajului.

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
PostPosted: 15 Dec 2008, 00:28 
Offline
User avatar

Joined: 28 Feb 2006, 09:39
Posts: 71
MainEvent Quote:
Ceva impresii dupa schimb? E vreo diferenta sa1u s-a stins doar martorul :) ?
doar martorul si portofelul mai gol :lol: , franele tineau bine si inainte!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited